Da's volgens mij de reden. Je wilt iemand tijdelijk uitschakelen, maar de kans op overlijden of ernstig letsel minimaliseren.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso.
Zit ineens te denken aan rubber kogels... maar daar houd je geen mensen mee aan. (denk ik)
Die serie is niks mis mee, de reacties op de speech vond ik nogal hysterisch.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vond haar wel heel grappig in White Lotus. (Trouwens wel veel sex in die serie.)
Aha, American Pie.quote:
Dit is een nogal sturend item jaquote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:03 schreef NoCigar het volgende:
Dat is het antwoord wat Gibbs wil horen: leeftijd en niet de standaard, 'precies'.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:06 schreef Halcon het volgende:
Pilarczyk is 2 jaar ouder dan Simons en Ruud de Wild ook
Zelfs met iets anekdotisch haar punt maken gaat al mis.
Ook compleet van het pad geraakt deze gek.quote:
Ben het wel een beetje met je eens (zweverig) maar money talks.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:09 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ook compleet van het pad geraakt deze gek.
Ik zit die aanhouding/taser video te bekijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:06 schreef superniger het volgende:
'Is dit de nieuwe Sjors Floyd?'
Gvd kut bnnvara.
Die neger had gewoon naar de politie moeten luisteren.
Echt een ranzige oplichter dit. Geld verdienen met open deuren intrappen over de rug van mensen die in de war zijn. Veel walgelijker is nauwelijks te vinden.quote:
Neuh, mild zelfs!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:43 schreef tong80 het volgende:
Maandag de herhaling. Was Sylvana erg ?
Ik zag hem laatst ergens Andrew Tate aanprijzen. Hopelijk achtervolgt hem dat.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:04 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Echt een ranzige oplichter dit. Geld verdienen met open deuren intrappen over de rug van mensen die in de war zijn. Veel walgelijker is nauwelijks te vinden.
Ze hebben mazzel gehad met het goede weer... Maar beter een tent dan niets inderdaad...quote:
De meerderheid is voor, zolang ze maar lekker in de uithoeken van Nederland blijven. Zodra ze panden gaan kraken in Amsterdam dan is het pas een probleem.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:22 schreef Gehrman het volgende:
Volgens mij is de meerderheid tegen de opvang van deze mensen.
Ze gaan ook op boevenpad in de grotere steden... Overlast dus in de toch al zo multiculti steden.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De meerderheid is voor, zolang ze maar lekker in de uithoeken van Nederland blijven. Zodra ze panden gaan kraken in Amsterdam dan is het pas een probleem.
Bij Trump?quote:Op maandag 16 januari 2023 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Moet je eens voorstellen dat Caroline daar gaat zitten
Het blijft in de familie!quote:
In de oval officequote:
Nix mis de BBB vrouw! In de VS zitten ook veel farmers.quote:
Mooi toch?!quote:Op maandag 16 januari 2023 22:29 schreef Gehrman het volgende:
Militairen, politieagenten en boswachters zitten altijd in uniform aan tafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |