schuift wat heen en weer kwa positie neerslag, nu weer zuiden en stukje in noorden ben benieuwd als noordeling. ook het weer heeft last van inflatiequote:Op donderdag 19 januari 2023 16:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Neerslagsom t/m zaterdagnacht. Morgen dus in potentie best wat sneeuw voor het ZO.
Morgen met de auto naar utrecht vanuit Edequote:Op donderdag 19 januari 2023 19:31 schreef DemonRage het volgende:
Gelukkig ben ik morgen vrij dus als het morgenochtend buiten weer zo'n teringbende is draai ik me nog lekker om in m'n bed.
Langs de Nederlandse kust ookquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aan de Belgische kust hadden we thundersnow
Thundersnowquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:13 schreef LTVDK het volgende:
Het sneeuwt hier en het onweert, dat hoort volgens mij niet bij elkaar
Ja kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb meegemaaktquote:
Leuk joh, winterquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:08 schreef Drass het volgende:
Wegen onbegaanbaar vanaf 1000 in utrecht en gelderland. Nee top :p
Bij mij in De Bilt witte auto'squote:
Jullie zijn als eerste aan de beurt, maar Limburg heeft de beste kaarten voor de meeste sneeuw.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:45 schreef Haags het volgende:
Ja godverdomme zeg, stuur die sneeuw eens richting westen des lands.
Dat hangt er vanaf hoe lang het sneeuwt. Ik zou alvast een sneeuwscooter aanschaffen voordat ze uitverkocht zijn, want in een etmaal betekent dat 120 cm sneeuwquote:Op vrijdag 20 januari 2023 00:34 schreef TLC het volgende:
Volgens het KNMI kan er '5 cm sneeuw vallen per uur'
Dat lijkt me een beetje veel, is het niet veel 5 cm in totaal ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |