De buffetkast past niet eens bij de eettafelquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tweede foto: https://www.instagram.com/p/CnOpVAzoEr6/
https://www.instagram.com/p/CX5y-hTJAyV/
Vergiste me in de twee.quote:
En dat volledig betaald!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:13 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom sporten als je ook je vet kan bevriezen
Volgens mij wel ....quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Is Linda Evangelista niet ‘misvormd’ (haar woorden) geraakt door zo’n soort procedure?
https://people.com/style/(...)re-people-exclusive/quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Is Linda Evangelista niet ‘misvormd’ (haar woorden) geraakt door zo’n soort procedure?
Ja, precies.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
https://people.com/style/(...)re-people-exclusive/
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:34 schreef girlnextdoor. het volgende:
André Hazes is in de studio bezig met een nieuw album, zo laat hij weten op zijn Instagram. Volgens de zanger is het voor het eerst geen muziek die zijn vader had moeten kunnen zingen, maar die hij echt zelf wil maken.
„We hoopten een eerste single met elkaar te schrijven, maar wat er elke keer in de studio gebeurt, is niet in woorden te beschrijven”, schrijft Hazes. De zanger noemt de nieuwe muziek ’een risico’, maar het voelt volgens hem ’verdomd lekker en vrij’. „Voor het eerst in mijn leven hoor ik geen stemmetje in mijn hoofd die mij wijs probeert te maken dat het liedje wat er gemaakt is, ook iets zou moeten zijn wat mijn vader moest kunnen zingen. Daardoor verwaarloosde het idee van wat ik zelf echt wil maken.”
Eerder deelde Hazes, die afgelopen jaar onder meer kampte met een burn-out en verslavingen, al dat hij druk bezig is met zijn muzikale comeback. Maar nu laat de zanger weten dat er een album in de maak is. „We zijn nu vijf liedjes verder en we hebben goedkeuring gekregen van @:dinomusic_nl om een heel album te maken!
Bron: telegraaf.nl
-----
Het eerste wat ik denk bij die opmerking over dat stemmetje: dat is de stem die Rachel erin geplant heeft. In het kader van die vermeende ruzie is stem van Rach inderdaad weg ja. Rach doet alles om die kids het genre van senior te laten zingen zodat zij er aan kan verdienen. Slaat André een eigen weg in, is het risico te groot dat het niets wordt en dat er weinig uit te melken valt.
Dus, verkapte manier om te zeggen dat er inderdaad ruzie is?
Lijkt me ook een gezondere situatie, André is vanaf zijn jeugd de grote podia opgesleurd. Geen wonder dat hij een identiteitscrisis had/heeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:20 schreef quirina het volgende:
Ik zou het klasse vinden als hij Holland zingt Hazes af zou zeggen en zelf met optredens zou komen.
Als ware het try-outs. Beetje experimenteren met kleine concerten in kleinere gelegenheden zoals Panama of zo.
Beetje opbouwen, kijken wat wel blijft hangen bij het publiek en wat meer interactie.
Precies! Vindt hem nu al sympathieker dan ooit (dat is nog niet heel veel hoor). Vooral omdat hij zich gedistantieerd lijkt te hebben van het drama dar de kroket altijd omringt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:30 schreef quirina het volgende:
Hij wint daardoor ook wat meer sympathie terug zonder er een ingewikkelde soapdocumentaireserie van te maken.
Gewoon lekker jammen, toch geld verdienen en het plezier er weer in krijgen.
Misschien kan dat wel niet wegens bepaalde clausules in een contract van HzH? Dikke schadevergoeding bijvoorbeeld die hij nu niet kan missen?quote:Op zondag 15 januari 2023 09:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben nog sceptisch, dus even afwachten. Dit verhaal is natuurlijk alleen geloofwaardig als hij zich inderdaad terugtrekt uit HzH.
Maybe, maar Rox is er ook gewoon ‘uitgestapt’ en Hazes is natuurlijk ook een keer er niet geweest (ten tijde van zijn ‘emotionele burn-out’). Zou daar dan echt een max. van een jaar op hebben gestaan bijv?quote:Op zondag 15 januari 2023 09:35 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Misschien kan dat wel niet wegens bepaalde clausules in een contract van HzH? Dikke schadevergoeding bijvoorbeeld die hij nu niet kan missen?
Ik eigenlijk niet. Die kroket zal alles goed dichtgetimmerd hebben .....quote:Op zondag 15 januari 2023 10:20 schreef quirina het volgende:
Ik vind het vreemd dat de rechten op de merknaam André Hazes en de muziekrechten/portretrechten van André Hazes in handen zijn van Rachel.
Maar Roxeanne had toch al voor de line-up bekend gemaakt werd aangegeven niet mee te doen?quote:Op zondag 15 januari 2023 11:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maybe, maar Rox is er ook gewoon ‘uitgestapt’ en Hazes is natuurlijk ook een keer er niet geweest (ten tijde van zijn ‘emotionele burn-out’). Zou daar dan echt een max. van een jaar op hebben gestaan bijv?
Idk. Waar een wil is. Het ligt er maar net aan hoe onafhankelijk hij wil zijn. Hij hoeft vast niet op straat te creperen bij een eventuele boete.
Ze was zakelijk gezien sluwer dan André Senior.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet. Die kroket zal alles goed dichtgetimmerd hebben .....
Volgens mij lopen ze elke weekend, beide dagen in Stadshart rond, vorige week zag ik de fam bij H&M en gisteren idd bij Starbucksquote:Op maandag 16 januari 2023 16:57 schreef -river- het volgende:
https://www.ditjesendatjes.nl/ook-djarno-hofland-mijdt-rachel/
Naast André, lijkt ook zijn neef Djarno Hofland Rachel te mijden. Afgelopen weekend ging hij samen met zijn gezin op pad in Amstelveen, maar volgens bezoekers van het winkelcentrum liep hij met een grote boog om de theezaak van Rachel heen…
,,Heerlijk op zondag met mijn meiden op pad”, schrijft Djarno bij een foto met zijn gezin. ,,Wat gaat de tijd snel, over 3 weken zijn Jace en Seven jarig. Wat ben ik dankbaar dat ik veel tijd met jullie kan doorbrengen. Want deze momenten kun je niet meer terug draaien.”
Op de foto’s is te zien dat Djarno op pad was in Amstelveen, waar ook de theezaak van Rachel te vinden is. Op één van de foto’s is de theezaak zelfs op de achtergrond te zien. Toch was Djarno niet van plan om Rachel gedag te zeggen.
,,Djarno liep volgens bezoekers vandaag met een grote boog om het theetentje van Rachel”, schrijft juicekanaal Realityfbi op Instagram. ,,Djarno keek wel schichtig de kant van het theetentje op. Waarschijnlijk om te kijken of Rachel aanwezig was.”
Dat Djarno Rachel mijdt heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met het feit dat André het contact met haar heeft verbroken. André zou zijn moeder niet meer willen zien en spreken omdat hij vermoedt dat Rachel de brief die hij aan zijn ex-vriendin Sarah van Soelen schreef, heeft uitgelekt. ,,Hierover zou een enorme ruzie zijn ontstaan, waarna André heeft aangegeven nooit meer wat met zijn moeder te maken te willen hebben”, vertelde een bron onlangs in weekblad Privé.
--------------------------------------
Die gecremeerde kroket was ook al niet op de verjaardag van haar zus ( Djarno zijn moeder) toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |