Heb nu ook zoiets als gewoon parket, maar dat is dus hout en heb het niet echt onderhouden, dus vooral in de keuken ziet het er echt niet uit, vooral rondom de vaatwasser en bij de handdoeken. En m'n vriezer is een keer gaan lekken en daar heb ik ook een vlek van. En al die druppelende planten zijn ook de duivel. En er is een keer een vriendin geweest met een kinderwagen, geen idee wat er aan de wielen zat, maar het heeft een hele tijd geduurd voor je die strepen niet meer zag.quote:
Ja ik vind het ook wel mooi, maar wat ik al zei, het moet bij het huis passen. Hier zou het bijvoorbeeld niet echt staan, past gewoon niet bij het huis.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben ik de enige die visgraatmotief op de vloer mooi vindt?De rest is wel kut.
Het is voor mij vooral het totaalplaatje. Da's een beetje de beige bank en het grenen van de late 90s, zeg maar.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben ik de enige die visgraatmotief op de vloer mooi vindt?De rest is wel kut.
Woensdag was die maar blijft vocht en beetje bloed uitkomen dus nu mag ik hier even niks doen.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer was de ingreep ook alweer?
Ja en terecht.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit redelijk dichtbij het vuur en voor mij is het zelfs niet helemaal duidelijk hoe het loopt. De minions die het werk moeten doen die begrijpen het ook niet echt. Dan krijg je ook nog een voorschot op je bonus die later verrekend gaat worden. Ik zeg maar dat ze HR lastig gaan vallen en niet bij mij moeten zijn omdat ik het niet bedacht heb.
Opschuren en opnieuw lakken is zeker geen optie meer?quote:Op maandag 9 januari 2023 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb nu ook zoiets als gewoon parket, maar dat is dus hout en heb het niet echt onderhouden, dus vooral in de keuken ziet het er echt niet uit, vooral rondom de vaatwasser en bij de handdoeken. En m'n vriezer is een keer gaan lekken en daar heb ik ook een vlek van. En al die druppelende planten zijn ook de duivel. En er is een keer een vriendin geweest met een kinderwagen, geen idee wat er aan de wielen zat, maar het heeft een hele tijd geduurd voor je die strepen niet meer zag.
PVC kun je lekker zo schoonvegen.
O en alle keren dat ik heb geknoeid met de planten op het balkon water geven omdat ik buiten geen kraantje heb
Heb je ook nog pijn?quote:Op maandag 9 januari 2023 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Woensdag was die maar blijft vocht en beetje bloed uitkomen dus nu mag ik hier even niks doen.
Die verwijzen niet naar mij; maar komen wel af en toe zeuren als ze weer vragen krijgen. Vind het niet zo vreemd dat mensen vragen hebben als dingen onduidelijk zijn.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en terecht.
Verwijst HR dan ook naar jou of dat niet?
verhuizenquote:Op maandag 9 januari 2023 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Nieuwe vloer zou hier ook geen kwaad kunnen, maar dan moet alle zooi aan de kant en ik word al moe van de gedachte alleen.
Mooi, braaf opvolgen jij.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Jep maar buk ook steeds. Dat is mij nu hier verboden.
Mja, nog éven niet. Eerst m'n rest studieschuld aan de kant.quote:
Ja ik ook, gelijk maar die hele schuld afgelost op 31 Decquote:Op maandag 9 januari 2023 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, crap, ik mag tegenwoordig weer rente betalen geloof ik.
Verhuisbedrijf alles tijdelijk in een container laten zetten, vloer eruit, vloer erin, spullen terug en klaar. Kan best snel, een vloer verwisselenquote:Op maandag 9 januari 2023 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Nieuwe vloer zou hier ook geen kwaad kunnen, maar dan moet alle zooi aan de kant en ik word al moe van de gedachte alleen.
kan er maar vanaf zijnquote:Op maandag 9 januari 2023 10:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, gelijk maar die hele schuld afgelost op 31 Dec
Snap ik ja.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, gelijk maar die hele schuld afgelost op 31 Dec
is alweer losquote:Op maandag 9 januari 2023 10:48 schreef kwiwi het volgende:
Jezus... NWS / Opnieuw vrachtschip vastgelopen in Suezkanaal
Weer dat gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |