Wat een waardevolle aanwinst ben jij al 20 jaar hierquote:Op woensdag 11 januari 2023 07:39 schreef junkiesietze het volgende:
ONZ / dier dood ---> poep & pis?
ONZ / zeik hier eens lekker over poep
ONZ / waarom gaav goudvissen dood van pis?
KLB / Albert Heijn is letterlijk Hitler
ONZ / koe ---> vis?
enkele pareltjes uit mijn verleden
Eens een junk altijd een junk, Sietze.quote:Op woensdag 11 januari 2023 07:21 schreef junkiesietze het volgende:
Ik had ook iets van mijn leven kunnen maken
Misschien was dit gewoon het hoogst haalbare.quote:Op woensdag 11 januari 2023 07:21 schreef junkiesietze het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:23 schreef Viv het volgende:
[..]
Misschien was dit gewoon het hoogst haalbare.
Als we jou toch niet haddenquote:Op woensdag 11 januari 2023 07:39 schreef junkiesietze het volgende:
ONZ / dier dood ---> poep & pis?
ONZ / zeik hier eens lekker over poep
ONZ / waarom gaav goudvissen dood van pis?
KLB / Albert Heijn is letterlijk Hitler
ONZ / koe ---> vis?
enkele pareltjes uit mijn verleden
Pas maar op @Paul maakt zo een weblogquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:21 schreef junkiesietze het volgende:
Hallooo @:danny waarom staat dit nog niet op de FP?
quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Pas maar op @:Paul maakt zo een weblog
Junkiesietze 20 jaar op FOK!quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:21 schreef junkiesietze het volgende:
Hallooo @:danny waarom staat dit nog niet op de FP?
Het ene sluit het andere niet uit ...quote:Op woensdag 11 januari 2023 07:21 schreef junkiesietze het volgende:
tijd voor een nickchangequote:Op woensdag 11 januari 2023 17:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit ...
Ik ben al hard op weg richting 25
jij snapt het habiboquote:Op woensdag 11 januari 2023 07:38 schreef NaarMensje het volgende:
Aan 't einde van de dag maakt het allemaal toch geen flikker uit.
Naja, wat niet is kan nog komen... In ieder geval van harte met deze mijlpaal.quote:Op woensdag 11 januari 2023 07:21 schreef junkiesietze het volgende:
Ik meen me te herinneren dat ik enkele maanden geleden een post van jou las waaruit bleek dat je een normale saaie burgerlijke lul was geworden. Herinner me ook nog dat ik toen dacht van: "zelfs de jeugdige onbezonnen, maar wel grappige, simpele zielen worden saai.. jammer".quote:Op woensdag 11 januari 2023 07:21 schreef junkiesietze het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |