abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207521669
Eerst kwam dit

Toen dit

Fantasieverhalen of een beerput die opengaat?

[ Bericht 51% gewijzigd door Deisyy op 12-01-2023 09:08:21 ]
pi_207521800
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 01:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Deze man kan uit 100 vrouwen kiezen om zijn 'machtsspelletje' te spelen, en dan zou hij Nena kiezen? Lijkt mij niet, maar we gaan het zien. Niemand zal ontkennen dat wat je schetst juist is, maar ik zou het opmerkelijk vinden als het ook in dit geval waar is. Zeker BN'ers hebben nog wel een bepaalde trots.
Het gaat in dit geval over over ongepaste teksten van Römer. Er is geen vervolging voor fysieke mishandeling.

Meer in de trant van: "laat je tetten ff zien dan". Het zal lijkt mij niet tot een celstraf eindigen oid, er is zelfs vrijspraak mogelijk.
Ik denk dat hij er wellicht wat beter uitkomt dan een Lil Kleine of Glennis Grace. Die hebben echt fysiek gehandeld.
pi_207523882
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 01:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Deze man kan uit 100 vrouwen kiezen om zijn 'machtsspelletje' te spelen, en dan zou hij Nena kiezen? Lijkt mij niet, maar we gaan het zien. Niemand zal ontkennen dat wat je schetst juist is, maar ik zou het opmerkelijk vinden als het ook in dit geval waar is. Zeker BN'ers hebben nog wel een bepaalde trots.
Het gaat er niet om een mooie vrouw te verleiden. Het gaat erom een kwetsbare vrouw te dwingen haar grenzen te verleggen. Dát is de kick. Jij denkt vanuit ‘normale’ gedachten, maar dit soort zedenmisdrijven komen voort uit een afwijking. Het is geen normaal gedrag.

Net als dat er mannen per se naar heroinehoertjes willen. Daar is dus een ‘markt’ voor, sommige mannen geeft het een kick seks te hebben met iemand die aan het eind van haar latijn is, die verlopen en verslaafd is.

Waarom is het zo moeilijk te accepteren dat niet jijzelf het ijkpunt bent der dingen, maar dat er allerlei deviaties bestaan? De lieve heer heeft rare kostgangers.

Dit staat los van of Römer schuldig is, maar is bedoeld als uitleg van waarom het weldegelijk waar kan zijn dat een man op dit soort jonge, kwetsbare meisjes jaagt, terwijl hij de Katja Schuurmans van deze wereld in bed kan krijgen.

Maar goed, dit kan iedereen ook wel zelf bedenken als je even tien minuten je bek houdt en oprecht over dingen na probeert te denken, voordat je gaat lopen krijsen over het gewicht van een jonge meid.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Vis een optie? donderdag 12 januari 2023 @ 12:12:22 #4
70532 loveli
N
pi_207523931
Ik kan maar 1 like geven, helaas.
crap in = crap out
pi_207524056
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:08 schreef Duderinnetje het volgende:

Maar goed, dit kan iedereen ook wel zelf bedenken als je even tien minuten je bek houdt en oprecht over dingen na probeert te denken, voordat je gaat lopen krijsen over het gewicht van een jonge meid.
Wat een pedant Karen toontje zeg.
pi_207524068
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:23 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
En volledig terecht.
Go hard or go home
pi_207524092
quote:

[..]
Misschien je energie steken in mensen die jonge meiden dikke zeugen noemen. Dan dient je aanwezigheid hier nog enig nut.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_207524093
Er zijn volwassen mannen die pony's, schapen, kinderen, verstandelijk gehandicapten en zichzelf misbruiken en hier gaat het erom dat Thijs haar vast niet heeft misbruikt want ze is 10 kg te zwaar voor iemands liking.
Wat een staatsdebiel ben je dan.
Go hard or go home
pi_207524181
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:24 schreef Noek het volgende:

[..]
En volledig terecht.
Neen, totaal overbodige "lezing". :) Anyway Juice:
quote:
Katja Schuurman woest over pikant saunaverhaal: ‘Bizarre leugen’

Nena Kruizenga, een van de drie aangeefsters van Thijs Römer, vertelt in Story dat ze uitgebreid contact heeft gehad met Katja Schuurman. Zij is de ex-vrouw van Thijs en samen hebben ze een dochter. Dat Nena en Katja contact met elkaar hebben gehad is geen verrassing, omdat het juicekanalen al eerder opviel dat Katja Nena is gaan volgen op Instagram.

Dronken en in de war
Na wat berichtjes over en weer zou er op 9 september om twee uur ’s nachts een FaceTime-gesprek hebben plaatsgevonden tussen Katja en Nena. “Ze kwam dronken en in de war over. Er verschenen allemaal flessen wijn in beeld. Het ene moment huilde ze, het andere moment was ze weer heel blij”, vertelt ze in de nieuwste Story.

Chillen in de sauna
Het lijkt erop dat Nena probeert te zeggen dat Katja op haar in probeerde te praten door over haar dochter te beginnen. “Katja zei: ‘Ze gaat naar de middelbare school, maar kan door alles wat er gebeurd is geen vrienden maken.’ We hebben die kwartier ge-FaceTimed. Ze nodigde me ook bij haar thuis uit. Ze wilde met mij chillen in haar sauna. Heel apart.”

Katja woest
Katja reageert nu pislink in een story op Instagram. “Wauw, Nena. Wat teleurstellend dat het na het gesprek dat ik met je voerde om jouw verhaal te horen en je te steunen, je nu deze (wederom?) via Story bizarre leugens de wereld in helpt.”

‘Niks waar!’
Er is verder allemaal niets van waar, aldus Katja. “Dat ik met jou een sauna in zou willen, dronken en verward was, en je dagen erna nog gecontact heb, daarvan is niks maar dan ook niks waar. Waarom zou je nu zulke dingen zeggen, Nena? Ik heb medelijden met hoe jij je voelt, ik wilde je steunen. Dat was waarschijnlijk naīef van me.”
pi_207524242
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:26 schreef Noek het volgende:
Er zijn volwassen mannen die pony's, schapen, kinderen, verstandelijk gehandicapten en zichzelf misbruiken en hier gaat het erom dat Thijs haar vast niet heeft misbruikt want ze is 10 kg te zwaar voor iemands liking.
Wat een staatsdebiel ben je dan.
Dikkerdjes worden vast ook misbruikt ontkent niemand. Er wordt hier gesteld dat de waarschijnlijkheid lager is door de ene groep, dat is even waar als jullie stelling dat dat niet zou moeten uitmaken.

2 verschillende meningen. Die evenveel waarde hebben, want er is niks bewezen. :* Waarom iedereen nou zo triggered is door gewicht? BMI oid wel in orde? Just saying.
  donderdag 12 januari 2023 @ 12:42:31 #11
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207524320
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:37 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Dikkerdjes worden vast ook misbruikt ontkent niemand. Er wordt hier gesteld dat de waarschijnlijkheid lager is door de ene groep, dat is even waar als jullie stelling dat dat niet zou moeten uitmaken.

2 verschillende meningen. Die evenveel waarde hebben, want er is niks bewezen. :* Waarom iedereen nou zo triggered is door gewicht? BMI oid wel in orde? Just saying.
De waarschijnlijkheid heeft er niets mee te maken. Het gaat om een heel ander soort gedrag. Een andere voorkeur. Een heel ander verschijnsel.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 12 januari 2023 @ 13:19:05 #12
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207524901
quote:

[..]
Nogal. Geeft wel weer aan met wat voor persoon je te maken hebt.
Primitief reageren op onderbuikgevoelens, hoog Facebook gehalte :'(
  donderdag 12 januari 2023 @ 13:22:17 #13
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207524964
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:32 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Neen, totaal overbodige "lezing". :) Anyway Juice:
[..]

Ja dit had ik al gepost. Dat de Karins hier de verhalen van zo'n labiel meisje blijven geloven is zorgwekkend.
  Vis een optie? donderdag 12 januari 2023 @ 13:30:14 #14
70532 loveli
N
pi_207525115
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 13:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Ja dit had ik al gepost. Dat de Karins hier de verhalen van zo'n labiel meisje blijven geloven is zorgwekkend.
Labiele meisjes zijn de bom, die kun je voor gek verklaren.

Blijkbaar gelooft het OM de verhalen van zo'n labiel meisje en dat is van belang hier..
crap in = crap out
pi_207525249
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:08 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Het gaat er niet om een mooie vrouw te verleiden. Het gaat erom een kwetsbare vrouw te dwingen haar grenzen te verleggen. Dát is de kick. Jij denkt vanuit ‘normale’ gedachten, maar dit soort zedenmisdrijven komen voort uit een afwijking. Het is geen normaal gedrag.

Net als dat er mannen per se naar heroinehoertjes willen. Daar is dus een ‘markt’ voor, sommige mannen geeft het een kick seks te hebben met iemand die aan het eind van haar latijn is, die verlopen en verslaafd is.

Waarom is het zo moeilijk te accepteren dat niet jijzelf het ijkpunt bent der dingen, maar dat er allerlei deviaties bestaan? De lieve heer heeft rare kostgangers.

Dit staat los van of Römer schuldig is, maar is bedoeld als uitleg van waarom het weldegelijk waar kan zijn dat een man op dit soort jonge, kwetsbare meisjes jaagt, terwijl hij de Katja Schuurmans van deze wereld in bed kan krijgen.

Dat je het nog probeert. Respect! Ook voor de rest die het geprobeerd heeft uit te leggen.

Wat een kansloze posts in het vorige topic :X Om verdrietig van te worden.
  donderdag 12 januari 2023 @ 13:42:24 #16
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207525346
Dit is zo niet relevant, we weten niet eens hoe Nena er toen uitzag, en bovendien dikke grote kans dat ze aan is gekomen door antidepressiva mettertijd.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_207525670
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:37 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Jij bent degene die wat gefrustreerd overkomt. Ben jij toevallig ook gewoon een dikke zwelgbast?
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 12 januari 2023 @ 14:04:32 #18
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207525671
Heb niet alles gelezen, maar is zijn relatie nou op de klippen gelopen door Nena?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 12 januari 2023 @ 14:18:56 #19
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207525854
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 14:04 schreef Paul het volgende:
Heb niet alles gelezen, maar is zijn relatie nou op de klippen gelopen door Nena?
[ afbeelding ]
_O-
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 12 januari 2023 @ 14:21:57 #20
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207525891
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 14:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]
_O-
SERIEUZE VRAAG :(
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Trouwste user 2022 donderdag 12 januari 2023 @ 15:11:20 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_207526402
Wat zien die meiden in zo'n lelijke vent :?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207526532
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Miss 200.000.000! donderdag 12 januari 2023 @ 15:22:31 #23
367000 roos94
pi_207526538
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 15:21 schreef schommelstoel het volgende:
En de volgende die hem verlaat.

Achteraan aansluiten bij Ali, Jeroen en Marco.
pi_207526553
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 15:22 schreef roos94 het volgende:

[..]
Achteraan aansluiten bij Ali, Jeroen en Marco.
Kunnen ze met zijn allen een eilandje kopen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_207526633
https://www.mediacourant.(...)-manager-zo-eenzaam/

"Vrienden van Thijs en Igone zeggen tegen Privé: “Het lijkt meer te gaan uitdraaien op een veroordeling dan het zich eerst liet aanzien – toen Thijs alle aantijgingen nog ontkende.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')