Zou het ook wel weten, lekker meedoen voordat ze die voodoo shit loslaat.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:07 schreef greysbones het volgende:
Mexx toch aan de spaanse les
Die had geen zin
Ik zie Eunice er echt voor aan iemand te verplichten
Jaaquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou het ook wel weten, lekker meedoen voordat ze die voodoo shit loslaat.
Ik heb het niet alleen over rekenen mop.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:08 schreef Verida het volgende:
[..]
kan ze niets aan doen dat ze niet goed kan rekenen.
Zoe is heel goed in horeca en schoonmakenquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over rekenen mop.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
snap ik hoor
maar ik dacht vor de and.cos kommen
ook andere mensen
Neeee Marioquote:
Daarom vijlt hij nuquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:13 schreef Chanel5 het volgende:
JW zit zijn nagels te vijlen????? hoe dan???? hij vreet ze er altijd af
Daarom beter vijlen . Nagelbijten is vreselijkquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:13 schreef Chanel5 het volgende:
Beetje bijwerken na de maaltijd.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:13 schreef Chanel5 het volgende:
nee ik heb geen gedeelte accont meerquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neeee Mario
Post hier nu gewoon over de streams
Ipv over hoe druk het is in BB
https://www.forumsmileys.nl/smileys_diverse.phpquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Ff een vraag.
Kan ik niet gewoon ergens de smilys aanklikken? Ik ben nu elke keer ver in m'n geheugen aan het graven hoe welke smiley ook al weer moest
Je kunt bij instellingen aanpassen dat je onder je reageer balk ook emojis hebtquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Ff een vraag.
Kan ik niet gewoon ergens de smilys aanklikken? Ik ben nu elke keer ver in m'n geheugen aan het graven hoe welke smiley ook al weer moest
Bij bericht invoeren staat al een smiley , daar op klikken en dan zie ze allemaalquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Ff een vraag.
Soort van restjes dag 😇quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Beetje bijwerken na de maaltijd.
Alleen die van m'n telefoon. Niet van hier.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij bericht invoeren staat al een smiley , daar op klikken en dan zie ze allemaal
Kun je in je instellingen( denk via de laptop) wijzigen dat je op mobiel ze ook hebtquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Alleen die van m'n telefoon. Niet van hier.
Zie alleen vanalles staan om linkjes toe te voegen.
Je ziet het tekstvak - daaronder staat preview en invoeren , daarnaast zie je een smileyquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Alleen die van m'n telefoon. Niet van hier.
Zie alleen vanalles staan om linkjes toe te voegen.
vl? Ik heb geen idee wat je bedoelt , misschien iets voor feedback ipv hierquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:20 schreef mario390 het volgende:
helpt me jemand en vl account maken
van oosteijk uit?
dat ik en videoland account anmaken kannquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
vl? Ik heb geen idee wat je bedoelt , misschien iets voor feedback ipv hier
Dat weet ik echt niet ,maar misschien kan dat ook niet. Ik zou dit in feedback postenquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat ik en videoland account anmaken kann
van mijn land uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |