Danny mag er sowieso uit wat mij betreft....quote:Op maandag 9 januari 2023 23:07 schreef Moeraskat het volgende:
Danny gaat sowieso Charlotte versieren
 Zijn kop staat me niet aan...
 Zijn kop staat me niet aan...

Maar ook dat gaat vervelen na de 314e keerquote:Op maandag 9 januari 2023 23:09 schreef BB-King het volgende:
Volgens mij weet deze groep niet wat weerwolven is.
Godszijdank.
Gaan nu geloof ik een soort van hints doen.

De vorige BB werd je daar para vanquote:Op maandag 9 januari 2023 23:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar ook dat gaat vervelen na de 314e keer

Benny is naar een feestje, even geduld aubquote:Op maandag 9 januari 2023 23:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Zijn er al foto's voor de OP? Want ik weet zo niet wie wie is

Nee die zijn er nog niet, zolang @Benny dat niet heeft gemaakt , zal je het hier mee moeten doenquote:Op maandag 9 januari 2023 23:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Zijn er al foto's voor de OP? Want ik weet zo niet wie wie is

Hey topperquote:Op maandag 9 januari 2023 23:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee die zijn er nog niet, zolang @:benny dat niet heeft gemaakt , zal je het hier mee moeten doen
rinardo in BB / Big Brother 2023 Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes

En 3x raden wie daarnet onder de schutting is gekropen en in de keuken staat.quote:Op maandag 9 januari 2023 23:14 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Dat was Sjakie van Flodder,lag heel de BB periode met haar grote zuignap in de hottub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?

Er zijn ook mensen die 's nachts willen kijkenquote:Op maandag 9 januari 2023 23:16 schreef odie22 het volgende:
kunnen ze niet gewoon lekker gaan slapen, ben ook geen 18 meer

ik zit nu een 1.5 uur te kijken, ik denk niet dat die mensen er zijnquote:Op maandag 9 januari 2023 23:17 schreef Flori het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die 's nachts willen kijken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |