Wat zegt dat danquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Beter dan de drama waar Dreetje en Rox nu mee geconfronteerd worden.
Dat Melvin het geld aan het KWF heeft gedoneerd zegt wat mij betreft al genoeg.
Ik geloof daar geen zak van dat donerenquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Beter dan de drama waar Dreetje en Rox nu mee geconfronteerd worden.
Dat Melvin het geld aan het KWF heeft gedoneerd zegt wat mij betreft al genoeg.
https://www.volkskrant.nl(...)F%2Fwww.google.nl%2Fquote:
Haar huidskleur looks like 💩quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En er is al zoveel shit erin gegaan
Probeer kaarten te reserveren bij Mojo!@quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:56 schreef ootjekatootje het volgende:
In welke rechtbank is de zitting 9 februari? Die hazesconcerten interesseren me niet, maar deze life show,
quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Probeer kaarten te reserveren bij Mojo!@Lekker onaneren op het balkon in de rechtszaal!@
Lig al in bed maar ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:39 schreef Andromache het volgende:
Ik zit klaar voor Shownieuws. Patty heeft Rox gesproken.
Maar wel voor de buis met gekamde haartjes!@quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:10 schreef superniger het volgende:
Die Zevert Santegoeds geilt wel erg op zijn eigen werk.
Ik wil dan wel in stijl met extra oranje smurrie op de kop, en een leren jas of zo’n xxl veren ding.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik wil dan wel in stijl met extra oranje smurrie op de kop, en een leren jas of zo’n xxl veren ding.
Liefst zoals friedel met zo’n grote blauwe bril en haar extra hoog.
Jeetje, dan bel je je broer toch… wat een gedoe.quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:41 schreef Andromache het volgende:
Rox heeft geen contact met Antwee en mist hem.
Maar als hij geen contact met Rox wenst..quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jeetje, dan bel je je broer toch… wat een gedoe.
Waarom zou ze? Je weet toch niet wat er gebeurd is. Je kan best iemand missen en het jammer vinden dat het nu zo is maar dat betekent niet dat je dan maar contact moet zoeken.quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jeetje, dan bel je je broer toch… wat een gedoe.
Die hebben helaas nergens meer recht op.Zij zijn afgekocht en hebben moeten tekenen dat ze van alles afzien.quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:19 schreef tombolafan het volgende:
Maar hebben Melvin en Nathalie dan ook recht op meer dan ze gekregen hebben als Rachel onterfd blijkt?
Ze hadden recht op hun legitieme portie, en dat zou weldegelijk groter zijn als Rachel geen erfgenaam was.quote:Op donderdag 19 januari 2023 06:27 schreef quirina het volgende:
[..]
Die hebben helaas nergens meer recht op.Zij zijn afgekocht en hebben moeten tekenen dat ze van alles afzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |