jaquote:
Judy ookquote:Op maandag 9 januari 2023 21:54 schreef RobjeGeus het volgende:
Ali heeft een pin... hij bepaald de nominaties ?
Is dat echt? Ik dacht dat sluikreclame niet meer mocht.quote:
Nee het BB huis staat in Amsterdam naast een TV productie gebouw in amsterdam. In rood het BB huis op de parkeerplaats. De geheime ruimte was voorheen altijd gewoon een kamer in het hoofdgebouw in blauwquote:
Is altijd flaske.. en in JAA zit ook kei veel reclamequote:Op maandag 9 januari 2023 21:55 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Is dat echt? Ik dacht dat sluikreclame niet meer mocht.
Ja jammer. Ik vind haar wel tof. Maar heb het gevoel dat ze geen Kittt is die alleen maar de moeder gaat spelen.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:56 schreef freaky40 het volgende:
Die Lindsey is al als kokkin gebombardeerd door de groep. Niet slim.
Die krijg je dus nooit meer zo snel weg want het kookt.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:56 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ja jammer. Ik vind haar wel tof. Maar heb het gevoel dat ze geen Kittt is die alleen maar de moeder gaat spelen.
Waarom niet ? Als je het leuk doet en mensen erbij betrekt die dat willen...en niet zoals Kitty alles alleen en iedereen afsnauwen.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:56 schreef freaky40 het volgende:
Die Lindsey is al als kokkin gebombardeerd door de groep. Niet slim.
quote:Op maandag 9 januari 2023 21:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja .. en we moeten door he tis de schuld van Kaag
Wat is JAA?quote:Op maandag 9 januari 2023 21:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is altijd flaske.. en in JAA zit ook kei veel reclame
Jaar van je levenquote:
Ja denk dat ze uit de DBK kwamquote:Op maandag 9 januari 2023 21:58 schreef Poedelpoes het volgende:
Lag hoe heet ze nou net weer te joenken? 😪
quote:
wat voor pin?quote:
Theequote:
overmorgen boos omdat ze geen eten hebben.quote:
charlotte en chelsea op de bankquote:
Je hebt al ander abo genomen?quote:Op maandag 9 januari 2023 21:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jaar van je leven. Hebben ze ook livestream. Dat loopt een jaar van sept 2022 tot sept 2023
[ afbeelding ]
Wat weet je nietquote:
Belgen hequote:Op maandag 9 januari 2023 22:01 schreef rinardo het volgende:
ja hoor de verkleinwoordjes weer, ik ga ff een yoghurtje nemen hoor
Tijdelijk werkt het vaak wel even om ze allemaal even tegelijk even online te hebben, maar heb idd even voorlopig even een maand premium genomen om het maar even te zien hoe het bevalt.quote:
Niet allemaalquote:
kwebbel en babbelquote:
Help nee! En een koffietje!quote:Op maandag 9 januari 2023 22:01 schreef rinardo het volgende:
ja hoor de verkleinwoordjes weer, ik ga ff een yoghurtje nemen hoor
Huh ik heb geen Aziatische gezien? Of bedoel ei Lindsey?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die boze Aziatische lijkt me wel een speciale type, interessant
Die lindsey lijkt me aziatisch tochquote:Op maandag 9 januari 2023 22:02 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Huh ik heb geen Aziatische gezien? Of bedoel ei Lindsey?
quote:Op maandag 9 januari 2023 22:02 schreef Toverheks het volgende:
Bloed aan de muur en herrie in de tent.Reldeldel wie trekt er aan de bel.Avond mensjes in Nederland en België ik lurk weer gezellig met jullie mee
Welkommm!quote:Op maandag 9 januari 2023 22:02 schreef Toverheks het volgende:
Bloed aan de muur en herrie in de tent.Reldeldel wie trekt er aan de bel.Avond mensjes in Nederland en België ik lurk weer gezellig met jullie mee
oohja ja Moluks gok ikquote:Op maandag 9 januari 2023 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die lindsey lijkt me aziatisch toch
Moluksquote:
Nee geen teetjequote:Op maandag 9 januari 2023 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
Wil je teetje? Iemand teetje? Ook gemberteetje?
In elk geval niet Aziatischquote:
kan wel, zodra je dit symbooltje aanklikt. Dan opent een popup die je met de pijltjes toetsen vooruit en terug kunt spoelen.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:59 schreef Batacuda het volgende:
Mogen we de streams niet meer terugspoelen van VL?
Nu al?! Hahaquote:Op maandag 9 januari 2023 22:06 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik ben deze mensen zat is er al wat te zien oo de andere stream?
Nou inderdaad. Twee types die zodra ze lachen meteen kreukels krijgen van de gebarsten make-up.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:05 schreef Aggie46 het volgende:
Spraytan, botox, lippen fillers.
[ afbeelding ]
Ja het is echt zonde. Knappe meiden verder.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:05 schreef Aggie46 het volgende:
Spraytan, botox, lippen fillers.
[ afbeelding ]
ik heb dat symbooltje nietquote:Op maandag 9 januari 2023 22:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
kan wel, zodra je dit symbooltje aanklikt. Dan opent een popup die je met de pijltjes toetsen vooruit en terug kunt spoelen.
[ afbeelding ]
Waarom mogen daar mensen wonen?quote:Op maandag 9 januari 2023 21:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee het BB huis staat in Amsterdam naast een TV productie gebouw in amsterdam. In rood het BB huis op de parkeerplaats. De geheime ruimte was voorheen altijd gewoon een kamer in het hoofdgebouw in blauw![]()
[ afbeelding ]
Ik heb dat niet.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
kan wel, zodra je dit symbooltje aanklikt. Dan opent een popup die je met de pijltjes toetsen vooruit en terug kunt spoelen.
[ afbeelding ]
Omgekeerd deden/doen we het ookquote:Op maandag 9 januari 2023 22:07 schreef Sociologica het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik er van vind. Dat constant hier vergelijken met EJVJL is storend excuus maar ik betrap mezelf er wel op. Dat gemix met Belgen, het toch wat hogere ‘ik wil famous worden en maak me nog ff extra op’ gehalte voor mijn gevoel. Misschien is het even wennen de vorige seizoenen kwam ik er wel goed in
Zit je op een computer of op een tablet? Op een tablet of telefoon werkt het volgens mij niet idd.quote:
quote:
Zit je op een computer of op een tablet? Op een tablet of telefoon werkt het volgens mij niet idd.quote:
Met reclame jaquote:Op maandag 9 januari 2023 22:07 schreef viseenoptie het volgende:
Pro-tip: op goplay.be is de live stream gratis. VPN naar belgie en meekijken. als ik "erin" zit, neem ik wel een VL abbo.
computerquote:Op maandag 9 januari 2023 22:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zit je op een computer of op een tablet? Op een tablet of telefoon werkt het volgens mij niet idd.
ik vind dat ''ejvjl'' helemaal niet leuk hier, wist tot gister niet eens wat het was, en vraag me af wat de meerwaarde er HIER van isquote:Op maandag 9 januari 2023 22:07 schreef Sociologica het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik er van vind. Dat constant hier vergelijken met EJVJL is storend excuus maar ik betrap mezelf er wel op. Dat gemix met Belgen, het toch wat hogere ‘ik wil famous worden en maak me nog ff extra op’ gehalte voor mijn gevoel. Misschien is het even wennen de vorige seizoenen kwam ik er wel goed in
Pc natuurlijk met 2 schermen.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zit je op een computer of op een tablet? Op een tablet of telefoon werkt het volgens mij niet idd.
quote:Op maandag 9 januari 2023 22:09 schreef mario390 het volgende:
moment,vraag de stream live van huis dag 5
is nog niet aktiv? dat is nur de binnenkomst nu?
heb me er prima mee vermaaktquote:Op maandag 9 januari 2023 22:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik vind dat ''ejvjl'' helemaal niet leuk hier, wist tot gister niet eens wat het was, en vraag me af wat de meerwaarde er HIER van is
Dat hou je altijd. Mensen vergelijken nu eenmaal. Is het ejvjl niet, dan wel Utopia.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik vind dat ''ejvjl'' helemaal niet leuk hier, wist tot gister niet eens wat het was, en vraag me af wat de meerwaarde er HIER van is
Dat stopt vast snel. Het is even wennen voor de EJVJL volgers. Even doorbijten. Wij moeten ook wennen aan het volgen van 2 programma'squote:Op maandag 9 januari 2023 22:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Je mag hem hebbenquote:Op maandag 9 januari 2023 22:10 schreef Poedelpoes het volgende:
Oke maar ben ik de enige die Ali best attractive vind 🤤
ah, ik zie het al staan in dat topic, andere browser proberenquote:Op maandag 9 januari 2023 22:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien even hier kijken, daar staat het uitgelegd
dr gaat zat reuring komenquote:Op maandag 9 januari 2023 22:09 schreef Toverheks het volgende:
Heerlijk weer de streams jvleven vind ik niks maar denk dat BB23 weer ouderwets gezellig worden
Vindt er niks aan, vindt het nu al een pakken wat je pakken kan.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:10 schreef Poedelpoes het volgende:
Oke maar ben ik de enige die Ali best attractive vind 🤤
Ik heb het in Chrome en Firefox. Geen idee waarom dat niet zou werken bij jou..quote:Op maandag 9 januari 2023 22:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pc natuurlijk met 2 schermen.
Afijn maar zie het dus niet.
Van wiequote:Op maandag 9 januari 2023 22:15 schreef greysbones het volgende:
ow die stem joh
echt raar
lijkt zooo bekend
Ik heb wel een blocker ja maar zal eens uit gaan zoeken, dacht dat je windows 11 er voor nodig had en dat heb ik nog niet dus nooit verder gekeken. Erg off topic, bedankt voor je reactie iig.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb het in Chrome en Firefox. Geen idee waarom dat niet zou werken bij jou..![]()
Heb je een bepaalde popup blocker actief wellicht
Welke?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:15 schreef greysbones het volgende:
ow die stem joh
echt raar
lijkt zooo bekend
van binnenkomst op van 9.janquote:Op maandag 9 januari 2023 22:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
de streams van nu zijn nu swansie
Al de hele tijdquote:
Zat dit topic hierboven ook genoemd. Daar word er ook over gesproken.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb wel een blocker ja maar zal eens uit gaan zoeken, dacht dat je windows 11 er voor nodig had en dat heb ik nog niet dus nooit verder gekeken. Erg off topic, bedankt voor je reactie iig.
Kan hem niet horen door dat getetterquote:
Op de streams is het nu live bezig, de binnenkomst is geweest en voorbij.quote:
ja zag hem nu net pasquote:
Ze hebben toch allemaal een BB shirtje?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
de militair heef ff zn overhemd gewassen
blote bast nu
koffer is nog niet geleverd
Mag wat kostenquote:Op maandag 9 januari 2023 22:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
De kachel staat daar duidelijk hoger dan hier ....
Echt raar ja. Die denkt misschien die gozer die vorig jaar nooit een shirt droeg kreeg ook een vriendin binnenquote:
maar ook van een reclame of wat andersquote:Op maandag 9 januari 2023 22:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja stem lijkt ook op Jochem Meijer
Dre meiden hadden al een dekentje over zich heenquote:Op maandag 9 januari 2023 22:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
De kachel staat daar duidelijk hoger dan hier ....
zilverrug wil graag aandacht van de vrouwtjes en zijn plek claimen op de apenrotsquote:Op maandag 9 januari 2023 22:18 schreef Poedelpoes het volgende:
Kan die boomer pls zn shirt aan doen het is nog winter
Die heeft geen koffer toch? Zal z'n enige shirt wel gewassen hebbenquote:Op maandag 9 januari 2023 22:18 schreef Poedelpoes het volgende:
Kan die boomer pls zn shirt aan doen het is nog winter
Vrouwen hebben het altijd sneller koudquote:Op maandag 9 januari 2023 22:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dre meiden hadden al een dekentje over zich heen
Zal er eens op letten, hoor hem te weinig nuquote:Op maandag 9 januari 2023 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ook van een reclame of wat anders
Tja eigen schuld dikke bultquote:Op maandag 9 januari 2023 22:20 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Die heeft geen koffer toch? Zal z'n enige shirt wel gewassen hebben
kom straks in dm bittequote:Op maandag 9 januari 2023 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben toch allemaal een BB shirtje?
wel als je droge vingers hebtquote:Op maandag 9 januari 2023 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je shirt gaat niet vlugger drogen door er aan te voelen, Bart
lopen er al twee of drie rond met een pinquote:Op maandag 9 januari 2023 22:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zo te horen hebben ze vanmid een spel gedaan
iets met een bal ,,
streamwissel
Febo zal zo wel ingrijpen
te veel over vanmiddag
kiwi gooienquote:Op maandag 9 januari 2023 22:23 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat voor bs zijn ze nu aan het doen?
Dat kan waarschijnlijk via deze uitleg. Maar niet zeker of dat alleen in Firefox werkt.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:22 schreef Batacuda het volgende:
Is er iemand die de streams kan terugspoelen?
ik niet, vorig jaar welquote:Op maandag 9 januari 2023 22:22 schreef Batacuda het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2023 22:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat nu mandaag of binnenkomstdag?
Het werkt iig niet in Chrome test ik nu net bij mezelf. Met Firefox werkt het dus wel en heb je dat PiP icoontje.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat kan waarschijnlijk via deze uitleg. Maar niet zeker of dat alleen in Firefox werkt.
JAA / Het Videoland V2 in je browser fix topic
nee ik kan het nietquote:Op maandag 9 januari 2023 22:22 schreef Batacuda het volgende:
quote:
wil je nu weer de member met de meeste post zijn door telkens jezelf te quoten?quote:
quote:Op maandag 9 januari 2023 22:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
wil je nu weer de member met de meeste post zijn door telkens jezelf te quoten?
danny?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:28 schreef suzi1 het volgende:
die oranje meid gaat nog een keer bij butcher in bed liggen. gaat ze zich veilig bij voelen
tijdelijkquote:Op maandag 9 januari 2023 22:28 schreef xzaz het volgende:
Waarom mogen mensen op een parkeerplaats wonen?
Het is eigen terrein (van de mol)quote:Op maandag 9 januari 2023 22:28 schreef xzaz het volgende:
Waarom mogen mensen op een parkeerplaats wonen?
Je moet het een kans geven. vorig jaar zat ik ook zoquote:Op maandag 9 januari 2023 22:29 schreef mario390 het volgende:
oke deze jaar geen bb stream vor mario
Doeiquote:Op maandag 9 januari 2023 22:29 schreef mario390 het volgende:
Tattoos op armen en benen die van boven naar beneden van breed naar compleet verdwijnend lopen..quote:
Bijzondere vorm ookquote:
quote:Op maandag 9 januari 2023 22:29 schreef mario390 het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2023 22:32 schreef Poedelpoes het volgende:
Gaan ze nou de hele tijd tiktok geluiden naar elkaar kreunen?
Geen idee wat TikTok geluiden zijnquote:Op maandag 9 januari 2023 22:32 schreef Poedelpoes het volgende:
Hoop het nietquote:Op maandag 9 januari 2023 22:32 schreef Poedelpoes het volgende:
Tuuuutututuutuuutuuuuuuuuuuquote:Op maandag 9 januari 2023 22:32 schreef Poedelpoes het volgende:
Charlotte en Chelseaquote:Op maandag 9 januari 2023 22:32 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Dat drukke kind met die staart ook wat mij betreft
Loiza-wannabequote:Op maandag 9 januari 2023 22:32 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Dat drukke kind met die staart ook wat mij betreft
Ik heb dezelfde top driequote:Op maandag 9 januari 2023 22:32 schreef Ireth het volgende:
Top 3 so far:
1 Judy
2 Lindsey
3 donkere-jongen-wiens-naam-ik-weer-kwijt-ben.
Ja die doet het niet goed op Tinder denk. daar moet je minimaal 190 zijnquote:Op maandag 9 januari 2023 22:33 schreef Poedelpoes het volgende:
Jezus Michelanchelo is kleinnn!!!!!!!
Moet ook wel met die sportquote:Op maandag 9 januari 2023 22:33 schreef Poedelpoes het volgende:
Idd!quote:Op maandag 9 januari 2023 22:33 schreef Poedelpoes het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2023 22:34 schreef greysbones het volgende:
ik word een beetje naar van dat drukke gedoe
Same, kom later wel weer eens kijken..quote:Op maandag 9 januari 2023 22:34 schreef greysbones het volgende:
ik word een beetje naar van dat drukke gedoe
quote:Op maandag 9 januari 2023 22:29 schreef mario390 het volgende:
ik zei eerder al dat ik hem een raar lijf vond hebben met bijzondere verhoudingen, gelukkig niet de enige dusquote:
Elk jaar hetzelfdequote:Op maandag 9 januari 2023 22:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Morgen allemaal maar even een pilletje want dit is te druk
Thanks werktquote:Op maandag 9 januari 2023 22:07 schreef viseenoptie het volgende:
Pro-tip: op goplay.be is de live stream gratis. VPN naar belgie en meekijken. als ik "erin" zit, neem ik wel een VL abbo.
Godzijdank zijn ze niet aan het weerwolvenquote:Op maandag 9 januari 2023 22:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En
[..]
Leuk dat ze dit soort spelletjes doen maar dat was wel een beetje van vorig jaar.. Verzin wat nieuws
Dat komt nogquote:Op maandag 9 januari 2023 22:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Godzijdank zijn ze niet aan het weerwolven
ff wennen voor deze hamstersquote:Op maandag 9 januari 2023 22:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Morgen allemaal maar even een pilletje want dit is te druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |