SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
okee daar ging ik heel erg misquote:Op zondag 8 januari 2023 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe kom je er nou weer bij dat ik je haat
In nieuwsberichten hadden ze het over 'the perpetrator'. Kennelijk is de dader van zes door de politie gearresteerd.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:42 schreef UitStraling het volgende:
The great equalizer.
https://edition.cnn.com/2(...)-shooting/index.html
Zes jaar oud met een geweer.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:47 schreef Recce het volgende:
[..]
In nieuwsberichten hadden ze het over 'the perpetrator'. Kennelijk is de dader van zes door de politie gearresteerd.
Als die andere kinderen een geweer gehad zouden hebben dan zouden ze dat kind tegengehouden hebben.quote:
Meestal wel daar toch?quote:Op zondag 8 januari 2023 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou die nou als volwassene worden berecht?
Ja of een tank.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als die andere kinderen een geweer gehad zouden hebben dan zouden ze dat kind tegengehouden hebben.
Ik denk dat ze voor de zekerheid in elk klaslokaal een agent neer moeten zetten. Dan kan er bij wokeness ook direct opgetreden worden.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als die andere kinderen een geweer gehad zouden hebben dan zouden ze dat kind tegengehouden hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga hier verder niet op reageren.
quote:Op maandag 9 januari 2023 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoop dat dit de laatste keer is dat ik het hier over ga hebben.Nachtstories van LiesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga hier verder niet op reageren.![]()
Hier liep een uurtje terug opeens een muis door de kamer
Gelukkig was mijn lief nog wakker en die heeft hem in een hoek achter de kast in de keuken weten te krijgen en opgezogen met de stofzuiger en snel buiten weer vrij gelaten![]()
Het arme beestje zag ik wel even spartelen in de doorzichtige opvangbak vd stofzuiger![]()
Slaap lekker![]()
yup, gisterochtend nog oke (afgezien van een kuchje) , en in de middag was ik weer longen uit mn lijf aan et hoesten, ik gloei helemaal en knallende koppijn, oh en trillen als een rietje. Zal wel niet helemaal hersteld zijn geweest van de vorige griep en dat komt mij nu even payback geven.quote:
Ik heb in oktober ook met en vrije hardnekkige griep rondgelopen. Ook echt lang geduurd voordat het helemaal verdwenen was.quote:Op maandag 9 januari 2023 05:55 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, gisterochtend nog oke (afgezien van een kuchje) , en in de middag was ik weer longen uit mn lijf aan et hoesten, ik gloei helemaal en knallende koppijn, oh en trillen als een rietje. Zal wel niet helemaal hersteld zijn geweest van de vorige griep en dat komt mij nu even payback geven.
O ja dit had gergi ook, dit is al met al een maand ziek geweest.. eerst een week, toen weekje beter, en toen weer 2 weken een hardnekkige griep. Maar daarna was het gelukkig wel helemaal over.quote:Op maandag 9 januari 2023 05:55 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, gisterochtend nog oke (afgezien van een kuchje) , en in de middag was ik weer longen uit mn lijf aan et hoesten, ik gloei helemaal en knallende koppijn, oh en trillen als een rietje. Zal wel niet helemaal hersteld zijn geweest van de vorige griep en dat komt mij nu even payback geven.
quote:Op maandag 9 januari 2023 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoop dat dit de laatste keer is dat ik het hier over ga hebben.Gewoon raamzitten joh, wat kan jou het schelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga hier verder niet op reageren.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2023 06:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was al aan het werk
Sorry sorry, ga nu gelijk broodjes bakken voor jullie
Ja én rustig op de wegquote:
Je werkt toch niet buiten, dus ...quote:Op maandag 9 januari 2023 07:31 schreef UitStraling het volgende:
Die constante regen krijg je ook helemaal de zwimzwam van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |