Waren best nuttige renners geweest, lullig.quote:Op maandag 9 januari 2023 23:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op Charmig, Lastra en Marijn van den Berg ben ik in totaal met 0,81 overboden, dan was mijn team vol geweest
Nu 2,1 miljoen over om 3 sukkels binnen te halen. Wat kan je daar in hemelsnaam voor tactiek voor gebruikenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waren best nuttige renners geweest, lullig.
Miljoentje of vier hier, ja, nee, wordt leuk.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu 2,1 miljoen over om 3 sukkels binnen te halen. Wat kan je daar in hemelsnaam voor tactiek voor gebruiken
Die worden nog wel eens over het hoofd gezien, dus beter dat dan andersomquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Miljoentje of vier hier, ja, nee, wordt leuk.
Vrij onevenwichtig team met bijna alleen maar rappe mannen heb ik overigens, dus met dat beperkte budget gaan we eens kijken wat voor klimmers er nog op de markt zijn. Zin in.
Trentin Matteo 26,44 Faraday01 26,44 1 8quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:41 schreef Faraday01 het volgende:
Heb ik eigenlijk nog wat ellende binnengehaald? Of is knijn nog bezig?
Normaliter wordt het geüpdatet.quote:Op maandag 9 januari 2023 23:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is er al een geupdate lijst of strepen jullie ze nu zelf weg?
Bedankt, daarmee boor je mij ook Vacek door de neusquote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:24 schreef heywoodu het volgende:
Aan de ene kant ben ik WOEST, Zambanini per abuis onderaan gezet ipv zoals gebruikelijk te sorteren op bodgrootte, en daardoor loop ik hem mis
Same energy hier. Geen rekening ned gehouden dat mijn team overvol zou zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:24 schreef heywoodu het volgende:
Aan de ene kant ben ik WOEST, Zambanini per abuis onderaan gezet ipv zoals gebruikelijk te sorteren op bodgrootte, en daardoor loop ik hem mis
Flikkert op.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
De erg sympathieke Heywoodu gunt Zambanini aan mij.
Viel nog wel mee met de bidding wars dus ik denk niet dat er heel veel leuks meer over is.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel benieuwd naar het overzicht van de resterende kneuzen.
Heb je Moschetti nou al verloot?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:17 schreef knijn1985 het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)dronde%203.xlsx?dl=0
Je was goed op dreef gisteren Bob! Over een paar dagen weer?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
De erg sympathieke Heywoodu gunt Zambanini aan mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |