abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf zaterdag 18 maart 2023 @ 14:08:23 #101
364681 over_hedge
pi_208435184
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 14:04 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Dan zie je gelijk wat er misgaat. FastPass+ bestaat niet meer.

Beter bezoek je touringplans.com en betaal ook die paar tientjes. Verdien je terug.
Ach AI heeft ook niet alles goed. Don't forget sunscreen. Die zou ik wel echt vergeten zijn :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 19 maart 2023 @ 19:39:37 #102
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_208457485
Zodra je daar rondloopt ben je je er heel erg van bewust dat je subscreen nodig hebt (factor 100 ofzo.. fijn in nevel-bussen van de Walmart)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_208459224
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 14:08 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ach AI heeft ook niet alles goed. Don't forget sunscreen. Die zou ik wel echt vergeten zijn :D
Na 1 dag weet je wel dat je dat niet moet vergeten.
Op anoniem
pi_208476930
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 21:02 schreef KapiteinIglo het volgende:
Na 1 dag weet je wel dat je dat niet moet vergeten.
Een petje scheelt ook behoorlijk. Wat ik ook mee had was een camelbak (waterzak) in m'n dagrugzak (klein,frameloos, moet je in een klein kluisje kunnen proppen), gevuld met drinkwater (drinkbaar maar niet zo lekker) aangevuld met ijs. Ik werd op een gegeven moment gewoon niet lekker, bleek dat ik gewoon te weinig had gegeten. Door die warmte vergeet je dat gewoon.
pi_208640526
Ik ga over een paar weekjes. Wat moet ik precies laten zien bij de poortjes van de Disney parken? Ik heb de My Disney Experience app, daarop heb ik 4x ingecheckt op verschillende dagen bij de 4 parken. Daarbij heb ik een kaart aangemaakt, die zit in de Google Wallet. Deze heeft wel een QR code.
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_208640901
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 12:47 schreef nils_22 het volgende:
Ik ga over een paar weekjes. Wat moet ik precies laten zien bij de poortjes van de Disney parken? Ik heb de My Disney Experience app, daarop heb ik 4x ingecheckt op verschillende dagen bij de 4 parken. Daarbij heb ik een kaart aangemaakt, die zit in de Google Wallet. Deze heeft wel een QR code.
Disney World ondersteunt Apple Wallet en Google Wallet. Als je alleen gaat, ben je klaar, met meer personen moet je ervoor zorgen dat bij iedereen zijn kaartje 'geladen' is.
pi_208643519
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 11:17 schreef Shodan het volgende:

[..]
Een petje scheelt ook behoorlijk. Wat ik ook mee had was een camelbak (waterzak) in m'n dagrugzak (klein,frameloos, moet je in een klein kluisje kunnen proppen), gevuld met drinkwater (drinkbaar maar niet zo lekker) aangevuld met ijs. Ik werd op een gegeven moment gewoon niet lekker, bleek dat ik gewoon te weinig had gegeten. Door die warmte vergeet je dat gewoon.
ik verbrand heel snel, dus ik moet heel snel smeren. Maar idd eten is ook belangrijk.
@superkimmi is aan de schijterij gegaan van water drinken uit drinkwaterfonteintje in Disney.
Op anoniem
  FOK!Fotograaf maandag 3 april 2023 @ 17:05:09 #108
364681 over_hedge
pi_208643539
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 17:03 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
ik verbrand heel snel, dus ik moet heel snel smeren. Maar idd eten is ook belangrijk.
@:superkimmi is aan de schijterij gegaan van water drinken uit drinkwaterfonteintje in Disney.
Wie gaat er dan ook water drinken! Ik verwacht toch heel de dag free refills van Soda en een kilo of 5 zwaarder terug te komen!

Dat is mijn idee van usa :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208643689
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 13:21 schreef Shodan het volgende:

[..]
Disney World ondersteunt Apple Wallet en Google Wallet. Als je alleen gaat, ben je klaar, met meer personen moet je ervoor zorgen dat bij iedereen zijn kaartje 'geladen' is.
Ah oké dus dat pasje is voldoende? Ik las het alsof ik 2x een code of iets dergelijks moet laten zien:

To enter a park, both a theme park reservation and valid admission for the same park on the same date are required for Guests ages 3 and up. Prior to purchasing tickets, be sure to view theme park reservation availability online.
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_208643790
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 17:05 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Wie gaat er dan ook water drinken! Ik verwacht toch heel de dag free refills van Soda en een kilo of 5 zwaarder terug te komen!

Dat is mijn idee van usa :D

Disney heeft geen gratis refill.
Universal heeft dat wel.
Op anoniem
pi_208644034
Op de resorts hebben ze wel gratis refills voor de lengte van je verblijf. En bij alle quick service restaurants (en Starbucks) kun je gratis bekers koel water krijgen. Tapwater schijnt heel vies te zijn in Disney World.

Hebben jullie al iets geboekt Trui?
  FOK!Fotograaf maandag 3 april 2023 @ 17:42:00 #112
364681 over_hedge
pi_208644041
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 17:22 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Disney heeft geen gratis refill.
Universal heeft dat wel.
haha oh. Nouja scheelt wel dat als je een Medium neemt. Je zoveel krijgt dat ik rest van de dag genoeg heb :P
  maandag 3 april 2023 @ 17:46:51 #113
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_208644089
Paar keer geweest, ik vond Island of Adventures en Animal Kingdom de leukste. De minste vond ik Magic Kingdom, gewoon te klein, te druk en te oud.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  maandag 3 april 2023 @ 18:57:00 #114
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_208644962
De waterparken van Disney hebben ook gratis refill, net als de resorts. Alleen de 4 pretparken dus niet.
Het gratis water bij elk restaurant in Disney is over het algemeen tapwater (met een chloor-bijsmaak); alleen bij Starbucks krijg je mineraalwater.

In restaurants zetten ze vaak al een free refill aan zodra je twee slokken hebt genomen (tegen de tijd dat je aan beker twee toe bent is al het ijs gesmolten en heb je dus waterige cola :') )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_208644975
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 17:46 schreef trigt013 het volgende:
Paar keer geweest, ik vond Island of Adventures en Animal Kingdom de leukste. De minste vond ik Magic Kingdom, gewoon te klein, te druk en te oud.
Island of adventures is Universal.
Maar dat maakt het niet minder leuk :9
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 17:41 schreef FlyingFish het volgende:
Op de resorts hebben ze wel gratis refills voor de lengte van je verblijf. En bij alle quick service restaurants (en Starbucks) kun je gratis bekers koel water krijgen. Tapwater schijnt heel vies te zijn in Disney World.

Wij gaan september weer. Ik had een goede aanbieding gezien maar Expedia loopt steeds vast :')
Op anoniem
pi_208647395
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 17:15 schreef nils_22 het volgende:
Ah oké dus dat pasje is voldoende? Ik las het alsof ik 2x een code of iets dergelijks moet laten zien:

To enter a park, both a theme park reservation and valid admission for the same park on the same date are required for Guests ages 3 and up. Prior to purchasing tickets, be sure to view theme park reservation availability online.
Pasje/telefoon is voldoende. Reserveren doe je vooraf. Denk daarbij ook aan de virtual queue's voor Tron of Guardian of the Galaxy rides.
  maandag 3 april 2023 @ 23:18:56 #117
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_208648827
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 17:41 schreef FlyingFish het volgende:

Yep, we’re all set! *O*
in de haak.
pi_208648905
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 23:18 schreef trui het volgende:

[..]
Yep, we’re all set! *O*
Waar gaan jullie uiteindelijk heen? Ook naar universal?
  dinsdag 4 april 2023 @ 09:11:45 #119
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_208650496
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 23:34 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Waar gaan jullie uiteindelijk heen? Ook naar universal?
ja we hebben een vrij uitgebreid pakket genomen, voor alle disney parken en universal studio's. :@ O+
in de haak.
pi_208652395
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 09:11 schreef trui het volgende:
ja we hebben een vrij uitgebreid pakket genomen, voor alle disney parken en universal studio's. :@ O+
Netjes! Hoeveel tijd hebben jullie genomen?
  dinsdag 4 april 2023 @ 15:59:28 #121
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_208655820
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 11:53 schreef Shodan het volgende:

[..]
Netjes! Hoeveel tijd hebben jullie genomen?
een weekje.
in de haak.
pi_208656979
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 09:11 schreef trui het volgende:

[..]
Leuk toch! Als je dan toch die kant op gaat kun je het beter gelijk goed doen! Maar gaat wel een drukke week worden dan :D
  woensdag 5 april 2023 @ 06:39:45 #123
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_208663419
Klopt, we zullen ons niet vervelen!
in de haak.
pi_208690076
https://www.virginholidays.co.uk/disney-dining-credit

Book a stay in one of the participating Disney Resort hotels and a Disney 14-Day Magic Ticket by 6th July 2023, and you’ll get up to $2,100 Dining & Merchandise credit on a two-week stay in August and September, or up to $1,200 credit on a two-week stay on selected dates from January to December, and a Disney 14-Day Magic Ticket for the price of 7 days. What’s more, you’ll receive a Disney Gift Card worth up to $200 per booking for selected packages.

So if you’re dreaming of your next big family adventure, this is it. That’s the power of magic.

AVAILABLE TO BOOK FROM 20th APRIL 2023!
pi_208691170
Die aanbieding hebben ze elk jaar in april/mei. Wij hebben vorig jaar met diezelfde aanbieding geboekt (+ 2 tickets voor cirque du soleil er nog bij). Beste aanbieding die ze hebben in het jaar, dus wel een aanrader om te boeken als je plannen hebt.

En wil je een specifiek hotel die niet beschikbaar is, check dan later nog eens. Ons hotel kwam pas aan het eind van de boekingsperiode opeens beschikbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')