SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPmentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Dus ze hebben je opgegeven in Rotterdam?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:14 schreef bitterbal het volgende: [..] ja maar ben ik toch geweest. zelfs al bij een vaatchirurg in maasstad ziekenhuis hier in rotterdam maar die vond ook niks nou ja afdeling vaatchirurgie
Knetterende hoofdpijn hier.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:22 schreef mschol het volgende:
Bitterbal is ziekjes
Ama ook beetje
wie nog meer?
Buda zijn rug.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:22 schreef mschol het volgende:
Bitterbal is ziekjes
Ama ook beetje
wie nog meer?
ja ga ik ook doen maar het 2e been weet ik wel dat dat door mijn scooter stuur komt dus dat is al iets.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:20 schreef mschol het volgende:
[..]
beter regel je een second/third opinion
Mijn rug gaat het beter meequote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda zijn rug.
Mijn rug werkt vandaag ook niet mee.
Ikquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:22 schreef mschol het volgende:
Bitterbal is ziekjes
Ama ook beetje
wie nog meer?
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda zijn rug.
Mijn rug werkt vandaag ook niet mee.
ZiekenboegSC van fok ditquote:
Rustig aan doe ik sowieso welquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee nee daar heb jij last van! Rustig aan doen nu!
heb je die zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:27 schreef mschol het volgende:
ik heb gehaktballetjes en witte puntjes
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een drumstick met rijst, doperwtjes en worteltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |