Die heeft z'n enige kans in Amsterdam verprutstquote:Op zondag 8 januari 2023 16:26 schreef wimderon het volgende:
Pedersen die wereldkampioen allround wil worden? Ik denk dat die blij mag zijn als hij zich plaatst.
Ja vond ik ook opvallend, maar dat zeiden Herbert en Martinquote:Op zondag 8 januari 2023 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen dweil? Dan is het idd eerder.
Dat zijn de ('virtuele', bedankt Jean) klassementstanden, niet de 10km 'schema's' volgens mij.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:33 schreef hhh38 het volgende:
Leuk om die schema's zo naar elkaar toe te zien komen
Dat weet ik, maar zometeen staan ze met z'n 3en gelijkquote:Op zondag 8 januari 2023 16:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat zijn de ('virtuele', bedankt Jean) klassementstanden, niet de 10km 'schema's' volgens mij.
Mijn god, dat trek ik niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zometeen staan ze met z'n 3en gelijk
2 seconden winnen kan niet met een snel slotrondje. Dan moet je een "aanloopje" nemenquote:Op zondag 8 januari 2023 16:36 schreef wimderon het volgende:
Wat zouden jullie doen, Roest zijnde? Wüst had het over een rondje 28 erin gooien, maar ik denk dat je Eitrem daar meer mee in de kaart speelt dan zelf gewoon een vlakke, snelle race proberen te rijden.
Ghiotto passeert ze allebei. Met een 38.4 500mquote:Op zondag 8 januari 2023 16:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mijn god, dat trek ik niet.
Wat een spanning allemaal.
Ik vind het gewoon ontzettend moeilijk om in Patricks hoofd te kruipen.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:36 schreef wimderon het volgende:
Wat zouden jullie doen, Roest zijnde? Wüst had het over een rondje 28 erin gooien, maar ik denk dat je Eitrem daar meer mee in de kaart speelt dan zelf gewoon een vlakke, snelle race proberen te rijden.
Beetje mee spelen en dan ergens halverwege er in de buitenbocht overheen klappen en een 27'er rijden. Dan knakt hij wel.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:36 schreef wimderon het volgende:
Handen op de knieën en gaanquote:Op zondag 8 januari 2023 16:36 schreef wimderon het volgende:
Absolute slotfase lijkt me sowieso te laat. Bøkko probeerde het bij Kramer op ongeveer 2/3e.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2 seconden winnen kan niet met een snel slotrondje. Dan moet je een "aanloopje" nemen
Met dadelijk nog een Marcel Bosker interview?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:37 schreef wimderon het volgende:
Mooie Marcel Bosker-race van Marcel Bosker om een mooi Marcel Bosker-toernooi van Marcel Bosker mee af te sluiten.
Daarvoor loopt hij nu nog bij de psychiater.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Absolute slotfase lijkt me sowieso te laat. Bøkko probeerde het bij Kramer op ongeveer 2/3e.
Je moet iig voorkomen dat Eitrem iedere ronde achter Roest gaat kruisen; gewoon lekker met hem meerijden en proberen in de laatste 5 rondjes toe te slaan. Normaal gesproken is Roest explosiever.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:36 schreef wimderon het volgende:
Ik heb bij Roest zijn 10k's altijd het idee dat er weinig beleid achter zit.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je moet iig voorkomen dat Eitrem iedere ronde achter Roest gaat kruisen; gewoon lekker met hem meerijden en proberen in de laatste 5 rondjes toe te slaan. Normaal gesproken is Roest explosiever.
Tja, kun je dat voorkomen? Als Roest langzamer gaat zal Eitrem ook langzamer gaan, die zal niet het initiatief gaan nemen.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je moet iig voorkomen dat Eitrem iedere ronde achter Roest gaat kruisen; gewoon lekker met hem meerijden en proberen in de laatste 5 rondjes toe te slaan. Normaal gesproken is Roest explosiever.
Dan ga je desnoods surplaccen om dat te voorkomenquote:Op zondag 8 januari 2023 16:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, kun je dat voorkomen? Als Roest langzamer gaat zal Eitrem ook langzamer gaan, die zal niet het initiatief gaan nemen.
Ze mogen straks 13:40 rijden gezien het schema van Swingsquote:Op zondag 8 januari 2023 16:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan ga je desnoods surplaccen om dat te voorkomen
Hij vergat ook wel eens te wisselen en sprong toen in de bocht over de blokjes heenquote:Op zondag 8 januari 2023 16:50 schreef Toby56 het volgende:
Pedersen in Amsterdam. De val.
Het meest zotte qua volkomen doorgedraaide concentratie, wat ik me herinner, was Chad Hedrick die van baan wisselde op het rechte stuk voor de hoofdtribunes.
Ja, dat was in Calgary.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij vergat ook wel eens te wisselen en sprong toen in de bocht over de blokjes heen
Podium!quote:Op zondag 8 januari 2023 16:55 schreef DeeBee het volgende:
Bedankt, Bart Swings, voor wederom een nietszeggende prestatie
Hij heeft zojuist naar "Helppppppppp!" van The Beatles geluisterd.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:55 schreef AllesKaputt het volgende:
Herbert zit zo hard in de microfoon te spugen dat morgen half Nederland ziek thuis zit.
Wel zullen het nooit, maar dan ook noo...ja, morgen weer vergeten.quote:
Zonder deze Noor was het sowieso het 42366ste achtereenvolgende nikszeggende doodsaaie Allround toernooi. Met de altijd afschuwelijke 10 kilometer.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:55 schreef DeeBee het volgende:
Bedankt, Bart Swings, voor wederom een nietszeggende prestatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |