quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een drumstick met rijst, doperwtjes en worteltjes.
Voor het dieet?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt als een verantwoorde maaltijd
Je hebt vandaag geklommen hè? Nu ga je wel klimmen maar je bent ouder, daardoor kun je door eerst je middenrif sterker te trainen veel winst halen. Beste daarvoor is bodypump (klinkt gay hé? ):')quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda zijn rug.
Mijn rug werkt vandaag ook niet mee.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En straks met de talkpoeder in de weer en de stad in?
of wat verontrustendquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Buda maakt zich zorgen om de babybilletjes van dimmy. Is toch lief
Misschien wel gewoon harige mannenbillenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Buda maakt zich zorgen om de babybilletjes van dimmy. Is toch lief
In m'n hoofd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:22 schreef mschol het volgende:
Bitterbal is ziekjes
Ama ook beetje
wie nog meer?
die categorie sla ik over.. dan moet ik iedereen noterenquote:
Maar het is niet normaal dat er aderen verwijderd moeten worden wanneer je je hebt gestoten. Dan heb je zo niks meer over.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga ik ook doen maar het 2e been weet ik wel dat dat door mijn scooter stuur komt dus dat is al iets.
misschien kunnen ze die slechte aderen er uithalen ofzo
hmm nee dat klopt maar dat is omdat die klepjes dus niet meer goed functioneren en er dan een trauma onstaat en die ader zichzelf niet kan herstellen . Maar wat ik niet begrijp is welke klepjes niet meer functioneren? Alle klepjes of je alleen op 1 plek?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is niet normaal dat er aderen verwijderd moeten worden wanneer je je hebt gestoten. Dan heb je zo niks meer over.
is dit wat gediagnosiseerd is?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee dat klopt maar dat is omdat die klepjes dus niet meer goed functioneren en er dan een trauma onstaat en die ader zichzelf niet kan herstellen . Maar wat ik niet begrijp is welke klepjes niet meer functioneren? Alle klepjes of je alleen op 1 plek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |