Mensen zeggen nooit dat ik vrolijk klink, maar ik vind bellen ook kut jaquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:04 schreef herverwijderd het volgende:
"Met herverwijderd" (geen achternaam dus)
Mensen zeggen dat ik altijd heel blij klink als ik de telefoon opneem, maar eigenlijk vind ik het enorm kut als ik moet bellen met iemand.
Werk telefoon is altijd naam bedrijf, voor en achternaam.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:05 schreef SQ het volgende:
Bekend nummer met voornaam. Onbekend nummer met voor- en achternaam.
Heb geen zin in gedoe met 2 telefoons dus ik gebruik mijn telefoon zowel voor werk als privé, dan kun je t niet maken om met "hallo??" op te nemen
Ik neem ook bijna nooit op, alleen als het mijn moeder of close familie is, of ik zit te wachten op een telefoontje voor iets belangrijks. Meeste vrienden bellen niet want die weten dat ik toch niet opneemquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mensen zeggen nooit dat ik vrolijk klink, maar ik vind bellen ook kut jaSommige telefoontjes stel ik ook zo lang mogelijk uit.
Om verwarring met iemand anders met dezelfde naam maar uit een andere plaats te voorkomen. Was vroeger heel gebruikelijk toen gesprekken nog handmatig doorgeschakeld werden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom zou je je woonplaats vermelden?
Mijn vader deed dat ook wel, maar dan alleen als hij naar bepaalde instanties belde, niet als hij gebeld werd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |