Die wil gewoon naar de cursus om eventjes uit huis te zijnquote:Op maandag 9 januari 2023 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iemand uit mijn team wil graag een BHV cursus doen. Alleen hij werkt praktisch altijd thuis
in de keuken komen de meeste ongelukken voorquote:Op maandag 9 januari 2023 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iemand uit mijn team wil graag een BHV cursus doen. Alleen hij werkt praktisch altijd thuis
Dus je gaat niet nog even een visgraatmotiefje op de vloer leggen en overal antraciete kozijnen plaatsen en op overal plekken in huis leuke woorden met blokletters maken en het meisje met de parel in de woonkamer hangenquote:Op maandag 9 januari 2023 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dan wel.![]()
Maar aangezien we toch wel van plan zijn om op niet al te lange termijn te gaan kijken naar een ander huis, staat de keuken omgooien niet heel hoog op het lijstje. Ik wil geen rekening hoeven houden met m'n aankoop aantrekkelijk maken voor de gemiddelde mens, zeg maar.
3x raden wie hier de BHV cursus heeft gedaan.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2023 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus je gaat niet nog even een visgraatmotiefje op de vloer leggen en overal antraciete kozijnen plaatsen en op overal plekken in huis leuke woorden met blokletters maken en het meisje met de parel in de woonkamer hangen
quote:Op maandag 9 januari 2023 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3x raden wie hier de BHV cursus heeft gedaan.
quote:Op maandag 9 januari 2023 09:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zit niet zo te stokenDat hebben wij overlegd ja
Hier heb ik 'm gedaan, alleen zit ik momenteel heel veel alleen, dus eh.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg jij bij een volgende meet het hesje en de walkie talkiequote:Op maandag 9 januari 2023 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2023 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Er *is* een BHV'er aanwezig. It's something.
Het gaat om de combinatie. Verrekte eenheidsworst.quote:
Ik vermoed dat ik de meeste niet nodig ga hebben.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb BHV, VCA-VOL
Basic Safety
Advanced Fire Fighting
Medical First Aid
Medical Care
Proficiency In Survival Craft
Basic Polar Survival
Advanced Polar Survival
en nog wel een hele lijst
Ik weet het telefoonnummer van 112quote:Op maandag 9 januari 2023 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb BHV, VCA-VOL
Basic Safety
Advanced Fire Fighting
Medical First Aid
Medical Care
Proficiency In Survival Craft
Basic Polar Survival
Advanced Polar Survival
en nog wel een hele lijst
ik ook niet (meer)quote:Op maandag 9 januari 2023 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik de meeste niet nodig ga hebben.
Ja is ook best leuk, alleen moet het ook wel een beetje bij het huis passen, het wordt nu overal gebruikt omdat het 'hip' is.quote:
Hipquote:Op maandag 9 januari 2023 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is ook best leuk, alleen moet het ook wel een beetje bij het huis passen, het wordt nu overal gebruikt omdat het 'hip' is.
Blij met mijn knie is dat ik er periodes geen last van heb maar als ik er wel weer last van heb komt het erger terug lijkt het.quote:
dat laatste is wel heel vervelendquote:Op maandag 9 januari 2023 10:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Blij met mijn knie is dat ik er periodes geen last van heb maar als ik er wel weer last van heb komt het erger terug lijkt het.
Je gaat door voor de makkelijk te reinigen inductiekookplaat.quote:
Mag Wattenschijfje er ook eentje?quote:Op maandag 9 januari 2023 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg jij bij een volgende meet het hesje en de walkie talkie
quote:Op maandag 9 januari 2023 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal hem sturen dat hij 40 uur per week op kantoor moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Klein hesje met ‘Hulpcaaf”, bouwvakkershelmpje (want kwetsbare diertjes) en een walkie talkie die met vier teentjes te bedienen isquote:Op maandag 9 januari 2023 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag Wattenschijfje er ook eentje?
quote:Op maandag 9 januari 2023 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klein hesje met ‘Hulpcaaf”, bouwvakkershelmpje (want kwetsbare diertjes) en een walkie talkie die met vier teentjes te bedienen is
Ja; zo vrijblijvend is het dus niet. We zijn geen liefdadigheidsinstelling blijkbaar.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wil gewoon naar de cursus om eventjes uit huis te zijn
Ben ik de enige die visgraatmotief op de vloer mooi vindt?quote:Op maandag 9 januari 2023 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus je gaat niet nog even een visgraatmotiefje op de vloer leggen en overal antraciete kozijnen plaatsen en op overal plekken in huis leuke woorden met blokletters maken en het meisje met de parel in de woonkamer hangen
Toch niet?quote:Op maandag 9 januari 2023 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja; zo vrijblijvend is het dus niet. We zijn geen liefdadigheidsinstelling blijkbaar.
Nee, ik vind dat ook wel mooi.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben ik de enige die visgraatmotief op de vloer mooi vindt?De rest is wel kut.
Als ik de vloer vervang in de woonkamer en daar neig ik wel naar, wordt het wel zoiets.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat ook wel mooi.
Maar geen must of zo
Er zijn mensen die dat toch echt menen.quote:
Licht of donker van kleur of iets er tussen in ?quote:Op maandag 9 januari 2023 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik de vloer vervang in de woonkamer en daar neig ik wel naar, wordt het wel zoiets.
Zijn beoordelingsgesprekken niet doorgaans einde van het jaar of hebben jullie een andere cyclus?quote:Op maandag 9 januari 2023 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat toch echt menen.
Heb ook een aantal activisten in mijn team zitten die me iedere week vragen wanneer de beoordelingsgesprekken zijn, maar ik moet eerst mijn eigen gesprek gehad hebben. Daarna kan ik pas geld verdelen.
Iets ertusseninquote:Op maandag 9 januari 2023 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Licht of donker van kleur of iets er tussen in ?
We zijn in een andere cyclus terechtgekomenquote:Op maandag 9 januari 2023 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn beoordelingsgesprekken niet doorgaans einde van het jaar of hebben jullie een andere cyclus?
Wanneer was de ingreep ook alweer?quote:Op maandag 9 januari 2023 10:19 schreef Ama het volgende:
Gvd bloed onder in mijn bh. Zal dokter wel weer bellen. 😑
zou ik ook voor kiezenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2023 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn in een andere cyclus terechtgekomen
Reden is dat gesprekken met management pas later zijn en we daardoor voor het eind van februari het intern af moeten ronden. Dan krijg je een salarisverhoging die met terugwerkende kracht gaat gelden. Niemand begrijpt er iets van.
Ja mooi !quote:Op maandag 9 januari 2023 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.karwei.nl/ass(...)n-visgraat/p/B164227
Zoiets.
Ik zit redelijk dichtbij het vuur en voor mij is het zelfs niet helemaal duidelijk hoe het loopt. De minions die het werk moeten doen die begrijpen het ook niet echt. Dan krijg je ook nog een voorschot op je bonus die later verrekend gaat worden. Ik zeg maar dat ze HR lastig gaan vallen en niet bij mij moeten zijn omdat ik het niet bedacht heb.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Prioriteitendingetje?
Nou ja.. zolang het maar duidelijk gecommuniceerd wordt.
Het is wat het is..
Jij moet gewoon je rust houden, calm your titsquote:Op maandag 9 januari 2023 10:29 schreef Ama het volgende:
Oh mag niet stofzuigen hier vandaag. Het is me verboden. 🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |