Nou spoiler even danquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:44 schreef pmponer het volgende:
Het voordeel is dat ik dan al wat spoilers weet zodat ik me niet nog een keer hoef te ergeren aan het gedrag van sommige heren of dames
ze zouden de regels ook moeten aanpassen, dat je gewoon maximaal 3x iemand voor zijn hoofd mag rammen
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mexx
Op haar ene bil Mar en op de andere Tin
Zoe Neeeeee heeeeee
Kim K
Links Kim rechts Kont
Dat gaat ook op en neerquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:45 schreef puzziepie het volgende:
Wanda irritaties over egocentrische Kenzy
[ afbeelding ]
Even terugkomend op je post over Chipie.Die ken ik.quote:
I knowquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even terugkomend op je post over Chipie.Die ken ik.
Ze gaat nog net niet tegen zijn been oprijden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:47 schreef pingu66 het volgende:
Esther ligt weer onderdanig
Op de bank als ze met JW praat . Net een hondje dat de aandacht van zijn baasje vraagt.
Chipie was wel het merk toenquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:48 schreef pmponer het volgende:
Chipie was wel heel ver graven, doet me denken aan de tijd met die Lee broeken van vroeger die zo lekker knelden onder de oksels
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaat nog net niet tegen zijn been oprijden.
Het merk? O daar was/ben ik me niet van bewust. En Tiano is maar een beetje jonger dan ikquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Chipie was wel het merk toen
Tiano kwam ermee
Martin had er nog nooit van gehoord
Tis een sportbroek Utoquote:
Naast Levi’s Gapstar Donovanquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Het merk? O daar was/ben ik me niet van bewust. En Tiano is maar een beetje jonger dan ik
Er lopen daar minimaal 3 enorme ego´s rond die niet naar anderen luisteren en ze niet uit laten praten. Dwingende types, je kent ze wel.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:46 schreef pmponer het volgende:
Nee die doe ik hier op natuurlijk die spoilers
En dan ben ik mentaal voorbereid, wanneer Martin weer eens niet luistert of Izak zich weer eens als een bosmongool gedraagd
Diesel,en ik verkocht Duncan.quote:
Valt mee dat ze hem nog niet gaat masseren...quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op woensdag 11 januari 2023 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaat nog net niet tegen zijn been oprijden.
Ik heb ze van jack&jones en Calvin Klein. Prima kwaliteit.quote:
Wie mot die dingen dan dragen?quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:53 schreef greysbones het volgende:
Janet was anders naar bonaire gegaan
Het Caribische eiland vraagt Isaak
Nee Isaak dat eiland dat eigenlijk Terschelling g heet
Vroegahhhquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ze van jack&jones en Calvin Klein. Prima kwaliteit.
Iedereen aan de wandel in de tuin
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een grappig mens en geen meeprater.
A okay. Een vroeger momentje. Levi 501quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vroegahhh
Tiano en Martin hadden vanmorgen een weet je nog vroeger momentje
Aardig vrouwtje, heb je geen last van.quote:
Ik ook niet terwijl ik jaren in een jeansshop heb gewerkt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Chipie was wel het merk toen
Tiano kwam ermee
Martin had er nog nooit van gehoord
Stage.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |