Die heeft z'n enige kans in Amsterdam verprutstquote:Op zondag 8 januari 2023 16:26 schreef wimderon het volgende:
Pedersen die wereldkampioen allround wil worden? Ik denk dat die blij mag zijn als hij zich plaatst.
Ja vond ik ook opvallend, maar dat zeiden Herbert en Martinquote:Op zondag 8 januari 2023 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen dweil? Dan is het idd eerder.
Dat zijn de ('virtuele', bedankt Jean) klassementstanden, niet de 10km 'schema's' volgens mij.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:33 schreef hhh38 het volgende:
Leuk om die schema's zo naar elkaar toe te zien komen
Dat weet ik, maar zometeen staan ze met z'n 3en gelijkquote:Op zondag 8 januari 2023 16:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat zijn de ('virtuele', bedankt Jean) klassementstanden, niet de 10km 'schema's' volgens mij.
Mijn god, dat trek ik niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zometeen staan ze met z'n 3en gelijk
2 seconden winnen kan niet met een snel slotrondje. Dan moet je een "aanloopje" nemenquote:Op zondag 8 januari 2023 16:36 schreef wimderon het volgende:
Wat zouden jullie doen, Roest zijnde? Wüst had het over een rondje 28 erin gooien, maar ik denk dat je Eitrem daar meer mee in de kaart speelt dan zelf gewoon een vlakke, snelle race proberen te rijden.
Ghiotto passeert ze allebei. Met een 38.4 500mquote:Op zondag 8 januari 2023 16:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mijn god, dat trek ik niet.
Wat een spanning allemaal.
Ik vind het gewoon ontzettend moeilijk om in Patricks hoofd te kruipen.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:36 schreef wimderon het volgende:
Wat zouden jullie doen, Roest zijnde? Wüst had het over een rondje 28 erin gooien, maar ik denk dat je Eitrem daar meer mee in de kaart speelt dan zelf gewoon een vlakke, snelle race proberen te rijden.
Beetje mee spelen en dan ergens halverwege er in de buitenbocht overheen klappen en een 27'er rijden. Dan knakt hij wel.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:36 schreef wimderon het volgende:
Handen op de knieën en gaanquote:Op zondag 8 januari 2023 16:36 schreef wimderon het volgende:
Absolute slotfase lijkt me sowieso te laat. Bøkko probeerde het bij Kramer op ongeveer 2/3e.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2 seconden winnen kan niet met een snel slotrondje. Dan moet je een "aanloopje" nemen
Met dadelijk nog een Marcel Bosker interview?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:37 schreef wimderon het volgende:
Mooie Marcel Bosker-race van Marcel Bosker om een mooi Marcel Bosker-toernooi van Marcel Bosker mee af te sluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |