Die hebben wij ook nooit gegeten. Wel bruine bonen, kapucijners, witte bonen, snijbonen, sperziebonen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig vond mijn moeder tuinbonen niet zo lekker, dus we aten ze ook nooit
Ik eet elke week wel erwtenquote:
Die vind ik lekkerder. Hebben nog iets van een bitequote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik eet elke week wel erwtenHad ze nu eens uit de diepvries gekocht ipv potjes of blikjes.
Kan hij ff mijn busje verplaatsen of issie nog niet dronken?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Er ontspint zich weer een klassiek Kree-topic in fb. Kree stelt een zogenaamd legitieme vraag en lult vervolgens het topic vol met zijn eigen hersenspinsels
Soms wel briljante topics
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:54 schreef UitStraling het volgende:
@:Flory? @Flori
Mag deze met staartjes en een klein tekstballonnetje -----------------> [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:28 schreef Flori het volgende:
@:budapestenaar [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Morgen zet ik het erbij op KSC nu serie kijken
Oja @:Uitstraling wat wil je in dat ballonnetje?
Die kikker smileyquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:28 schreef Flori het volgende:
@:budapestenaar [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Morgen zet ik het erbij op KSC nu serie kijken
Oja @:Uitstraling wat wil je in dat ballonnetje?
wanneer krijg je het magische sap?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:30 schreef kwiwi het volgende:
Nachtje in het logeerbed maar vanavond, heb een paar uur slaap zonder gesnurk naast me nodig
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wanneer krijg je het magische sap?
Heb ik hier al liggen, maar pas 1x gebruikt. Leek me vooral handig voor tijdens het reizen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wanneer krijg je het magische sap?
Wat is dat voor sap?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik hier al liggen, maar pas 1x gebruikt. Leek me vooral handig voor tijdens het reizen.
Is het nu voor het hoesje van het houdertje van je oortjes?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:41 schreef bitterbal het volgende:
DHL had er ook geen zin in vandaag, proberen het maandag weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |