Lindsey misschienquote:Op maandag 9 januari 2023 21:15 schreef Emptystreet het volgende:
Dacht dat er ook iemand met een tattoo en motorjack zou zijn.
Krijg nou niet echt het idee dat er iemand bij zit die commotie gaat veroorzaken, wel irritatie.
Ff opschieten, familie ook niet meer belangrijk, doorlopen graag!quote:
Jah en meteen zielige verhaaltjes en traantjes...quote:
wie jankt er?quote:
je zou denken dat ze wel wat is gewend als nanny voor hollywoodsterrenquote:
niet echt een goede indrukquote:
Dramaqueen dusquote:
Allebeiquote:Op maandag 9 januari 2023 21:19 schreef HappyCharly het volgende:
oke volgen we nu de live stream of de uitzending nog?
Jepquote:
100 %quote:Op maandag 9 januari 2023 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Hopen dat militair Bart geen weet je wel gaat zeggen
Tv + geluid, stream nog zonder geluid.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:19 schreef HappyCharly het volgende:
oke volgen we nu de live stream of de uitzending nog?
hebben we al om gevraagd, wij missen ze ook @Bennyquote:Op maandag 9 januari 2023 21:20 schreef Ireth het volgende:
Ik mis namen en rugnummers in de OP![]()
Wies die snor op de streams??
Hier wel geluid bij de streamsquote:Op maandag 9 januari 2023 21:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tv + geluid, stream nog zonder geluid.
Hier al welquote:Op maandag 9 januari 2023 21:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tv + geluid, stream nog zonder geluid.
wij dus nietquote:Op maandag 9 januari 2023 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ze spelen elke week voor de power of nomination. De winnaar bepaald de nominatie van die week
wel 100.000 volgens mij... alleen is dat door BB bepaaltquote:Op maandag 9 januari 2023 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
Geen prijzenpot om voor te spelen samen.
Ze spelen voor eigen luxe en eigen voordelen. Eigen dilemma’s met mogelijk gevolgen
Moeten ze ook maar in EJVJL invoeren vanaf vandaagquote:Op maandag 9 januari 2023 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ze spelen elke week voor de power of nomination. De winnaar bepaald de nominatie van die week
Misschien mogen wij de doorslag gevenquote:
Misschien kiest de winnaar bijv 2 mensen en dan mag het publiek er 1 wegstemmen?quote:
ik gok sinds vrijdagquote:
Sinds vrijdagquote:
quote:
Dat is wel heftigquote:Op maandag 9 januari 2023 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
3 overlijdens in 1 jaar voor Charlotte
vind ik ergens wel stoer, niet laten leiden door peer pressurequote:
idd, vorige edities zaten ze er ook al een paar dagenquote:Op maandag 9 januari 2023 21:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
beetje jammer dat we de eerste uren/dagen dan gemist hebben
moslimquote:Op maandag 9 januari 2023 21:29 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
vind ik ergens wel stoer, niet laten leiden door peer pressure
Ik vind haar nu al vermoeiend, zielig allemaal, maar ze lijkt me heel vermoeiendquote:Op maandag 9 januari 2023 21:28 schreef Emptystreet het volgende:
Charlotte word drama, voel het aan m'n bruiswater.
Was niet echt het moment neequote:Op maandag 9 januari 2023 21:30 schreef HappyCharly het volgende:
Sneu voor Charlotte, zoveel dierbaren ovelreden in heel korte tijd
En die gast die da zegt, ik snap het. Ik ben ook iemand verloren, mijn oudste broer in een auto ongeluk..
2003.. vent dat is 20 jaar geleden!! Niet minder vreselijk... maar toch...
Dat is elk jaar hoorquote:Op maandag 9 januari 2023 21:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn ze niet nu binnen?
dat is toch helemal niks
als ze al 4 dagen zitten
en we zien niks![]()
Zal wel naar de geheime kamer gaanquote:Op maandag 9 januari 2023 21:31 schreef rinardo het volgende:
ze moeten in 15 min iemand kiezen die uit het huis gaat woooow
Die Jason denk ikquote:Op maandag 9 januari 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
wie missen we op de stream
er moet er 1 wg op tv
ok, toch zijn er genoeg die stiekem drinkenquote:
Die gaat dan vast in de geheime kamer, en krijgt 'n opdrachtquote:Op maandag 9 januari 2023 21:31 schreef rinardo het volgende:
ze moeten in 15 min iemand kiezen die uit het huis gaat woooow
Die blonde duffequote:
ik kijk de uitzending, wie is charlotte naast haar vader nog meer verloren?quote:Op maandag 9 januari 2023 21:30 schreef HappyCharly het volgende:
Sneu voor Charlotte, zoveel dierbaren ovelreden in heel korte tijd
En die gast die da zegt, ik snap het. Ik ben ook iemand verloren, mijn oudste broer in een auto ongeluk..
2003.. vent dat is 20 jaar geleden!! Niet minder vreselijk... maar toch...
Oma en opaquote:Op maandag 9 januari 2023 21:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik kijk de uitzending, wie is charlotte naast haar vader nog meer verloren?
waar is jolie?quote:Op maandag 9 januari 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
wie missen we op de stream
er moet er 1 wg op tv
Dit ligt er te dik bovenop. Bewoner gaat naar de geheime kamer, no doubt.quote:
Oké tot zoquote:
Hoezo : Dquote:
Preciesquote:Op maandag 9 januari 2023 21:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit ligt er te dik bovenop. Bewoner gaat naar de geheime kamer, no doubt.
ok tyquote:
+1quote:Op maandag 9 januari 2023 21:34 schreef Ireth het volgende:
Die gladjakker staat onderaan bij mij....
Wie precies?quote:Op maandag 9 januari 2023 21:34 schreef Ireth het volgende:
Dat is een shirt die ze van daaar hebben hequote:
Preciesquote:Op maandag 9 januari 2023 21:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
die heb ik idd nog niet gezien op de live geloof ik
Die f1 coreur?quote:Op maandag 9 januari 2023 21:34 schreef Ireth het volgende:
En Mario heb je al een favoriet? ehhhh ik gok op Charlot?quote:Op maandag 9 januari 2023 21:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
niks mis met liese? waarschijnlik weet je niet
dat zij ernstig ziek was
Ik wel. investeren in videoland. (accountje aanmaken + betalen als je eens in NL bent of via een VPNquote:Op maandag 9 januari 2023 21:36 schreef Jockari het volgende:
Is er hier al een belg die de RLS kan volgen ? Ik alleszins niet.
Ohquote:Op maandag 9 januari 2023 21:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is een shirt die ze van daaar hebben he
handig voor onsquote:Op maandag 9 januari 2023 21:37 schreef Was-beer het volgende:
Oh die shirtjes met naam zijn van BB..dacht dat hij die zelf had meegenomen
quote:Op maandag 9 januari 2023 21:37 schreef Was-beer het volgende:
hij zit er nogquote:Op maandag 9 januari 2023 21:37 schreef mijntjexx het volgende:
Ik denk Jason eruit omdat hij zogenaamd als eerste aan het zandloperscherm ging zitten. Kun je hem makkelijker eruit stemmen
Ik had het meteen gelooftquote:Op maandag 9 januari 2023 21:37 schreef Was-beer het volgende:
In Belgie begint het later dan hier. Ik dacht pas om 22 uur op tv dan zullen de streams een uur later zijn tegen 23 uur vermoed ikquote:Op maandag 9 januari 2023 21:36 schreef Jockari het volgende:
Is er hier al een belg die de RLS kan volgen ? Ik alleszins niet.
salar was one of a kind en nawel boeit mij nietquote:
Ja!quote:Op maandag 9 januari 2023 21:25 schreef Loveable het volgende:
Rob heeft een bekende stem,beetje jochen meijer
en die noemden ze de 'piloot' in de krant. Een soms in Belgie gebruikte term voor coureur. Maargoed toch een leuke kop in de krant.quote:
Jezus are we doing this again. Waarom doen ze niet gewoon de afleveringen om dezelfde tijd :/quote:Op maandag 9 januari 2023 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In Belgie begint het later dan hier. Ik dacht pas om 22 uur op tv dan zullen de streams een uur later zijn tegen 23 uur vermoed ik
nee jankt al heeft het moelijk met haar verlies 3 in 1 jaarquote:Op maandag 9 januari 2023 21:37 schreef lonneberga het volgende:
[..]
En Mario heb je al een favoriet? ehhhh ik gok op Charlot?
Piloot 😭quote:Op maandag 9 januari 2023 21:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
en die noemden ze de 'piloot' in de krant. Een soms in Belgie gebruikte term voor coureur. Maargoed toch een leuke kop in de krant.
Maar er was ook iets met een geheime kamer las ik. Daar zal ie vast zitten. Wel sneu om er meteen uit te liggen anders op deze manier.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:37 schreef mijntjexx het volgende:
Ik denk Jason eruit omdat hij zogenaamd als eerste aan het zandloperscherm ging zitten. Kun je hem makkelijker eruit stemmen
Ik kan het je niet vertellen. Heb vanmiddag even de tv gids van Belgie gekekenquote:Op maandag 9 januari 2023 21:39 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Jezus are we doing this again. Waarom doen ze niet gewoon de afleveringen om dezelfde tijd :/
Eens. Die gaat weer dagelijks streams verpesten met gesport.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:40 schreef freaky40 het volgende:
Danny mag er wat mij betreft snel uit. Wat een irritant grinttegelbekkie is dat.
Laat het losquote:Op maandag 9 januari 2023 21:40 schreef mario390 het volgende:
hoezo doen de elke jaar zo stomdom
en beginnen met als ze al 5 dagen in
huis zijn? dat is in geen land zo
Misschien heeft zij al de power of nominationquote:Op maandag 9 januari 2023 21:41 schreef rinardo het volgende:
omg Judy heeft die pin opgespeld die vorig jaar de gene kreeg die immuniteit had
Is geen zaak van simpel een spelletje kunnen spelen. Vind het wel interessant.quote:
Jap inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2023 21:44 schreef engine het volgende:
[..]
Is geen zaak van simpel een spelletje kunnen spelen. Vind het wel interessant.
Hij is toch uitgekozenquote:Op maandag 9 januari 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed kijken
hij zit gewoon in de hoek
jaaaaaquote:Op maandag 9 januari 2023 21:45 schreef Ireth het volgende:
* Ireth wijst naar streams...
Die charlotte doet me aan Loiza Lamers denken...
Nou inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2023 21:45 schreef Ireth het volgende:
precies ja!quote:Op maandag 9 januari 2023 21:45 schreef Ireth het volgende:
Waar is het?quote:Op maandag 9 januari 2023 21:46 schreef ledn81 het volgende:
Die lockroom is helaas weer een ruimte in het productiegebouw
er zit nu een geheime kamer in als het goed isquote:Op maandag 9 januari 2023 21:47 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik ben benieuwd of ze inspiratie hebben genomen van bijv Big Brother Australia of de iets creatievere seizoenen. Tot op dit moment lijken ze nog steeds het zelfde format te volgen als in 2003. 😭
In het MediArena gebouw waar de productie zit, daar waren voorheen ook die geheime ruimtes. Had gehoopt dat er nu gewoon iets in het huis zelf was met een geheim luik ofzo.. Maar neequote:
hij is er gewoonquote:Op maandag 9 januari 2023 21:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dan komt ie zo live op de stream weer terug waarschijnlijk
België?quote:Op maandag 9 januari 2023 21:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
In het MediArena gebouw waar de productie zit, daar waren voorheen ook die geheime ruimtes. Had gehoopt dat er nu gewoon iets in het huis zelf was met een geheim luik ofzo.. Maar nee
Zit hij alquote:Op maandag 9 januari 2023 21:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dan komt ie zo live op de stream weer terug waarschijnlijk
Beter dan Peterquote:Op maandag 9 januari 2023 21:51 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van de nieuwe presentatrice? Ik vind haar leuker dan Peter. Alsof ze ook een betere vibe heeft met Geraldine.
Eens, vond peter ook niet zoveel aan.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:51 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van de nieuwe presentatrice? Ik vind haar leuker dan Peter. Alsof ze ook een betere vibe heeft met Geraldine.
Ja ook eens. Enthousiaste dame.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:51 schreef Poedelpoes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |