abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207494059

quote:
Met een miljardendeal heeft Eurosport maandag de tv-rechten verkregen voor de Olympische Spelen van 2018, 2020, 2022 en 2024. Moederbedrijf Discovery heeft de rechten gekocht voor zo'n 1,3 miljard euro, volgens het IOC zodat alle sporten meer aandacht kunnen krijgen.

Het is nog niet duidelijk wat de deal voor gevolgen heeft voor nationale omroepen, zoals de BBC in Groot-Brittannië en de NOS in Nederland. Volgens het IOC kunnen zij een 'sublicentie' kopen bij Discovery om zo alsnog de Spelen uit te mogen zenden. Wie dat gaat doen en in hoeverre dat gevolgen gaat hebben voor de uitzendingen in Nederland is nog onbekend. De overeenkomst spreekt over alle platformen, waaronder betaalde tv, 'free-to-air'-tv, internetstreams en mobiele platformen.

Om met onder meer de vraag en de lokale wetten tegemoet te komen - in meerdere landen is het uitzenden van de Spelen op een publieke zender wettelijk vastgelegd - zal Eurosport minstens 200 uur laten zien van de Zomerspelen en minstens 100 uur van de Winterspelen. Ook hiervan is nog niet bekend hoe het precies ingedeeld zal worden en hoeveel daarvan op tv in plaats van via internet te zien is.

Naast het uitzenden van de Spelen lijkt het er ook op dat Discovery en Eurosport een grote rol zullen spelen bij het uitrollen van het zogenaamde olympische tv-kanaal. Dat is het geesteskind van IOC-president Thomas Bach en moet alle dagen van het jaar 24 uur per dag beelden uitzenden van olympische sporten en sporten met olympische aspiraties.
http://frontpage.fok.nl/n(...)n-miljardendeal.html

Het volledige bericht van het IOC:
http://www.olympic.org/ne(...)olympic-games/246462

Nu hopen dat de NOS wel gewoon de rechten gaat kopen ook, want ook al zijn ze vaak erg druk met praten en herhalen, ik kijk bijvoorbeeld het atletiek toch liever met een Leon Haan dan zo'n janlul van Eurosport die 5 sporten op zijn bordje krijgt en van alles precies niet genoeg weet -O-
Jack does it in real time...
pi_207494117
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 08:19 schreef heywoodu het volgende:
Iemand met een abo op Eurosport (Player), die al is geswitched naar de reguliere Eurosport-app? De PLAYER stopt er deze week immers mee, maar ik ben benieuwd of je op de reguliere app net zo makkelijk spoilervrij je dingen terug kunt kijken.

Discovery+ is weer een andere dienst met ander abo volgens mij, en die bij Eurosport loopt nog het halve jaar :+
Ben al geswitched en veel werkt hetzelfde, o.a. dingen terugkijken kan gewoon. Er is zelfs een spoilervrije mode, maar ik heb ook de nieuws notifications in de app uitgezet, want die spoilen af en toe ook.

Een ding dat iets anders is met streams is dat ik niet altijd de optie 'kijk vanaf de start' kreeg die er normaal wel in zat dacht ik. Verder zijn er ook de premium streams met ambient sound / ander commentaar, geen grote wijzigingen.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 januari 2023 @ 20:43:33 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207531669
Wel leuk om de oude OP te zien, dat was volgens mij nog van voor _O_ Ivo van Haaren _O_ het atletiek daar deed. Inmiddels toch wel een van mijn favoriete commentatoren, zowel in de winter als de zomer :Y

En vandaag is de dag, de laatste dag van de PLAYER. Definitief einde van een tijdperk -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 13 januari 2023 @ 12:50:12 #4
284411 crew  heywoodu
pi_207539342
RIP PLAYER

Nu over naar Eurosport.com dan maar. Begint al lekker, in beeld hotkeys voor 15 seconden, die springen meer of minder vooruit: 20 seconden vooruit of 10 seconden achteruit :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 13 januari 2023 @ 12:51:47 #5
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_207539364
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 12:50 schreef heywoodu het volgende:
RIP PLAYER

Nu over naar Eurosport.com dan maar. Begint al lekker, in beeld hotkeys voor 15 seconden, die springen meer of minder vooruit: 20 seconden vooruit of 10 seconden achteruit :+
Gemiddeld 15 dus.
pi_207549185
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 12:50 schreef heywoodu het volgende:
RIP PLAYER

Bij mij spoelt hij gewoon 15 vooruit/achteruit.

Ik vind het wel storend dat die overlay een paar seconden blijft staan als je niet meer met de muis actief bent in dat scherm, of hebt doorgespoeld :{
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 14 januari 2023 @ 07:25:32 #7
284411 crew  heywoodu
pi_207549672
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 01:19 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik vind het wel storend dat die overlay een paar seconden blijft staan als je niet meer met de muis actief bent in dat scherm, of hebt doorgespoeld :{
Die overlay is wel storend ja, hoewel die bij mij dan weer niet verschijnt als ik met de pijltjestoetsen op het toetsenbord vooruit/achteruit spoel. Wel bij pauzeren, dat is wat irritant, zeker als je bijvoorbeeld pauzeert om een spannende finish beter te zien of een bepaalde actie of iets.

En wat @DeeBee eerder al noemde, het 'kijken vanaf het begin'-knopje moet er nog in. Wel handiger dan bij de oude PLAYER graag, waar je eerst het live beeld kreeg met twee knopje ('kijk live' en 'kijk vanaf het begin') midden in beeld, waardoor je bij veel sporten je hand over het scherm moest houden enzo om spoilervrij op het knopje te kunnen klikken :')
pi_207554200
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 01:19 schreef wimderon het volgende:

[..]

GRUWELIJK IRRITANT IS DAT!
  zaterdag 14 januari 2023 @ 16:16:45 #9
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207555631
Ohja shit, ik moet over naar een andere Player?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 15 januari 2023 @ 12:44:17 #10
284411 crew  heywoodu
pi_207569205
Hij onthoudt niet waar je bent gebleven met kijken -O-

Bij de PLAYER kon je gewoon verder kijken, ongeacht op welk device je eerder had gekeken..
  Redactie Sport / Supervogel zondag 15 januari 2023 @ 12:52:01 #11
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_207569302
Wordt deze app nog wel onderhouden dan? D+ is toch de toekomst? :?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 januari 2023 @ 21:15:42 #12
284411 crew  heywoodu
pi_207618265
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:52 schreef Pino112 het volgende:
Wordt deze app nog wel onderhouden dan? D+ is toch de toekomst? :?
Op de PLAYER werd je bij elke nieuwe pagina welkom geheten door een overlay die je weg moest klikken en waarin je door werd verwezen naar Eurosport.com 'als hub voor het nieuws én het kijken', of zo'n soort gare PR-tekst.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 januari 2023 @ 21:17:34 #13
284411 crew  heywoodu
pi_207618296
In de app heb je, zoals je bij de PLAYER had, een knopje voor +/- 15 seconden, maaaarrrr....die verdwijnt steeds even als je er op hebt geklikt. Dus je kunt niet meer met 'tik tik tik tik' in twee seconden een minuut vooruit, wat bij sommige dingen best handig is (denk om te beginnen aan alle sporten waarbij men één voor één gaat, zodat je de stukken tussendoor door kunt spoelen).

Rete-irritant.

Spoilervrije modus is wel fijn. Goed, op de PLAYER was dat überhaupt niet nodig, maar hier wel, en gelukkig is dat er.
pi_207618796
Enigste irritante is wel als je geen adblocker hebt ook reclame ziet, terwijl je een abo hebt. :')
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 januari 2023 @ 21:48:06 #15
284411 crew  heywoodu
pi_207618838
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:45 schreef hole1988 het volgende:
Enigste irritante is wel als je geen adblocker hebt ook reclame ziet, terwijl je een abo hebt. :')
Niet het enige, dus :+
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 januari 2023 @ 21:50:20 #16
284411 crew  heywoodu
pi_207618879
Oh en in de app staat onder 'Video's per sport', niet alle beschikbare sporten :')
pi_207618913
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:50 schreef heywoodu het volgende:
Oh en in de app staat onder 'Video's per sport', niet alle beschikbare sporten :')
puntje idd.
Schaatsen staat er niet tussen terwijl de pagina wel bestaat.
https://www.eurosport.nl/watch/schaatsen/

Edit: Nu wel inmiddels als je via https://www.eurosport.nl/watch/sports.shtml kijkt.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 januari 2023 @ 22:11:24 #18
284411 crew  heywoodu
pi_207619276
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:51 schreef hole1988 het volgende:

[..]
puntje idd.
Schaatsen staat er niet tussen terwijl de pagina wel bestaat.
https://www.eurosport.nl/watch/schaatsen/

Edit: Nu wel inmiddels als je via https://www.eurosport.nl/watch/sports.shtml kijkt.
Ja, op de site staat het er wel tussen, maar in de app niet :+

Dat bedoelde ik: in de app staan niet alle sporten die op de site wel staan.
pi_207671759
De stream bij het biatlon loopt 40 seconden achter op de werkelijkheid :{
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 januari 2023 @ 18:53:46 #20
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_207675100
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 15:35 schreef wimderon het volgende:
De stream bij het biatlon loopt 40 seconden achter op de werkelijkheid :{
Hebben ze dat nog steeds niet gefixt? :') :{

Dat was bij de OS in 2021 al rete-irritant.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_207675166
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 18:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat was toen bij de Discovery + PLAYER juist erger. De reguliere liep toen prima (met de aantal seconden achterstand die normaal zijn)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_207675515
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 18:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Normale tv-uitzending loopt ook al ruim achter bij het biatlon (ook op andere zenders). Maar doordat dit dus dubbelop is is het vrij vervelend met een livescorebord ernaast.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 11 februari 2023 @ 12:27:09 #23
284411 crew  heywoodu
pi_207948441
Als je die nieuwe player, op Eurosport.com zelf, een tijd op pauze hebt gezet en je kijkt dan weer verder met af en toe wat vooruit spoelen, dan schiet 'ie op willekeurige momenten ineens X minuten terug :(

Erger nog, heel soms schiet 'ie dan vooruit, dat is natuurlijk nog een stuk vervelender. En in de app is die knop voor -/+ seconden nog altijd niet normaal functionerend.

Verder ben ik wel gewend aan de desktopversie van Eurosport.com, alleen de app heeft nog heel veel verbeterpunten. Zoals de spoilervrije modus die ook echt moet werken ipv dat je 'm elke keer aan moet zetten als je de app opent en je gelijk weer op de homepage terecht komt vol spoilers :')
pi_208197630
Ik had maar eens een mailtje gewijd aan alle kritiekpuntjes van mezelf en de rest van het topic.

quote:
Bedankt voor je bericht aan de klantenservice van Eurosport.

Wat fijn dat je tevreden bent over ons sport en evenementen aanbod op de nieuwe Eurosport app. En natuurlijk bedankt voor het delen van je gebruikers ervaring en suggesties.

We waarderen het wanneer klanten ons feedback geven om onze service nog beter te maken, vooral als we met een nieuwe app gestart zijn. Daarom nemen we je feedback erg serieus en zullen we deze feedback doorgeven aan de desbetreffende afdeling.

Mocht je nog meer vragen of suggesties hebben aarzel dan niet om opnieuw contact met ons op te nemen.

Een fijne dag nog.
Met vriendelijke groet,

Eva de Vries
Eurosport Customer Support
Lekker algemene copy/paste-reactie, die niet echt het idee geeft dat er veel mee gedaan gaat worden.
pi_208201862
De Eurosport-app voor Android TV is ook een drama (Chromecast met Google TV). De beelden zijn totaal niet vloeiend, terwijl het apparaat netjes op 50 Hz staat ingesteld. Het gekke is dat als ik Eurosport vanaf mijn telefoon cast naar diezelfde Chromecast met Google TV het beeld wél prima is. De app voor Android TV is dus gewoon enorm slecht geschreven.

Ze kunnen beter gewoon een clone van de Discovery+ app maken maar dan puur voor de Eurosport-only subscribers. Die app werkt namelijk wel prima (maar geen abonnement meer vanwege alle Discovery+ pulp).
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 maart 2023 @ 08:52:11 #26
284411 crew  heywoodu
pi_208201882
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 08:49 schreef NY_Giant het volgende:
De Eurosport-app voor Android TV is ook een drama (Chromecast met Google TV). De beelden zijn totaal niet vloeiend, terwijl het apparaat netjes op 50 Hz staat ingesteld. Het gekke is dat als ik Eurosport vanaf mijn telefoon cast naar diezelfde Chromecast met Google TV het beeld wél prima is. De app voor Android TV is dus gewoon enorm slecht geschreven.

Ze kunnen beter gewoon een clone van de Discovery+ app maken maar dan puur voor de Eurosport-only subscribers. Die app werkt namelijk wel prima (maar geen abonnement meer vanwege alle Discovery+ pulp).
Eurosport op de Chromecast had ik nog niet geprobeerd sinds de switch, dat ga ik vanavond eens bekijken dan :o
pi_208201929
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 08:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Eurosport op de Chromecast had ik nog niet geprobeerd sinds de switch, dat ga ik vanavond eens bekijken dan :o
Ik heb al veel settings geprobeerd, op zowel mijn tv als de Chromecast. Tot nu toe zonder succes!
  Redactie Sport donderdag 2 maart 2023 @ 09:00:50 #28
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208201987
quote:
9s.gif Op woensdag 1 maart 2023 21:33 schreef wimderon het volgende:
Ik had maar eens een mailtje gewijd aan alle kritiekpuntjes van mezelf en de rest van het topic.
[..]
Lekker algemene copy/paste-reactie, die niet echt het idee geeft dat er veel mee gedaan gaat worden.
Klinkt inderdaad alsof ze dat ook gewoon sturen als je zou zeggen Ik vind Eurosport totaal kut
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 12 april 2023 @ 12:43:35 #29
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208747210
Hier maar denk ik?

https://nieuwdezeweek.nl/(...)ry-plus-nieuwe-naam/

quote:
W​arner Bros. maakt vandaag meer details bekend over de samenvoeging van HBO Max en Discovery+. Dat melden bronnen aan The New York Times. Beide streamingdiensten gaan verder onder de nieuwe naam 'Max'. De samenvoeging is het gevolg van de fusie tussen WarnerMedia en Discovery Inc. van vorig jaar.

W​arner Bros. gaat de nieuwe streamingdienst in mei of juni lanceren voor een prijs van 16 dollar per maand. Daar komt ook een goedkoper alternatief met reclame bij. Beide abonnementen zijn nu ook bij HBO Max beschikbaar. In de Verenigde Staten kost het standaard HBO Max-abonnement ook 16 dollar.

D​e lancering van Max in Europa laat langer op zich wachten. Wij kunnen pas begin 2024 kijken naar de content van Max. Welk tarief er dan aan gaat hangen is niet bekend. Veel mensen maken zich zorgen over de levenslange korting van 50 procent die dan zou kunnen verdwijnen. Het Twitter-account van HBO Max gaf vorig jaar nog aan dat er er geen plannen zijn om iets te veranderen aan de 50%-kortingsactie.
Wel duur weer voor 'alleen' sport (in de meeste gevallen bij ons FOK!kers, denk ik)
  Redactie Sport woensdag 12 april 2023 @ 12:50:17 #30
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208747304
Dat is wel een pak duurder voor wat de Pleejur aanbiedt mi. Ik gebruik hem eigenlijk alleen voor fietsen en wat wintersport en dan lang niet altijd, want de TV kijkt buiten de reclames om toch fijner.

Ik zou graag wel de optie hebben voor alleen sport voor, zeg, een tientje, ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_208747613
Dan ben ik er ook klaar mee, want dat gaat nergens over maandelijks en HBO Max heb ik al via m'n provider.

CGN+ evt. een optie? Al heb je dan weer alleen fietsen. De OLUMPISCHE spelen waren voor mij juist weer de reden om de PLAYER te nemen.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 12 april 2023 @ 13:54:30 #32
284411 crew  heywoodu
pi_208748029
quote:
8s.gif Op woensdag 12 april 2023 12:43 schreef Pino112 het volgende:
Hier maar denk ik?

https://nieuwdezeweek.nl/(...)ry-plus-nieuwe-naam/
[..]
Wel duur weer voor 'alleen' sport (in de meeste gevallen bij ons FOK!kers, denk ik)
Lekker vaag allemaal weer. Ik heb nu zowel HBO Max (met die levenslange korting) als Eurosport (niet Discovery+), maar met dit soort megavage berichten is het vooral een kwestie van afwachten hoe ik over pak 'm beet een jaar wat precies kan kijken, nu ben ik nog niks wijzer :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 april 2023 @ 14:01:04 #33
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208748108
Past wel weer in een moderne trend om alles op één grote hoop te gooien in de hoop dat men sneller bereid is om riante bedragen te betalen. Die Amerikanen hebben decenia opgezadeld gezeten met peperdure tv abonnementen om maar een klein deel te kunnen kijken en streaming gaat nu ook die kant op.

Piraterij wordt weer aantrekkelijk zo.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 12 april 2023 @ 14:03:12 #34
284411 crew  heywoodu
pi_208748136
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 14:01 schreef Nattekat het volgende:
Past wel weer in een moderne trend om alles op één grote hoop te gooien in de hoop dat men sneller bereid is om riante bedragen te betalen. Die Amerikanen hebben decenia opgezadeld gezeten met peperdure tv abonnementen om maar een klein deel te kunnen kijken en streaming gaat nu ook die kant op.

Piraterij wordt weer aantrekkelijk zo.
Als het huidige aanbod van HBO Max en Eurosport/Discovery gecombineerd wordt: helemaal prima.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 april 2023 @ 14:10:03 #35
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208748203
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 14:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Als het huidige aanbod van HBO Max en Eurosport/Discovery gecombineerd wordt: helemaal prima.
In dat geval zal jij helemaal tevreden zijn als ik het goed begrepen heb :P

Maar iedereen die maar één van de twee heeft zal er wat minder goed van af komen. Zo'n bedrijf gaat natuurlijk niet de content van twee diensten samenvoegen en de prijzen verder hetzelfde houden. Van HBO Max pak ik bijvoorbeeld soms een maandje mee als er eens iets nieuws is, maar D+ heeft mij niets meer te bieden qua content, alleen de OS.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 12 april 2023 @ 14:11:03 #36
284411 crew  heywoodu
pi_208748213
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 14:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
In dat geval zal jij helemaal tevreden zijn als ik het goed begrepen heb :P

Maar iedereen die maar één van de twee heeft zal er wat minder goed van af komen. Zo'n bedrijf gaat natuurlijk niet de content van twee diensten samenvoegen en de prijzen verder hetzelfde houden. Van HBO Max pak ik bijvoorbeeld soms een maandje mee als er eens iets nieuws is, maar D+ heeft mij niets meer te bieden qua content, alleen de OS.
Nee, als al dat sportgebeuren (of juist al die series en films) je niks interesseert is het sowieso wel kut ja :{
  woensdag 12 april 2023 @ 15:36:02 #37
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_208749110
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 13:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Lekker vaag allemaal weer. Ik heb nu zowel HBO Max (met die levenslange korting) als Eurosport (niet Discovery+), maar met dit soort megavage berichten is het vooral een kwestie van afwachten hoe ik over pak 'm beet een jaar wat precies kan kijken, nu ben ik nog niks wijzer :D
Inderdaad, heb ook die korting op HBO. Die zullen ze vast nu door de neus gaan boren.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_208749733
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is wel een pak duurder voor wat de Pleejur aanbiedt mi. Ik gebruik hem eigenlijk alleen voor fietsen en wat wintersport en dan lang niet altijd, want de TV kijkt buiten de reclames om toch fijner.

Ik zou graag wel de optie hebben voor alleen sport voor, zeg, een tientje, ja.
Die is er toch met Eurosport.com, voor 40 euro per jaar?

Ik kan niet uit dit bericht opmaken dat dit invloed heeft daarop, alleen op Discovery+
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 22 maart 2024 @ 07:56:38 #39
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_212910634
Jaartje later, maar het zit er nu dan echt aan te komen

https://tweakers.net/nieu(...)derland-in-juni.html

quote:
We introduceren ook 3 nieuwe basisabonnementen:

Basic met reclame:
Stream op 2 apparaten tegelijk
Full HD 1080-resolutie
Alles van de Olympische Spelen 2024 in Parijs

Standaard:
Stream op 2 apparaten tegelijk
Full HD 1080-resolutie
Tot 30 offline downloads

Premium:
Stream op 4 apparaten tegelijk
Stream in 4K UHD en Dolby Atmos (indien beschikbaar)
Tot 100 offline downloads (beperkingen van toepassing)
Maar op de pagina van D+ staat dit:
https://support.discoveryplus.com/nl-nl/Answer/Detail/000004479
quote:
Dit is wat er gaat gebeuren:

- Nieuwe discovery+ abonnementen zijn niet langer af te nemen.
- Er verandert niets aan je discovery+ abonnement.

Als je een discovery+ abonnee bent, behoud je jouw abonnement zolang je de gebruiksvoorwaarden volgt. Let op: Na de lancering van het vernieuwde HBO Max kun je, als je jouw discovery+ abonnement opzegt, niet opnieuw abonneren.

Wat als ik geabonneerd ben op zowel HBO Max als discovery+?

Wanneer het vernieuwde HBO Max wordt gelanceerd, kunnen HBO Max-abonnees zowel HBO Max als geselecteerde Discovery-content streamen op HBO Max. discovery+ blijft een zelfstandige service voor bestaande discovery+ abonnees.
Dus als je nu een D+-abo hebt verandert er in principe niks.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 maart 2024 @ 08:22:25 #40
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_212910842
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 07:56 schreef Pino112 het volgende:
Jaartje later, maar het zit er nu dan echt aan te komen

https://tweakers.net/nieu(...)derland-in-juni.html
[..]
Maar op de pagina van D+ staat dit:
https://support.discoveryplus.com/nl-nl/Answer/Detail/000004479
[..]
Dus als je nu een D+-abo hebt verandert er in principe niks.

Gezeik
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 maart 2024 @ 15:00:57 #41
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_212942510
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 13:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Vind ik ook. Ik heb ook HBO Max met de levenslange korting, maar ook D+ :D maar ik kan ze dus prima naast elkaar gebruiken?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 24 maart 2024 @ 15:15:48 #42
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_212942713
Dit doet mij terugdenken aan de periode voorafgaand aan de Spelen van Tokio. Dat jaar werd de Eurosport player de Discover+ app. Toen hadden ze pas een week van tevoren dat pas echt afgerond en was de communicatie ook al zo slecht :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 maart 2024 @ 15:17:48 #43
284411 crew  heywoodu
pi_212942741
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 15:00 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Vind ik ook. Ik heb ook HBO Max met de levenslange korting, maar ook D+ :D maar ik kan ze dus prima naast elkaar gebruiken?
Bijna een jaar verder en ik kijk nog exact hetzelfde als bij mijn vorige post: HBO-series enzo via HBO, en sport via het vorig jaar (?) vernieuwde Eurosport (alleen heet het niet meer de PLAYER, ach). Werkt allemaal prima, het enige nadeel tov de oude PLAYER is dat daar je voortgang bewaard bleef, dus je kon gelijk verder als je op een ander apparaat verder wilde kijken. Verder moet ik nog maar zien of het over een jaar daadwerkelijk allemaal anders is :P
pi_212945931
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 15:15 schreef Redefine het volgende:
Dit doet mij terugdenken aan de periode voorafgaand aan de Spelen van Tokio. Dat jaar werd de Eurosport player de Discover+ app. Toen hadden ze pas een week van tevoren dat pas echt afgerond en was de communicatie ook al zo slecht :')
Maar de ES player is uiteindelijk toch niet vervangen door D+ player maar bestaan naast elkaar?
  zondag 24 maart 2024 @ 19:08:22 #45
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_212945946
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 19:06 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Maar de ES player is uiteindelijk toch niet vervangen door D+ player maar bestaan naast elkaar?
De player zelf wel. Maar voor gebruikers die toen een abonnement afsloten had je alleen die van Discover.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 maart 2024 @ 19:13:01 #46
284411 crew  heywoodu
pi_212945990
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 19:06 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Ja, alleen heet het nu geen Player meer, maar gewoon Eurosport.com/.nl :P

Wel overzichtelijk, gewoon links als deze:
https://www.eurosport.nl/watch/wielrennen/
https://www.eurosport.nl/watch/alpine-skien
https://www.eurosport.nl/watch/langlaufen/

Wat voor veel minder zoekwerk zorgt, dus top.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2024 @ 09:34:26 #47
284411 crew  heywoodu
pi_213400426
quote:
Hi,

Bedankt dat je een Eurosport-abonnee bent. We willen je laten weten dat de jaarabonnementen op Eurosport ten einde lopen.

Als je jouw jaarabonnement reeds hebt opgezegd, negeer dan dit bericht.

Als je een actief jaarabonnement hebt, wordt je jaarabonnement daarom op de eerstvolgende verlengingsdatum 02-06-2024 omgezet in een maandelijks abonnement, tenzij je jouw abonnement opzegt op de wijze zoals hieronder beschreven. Zonder tijdige opzegging zal er vanaf dan ¤6.99 per maand in rekening worden gebracht.

Als je jouw Eurosport abonnement vanwege deze wijziging niet wilt voortzetten, kun je het op elk moment beëindigen door Automatisch Verlengen uit te schakelen in je account. Wanneer je dit niet voor 02-06-2024 uitschakelt, ga je automatisch akkoord met de bovenstaande wijziging.

Heb je nog vragen? Raadpleeg ons Helpcentrum voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Eurosport-team
Veranderingen ;(

RIP jaarabo van vier tientjes ;(

Niet dat ik het ga annuleren, uiteraard, ook met deze prijs kost het me denk ik een handvol cent per uur, gemiddeld gezien :+
  vrijdag 3 mei 2024 @ 11:50:57 #48
194695 franklop
Fran knock
pi_213401916
Wel grappig hoe negatief men 9 jaar geleden was over dat de OS naar Eurosport ging.

Zou nu inmiddels niet meer zonder de player en streams kunnen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 3 mei 2024 @ 12:58:00 #49
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_213402676
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 11:50 schreef franklop het volgende:
Wel grappig hoe negatief men 9 jaar geleden was over dat de OS naar Eurosport ging.

Zou nu inmiddels niet meer zonder de player en streams kunnen
Streaming was anders behoorlijk houtje-touwtje voor Tokio, bovendien was dat studioprogramma compleet nutteloos en zonde van de tv-tijd
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2024 @ 13:18:55 #50
284411 crew  heywoodu
pi_213402863
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 12:58 schreef Szura het volgende:

[..]
Streaming was anders behoorlijk houtje-touwtje voor Tokio, bovendien was dat studioprogramma compleet nutteloos en zonde van de tv-tijd
Streaming voor 2021 was toch perfect? Ik kan me herinneren dat je voor elke sport een hele duidelijke pagina had met iets als eurosport.nl/watch/*naamvandesport*, je hoefde eigenlijk niet eens te navigeren om naar een andere sport te gaan waar je dan alle beschikbare streams en on-demand videos zag.

Eens over dat studioprogramma, maar dat heb ik verder nauwelijks gezien ivm het kijken naar de sport :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')