1 van de beste spelers van dit jaar komt uit Nederland!quote:Op zondag 8 januari 2023 19:58 schreef Nober het volgende:
Gaat het ooit nog wat worden met het Nederlandse tennis?
Beetje jammer voor hem dat er geen punten op Wimbledon waren. En daarna had hij weer een blessure.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:35 schreef heywoodu het volgende:
Van Rijthoven ging vorig jaar toch ineens zo heel lekker? Maar niet genoeg om geen kwalificatie te hoeven spelen, of is hij weer teruggezakt?
Geen Wimbledon punten dankzij de Britse deugers.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:35 schreef heywoodu het volgende:
Van Rijthoven ging vorig jaar toch ineens zo heel lekker? Maar niet genoeg om geen kwalificatie te hoeven spelen, of is hij weer teruggezakt?
Dat mag nog een wonder heten toch, dat die zo lang in die top 100 heeft gestaan zonder ook maar ergens een keer een uitschieter te hebben in een WTA-toernooiquote:Op zondag 8 januari 2023 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ik schrok toen ik de naam A. Rus zag staan. Die is goed gezakt zeg, plek 117 nu…
Had je een stream? Ik zat het op het scorebord te volgen en kwam daar tot min of meer dezelfde conclusie.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Van Rijthoven geeft op bij 0-3 tweede set, lijkt geblesseerd te zijn. Al vraag ik me af of het niet ook een tikkeltje mentaal was want hij raakte echt geen bal meer.
Live op de Eurosport Playerquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:52 schreef Coelho het volgende:
[..]
Had je een stream? Ik zat het op het scorebord te volgen en kwam daar tot min of meer dezelfde conclusie.
Fixedquote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:35 schreef heywoodu het volgende:
Suzan Lamensen Arianne Hartono zijn nog over.
Schandalige nederlaag. Hij was toch echt de grote favoriet. Dacht even dat die jongen misschien iets zou kunnen gaan doen in het top tennis, maar niets is minder waar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |