SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Moet je dat boek van Derk Sauer en z’n vrouw eens lezen, over waar ze allemaal tegenaan zijn gelopen met The Moscow Times. Op een gegeven moment wordt je bedrijf te groot, kan je niet meer onder de radar blijven en komen er gewoon mensen “beschermgeld” eisen. Je ontkomt er simpelweg niet aan als je in zo’n land wil opereren.quote:Op maandag 9 januari 2023 17:52 schreef Barbusse het volgende:
Het probleem is ook dat je als individu gewoon weinig kan doen, hoe graag je je lokale gemeenschap verdere vooruitgang wilt brengen. Stel, je wilt een bedrijf beginnen en wilt iedereen een eerlijk salaris kunnen geven. De totale corruptie die steekpenningen en vriendjes op hoge posities vereist maken dat gewoon onmogelijk joh. En als je teveel tegensputtert eindig je in het gevang, of erger. Geen idee hoe je dat kunt bevechten.
Het zou hem sieren als hij z’n verlies zou nemen, maar omdat het machtige Rusland “niet kan verliezen”, gaan ze maar gewoon all out.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:17 schreef TheJanitor het volgende:
Putin's inschattingsfoutje kost veel mensen het leven.
Oh,die wil ik wel lezen jaquote:Op maandag 9 januari 2023 18:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Moet je dat boek van Derk Sauer en z’n vrouw eens lezen, over waar ze allemaal tegenaan zijn gelopen met The Moscow Times. Op een gegeven moment wordt je bedrijf te groot, kan je niet meer onder de radar blijven en komen er gewoon mensen “beschermgeld” eisen. Je ontkomt er simpelweg niet aan als je in zo’n land wil opereren.
De apathie is ook gebaseerd op het sociaal contract, Putin zou voor vrede en welvaart zorgen in ruil voor alle macht.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh,die wil ik wel lezen ja
Maar het lijkt me idd vrijwel godsonmogelijk om daar iets te kunnen veranderen ten goede in zulke omstandigheden. Die gehate apathie kan ik eerlijk gezegd wel begrijpen hoor.
Ik denk dat dat de doorvoer van LNG is. Zolang Duitsland nog niet voldoende capaciteit heeft om zelf LNG te verwerken.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:28 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat Nederland meer gas is gaan leveren aan Duitsland.
Laat lekker gaan die kaukasus.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:37 schreef polderturk het volgende:
Wat gebeurt er als Rusland een miljoen soldaten mobiliseert en een succesvolle aanval uitvoert op Oekraïne in juni?
Stel 90% van het leger overleeft het. Dan hebben ze nog een aanvalsmacht van 900.000 man. Dan gaat Rusland daar niet stoppen. Rusland gaat dan als eerste Georgië aanvallen en inlijven om de Kaukasus en Centraal Azië van het westen af te snijden. Daarna valt Rusland Kazachstan aan. Kazachstan heeft maar 15 miljoen inwoners en het land is enorm. Dus niet verdedigbaar. Daarna wordt Azerbeidzjan aangevallen.
Kortom. Het Russische rijk wordt weer opgebouwd. Tegelijkertijd zullen er volksverhuizingen en genocides plaatsvinden. We mogen dit niet toestaan.
Als we dit niet willen, moeten we soldaten sturen.
Nee.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat lekker gaan die kaukasus.
Zolang de rode lijn maar op de EU ligt.
Als.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:37 schreef polderturk het volgende:
Wat gebeurt er als Rusland een miljoen soldaten mobiliseert en een succesvolle aanval uitvoert op Oekraïne in juni?
Stel 90% van het leger overleeft het. Dan hebben ze nog een aanvalsmacht van 900.000 man. Dan gaat Rusland daar niet stoppen. Rusland gaat dan als eerste Georgië aanvallen en inlijven om de Kaukasus en Centraal Azië van het westen af te snijden. Daarna valt Rusland Kazachstan aan. Kazachstan heeft maar 15 miljoen inwoners en het land is enorm. Dus niet verdedigbaar. Daarna wordt Azerbeidzjan aangevallen.
Kortom. Het Russische rijk wordt weer opgebouwd. Tegelijkertijd zullen er volksverhuizingen en genocides plaatsvinden. We mogen dit niet toestaan.
Gaat dit niet om Gronings gas?quote:Op maandag 9 januari 2023 18:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de doorvoer van LNG is. Zolang Duitsland nog niet voldoende capaciteit heeft om zelf LNG te verwerken.
Dat durft Putin niet, hij zou het wel willen maar is nu druk bezig om ongeschonden uit deze shit te komen.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:37 schreef polderturk het volgende:
Georgia wordt momenteel geregeerd door een Rusland bondgenoot die de touwtjes stevig in handen heeft. Dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:37 schreef polderturk het volgende:
Rusland gaat dan als eerste Georgië aanvallen
Kazachstan is stiekem hun leger aan het opbouwen voor een toekomstige oorlog met Rusland. Daar las ik in mei al verhalen over. Ze krijgen wapens van China en er is een verdedigingspact. Wanneer Rusland ooit een move maakt gaan ze naar verrast worden.quote:Daarna valt Rusland Kazachstan aan. Kazachstan heeft maar 15 miljoen inwoners en het land is enorm. Dus niet verdedigbaar. Daarna wordt Azerbeidzjan aangevallen.
Hetzelfde las ik van van Seumeren (Mammoet). Die was er zo klaar mee dat ie al zijn materiaal op een schip heeft gezet en er is vertrokken. Niet te doen om daar een normaal bedrijf op te bouwen daar. Zegt dus ergens gelijk ook wat over de multinationals die er al decennia zitten.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Moet je dat boek van Derk Sauer en z’n vrouw eens lezen, over waar ze allemaal tegenaan zijn gelopen met The Moscow Times. Op een gegeven moment wordt je bedrijf te groot, kan je niet meer onder de radar blijven en komen er gewoon mensen “beschermgeld” eisen. Je ontkomt er simpelweg niet aan als je in zo’n land wil opereren.
Het vereist nog behoorlijk wat coordinatie om 1 MLN soldaten ergens naar toe te brengen, op te laten stellen en daarmee op te trekken. Plus dat je dat niet geheim houd. Dan krijgen die mensen die nu in zo'n HIMARS zitten alleen maar jeuk aan die vinger waarmee ze altijd op de "FIRE" knop drukken.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:37 schreef polderturk het volgende:
HIMARSen op een miljoen soldaten lijkt me nogal een druppel op een gloeiende plaat.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het vereist nog behoorlijk wat coordinatie om 1 MLN soldaten ergens naar toe te brengen, op te laten stellen en daarmee op te trekken. Plus dat je dat niet geheim houd. Dan krijgen die mensen die nu in zo'n HIMARS zitten alleen maar jeuk aan die vinger waarmee ze altijd op de "FIRE" knop drukken.
Niet als ze allemaal op een munitiedepot liggen.quote:Op maandag 9 januari 2023 19:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
HIMARSen op een miljoen soldaten lijkt me nogal een druppel op een gloeiende plaat.
Met die editie die ongeveer 200.000 staal fragmenten in de rondte sproeit gaat het hardquote:Op maandag 9 januari 2023 19:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
HIMARSen op een miljoen soldaten lijkt me nogal een druppel op een gloeiende plaat.
Dan zijn er maar 5 nodig.quote:Op maandag 9 januari 2023 19:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Met die editie die ongeveer 200.000 staal fragmenten in de rondte sproeit gaat het hard
Dat was een uitzonderlijke voltreffer.quote:Op maandag 9 januari 2023 19:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Niet als ze allemaal op een munitiedepot liggen.
Strategisch gezien zijn de HIMARS een meerwaarde gebleken. Maar in een slagveld ala bakhmut waar men soms op 30 meter van elkaar zit heeft het amper meerwaarde, friendly fire enzo.quote:Op maandag 9 januari 2023 19:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Met die editie die ongeveer 200.000 staal fragmenten in de rondte sproeit gaat het hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |