D'r zijn genoeg mensen die het geweldig vinden om die mensen tegen te komen op de camping en op de foto te gaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja ook wel eens. Als ik door de genante personages heen kijk zie ik wel een redelijk park, basic op orde. De ligging tussen de bomen is ook wel mooi en de faciliteiten zien er op tv schoon en goed uit. Entertainmentaanbod ook erg volledig. Voor een bepaalde laag van de bevolking.
Maar ik bedoel meer dat ik me afvraag wie er nog heen gaat als je ziet door wat voor volk dit gerund wordt. Gewoon aso en schaamteloos (+nu met al die verhalen over geweld en drugs). Maar goed, ik kan me ook voorstellen dat dat die laag van de bevolking niks uitmaakt.
Dat denk ik ook wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:57 schreef CocoinColorado het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg mensen die het geweldig vinden om die mensen tegen te komen op de camping en op de foto te gaan.
Toen was het nog niet zo gescript natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:01 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel.
Ik ben nu afl 1 van seizoen 1 eens aan het kijken. Komen ze wel simpel maar hardwerkend over. Peter tilt zelfs de kassa op om te kijken of er troep onder ligt (of dat doet ie voor tv). Moet het ze wel nageven want ergens doen ze wel iets goed om dit "imperium" draaiende te kunnen houden?
Ik ben na de aflevering van afgelopen week maar gestopt met kijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 23:02 schreef CocoinColorado het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik er wel steeds meer moeite mee begin te krijgen. Hoe ze zich in Afrika ook gedroegen; ongelooflijk.
Zelfs de WC's zien er prima uit. Nu kan het natuurlijk dat deze net voor de opnames gepoetst worden, maar ik heb de indruk dat dit niet zo is.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja ook wel eens. Als ik door de genante personages heen kijk zie ik wel een redelijk park, basic op orde. De ligging tussen de bomen is ook wel mooi en de faciliteiten zien er op tv schoon en goed uit. Entertainmentaanbod ook erg volledig. Voor een bepaalde laag van de bevolking.
Ik denk dat bepaalde lagen van de bevolking Gilles echt als een held zien. Zie die fandagen en foto momenten. Ik denk dat zij Gilles en familie (en personeel) eerder als gelijken zien.quote:Maar ik bedoel meer dat ik me afvraag wie er nog heen gaat als je ziet door wat voor volk dit gerund wordt. Gewoon aso en schaamteloos (+nu met al die verhalen over geweld en drugs). Maar goed, ik kan me ook voorstellen dat dat die laag van de bevolking niks uitmaakt.
Ik denk dat je daar wel eens heel goed gelijk in zou kunnen hebben. Dit soort primaire gedrag en deze communicatie stijl heeft de gemiddelde gast denk ookquote:Ik denk dat bepaalde lagen van de bevolking Gilles echt als een held zien. Zie die fandagen en foto momenten. Ik denk dat zij Gilles en familie (en personeel) eerder als gelijken zien.
Maak dan geen foto's inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2023 20:57 schreef JohnBercow het volgende:
Volgens mij heb ik al eens gezegd, maar je gaat voor weet ik hoeveel geld op safari in Tanzania en dan maak je foto's met je brakke telefoon
Nee dat zijn Nelis en Henny ofzoquote:Op maandag 30 januari 2023 21:15 schreef ZarB het volgende:
Zijn Mieke en Johnny de ouders van Nicol?![]()
Ik dacht dat het vrienden waren, maar op Twitter heeft iemand het over Nicols moeder.
Hier staat ouders
https://www.rtlboulevard.(...)afdingen-massa-kassa
Hier vrienden
https://www.linda.nl/nieu(...)fari-massa-is-kassa/
Met die hont toch? Die in Spanje wonen?quote:Op maandag 30 januari 2023 21:16 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Nee dat zijn Nelis en Henny ofzo
Jazekerquote:Op maandag 30 januari 2023 21:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Met die hont toch? Die in Spanje wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |