Was het toch ookquote:Op zondag 8 januari 2023 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Bas Dost gaf een prima assist in de derde minuut toen vond hij het wel best voor de rest van de wedstrijd.
Duren werkdagen lang hoorquote:Op zondag 8 januari 2023 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was het toch ook
Die werkmentaliteit zou je juist moeten aantrekken
Je mag god bedanken dat je overige 87 minuten hebt gemist.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:10 schreef AFCNiels het volgende:
Ik val op het goede moment de wedstrijd binnen zie ik.
Ik wist niet eens dat deze wedstrijd nu al was. Was het echt zo slecht?quote:Op zondag 8 januari 2023 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je mag god bedanken dat je overige 87 minuten hebt gemist.
Rampzalig en dan chargeer ik geeneens. Een hoogtepunt in deze wedstrijd was als 1 van de teams de bal 2x succesvol overspeelde.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat deze wedstrijd nu al was. Was het echt zo slecht?
En dat is onze koploper. Ik ben ook bang dat Ajax er helemaal niks van gaat bakken.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rampzalig en dan chargeer ik geeneens. Een hoogtepunt in deze wedstrijd was als 1 van de teams de bal 2x succesvol overspeelde.
Halve team ziek las ik. Nou mooi dat ik niet nog zon slechte wedstrijd ga afkijken. Ik geef het een halfuur en niet langerquote:Op zondag 8 januari 2023 14:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dat is onze koploper. Ik ben ook bang dat Ajax er helemaal niks van gaat bakken.
Ik denk dat jij de ontbrekende schakel was.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat deze wedstrijd nu al was. Was het echt zo slecht?
Nu ze dit weten, staat de druk er in ieder geval vol op!quote:Op zondag 8 januari 2023 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Halve team ziek las ik. Nou mooi dat ik niet nog zon slechte wedstrijd ga afkijken. Ik geef het een halfuur en niet langer
Zal ze leren.
Ik denk dat hij gewoon de 0 gaat houden.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:17 schreef De_Kraam het volgende:
De onsympathieke Cil zal er wel drie doorlaten tegen Ajax.
Gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |