'Iets stelen bij de zelfscankassa is dagelijkse kost bij supermarkten'quote:Boodschappen vergeten af te rekenen of iets stelen bij de zelfscankassa? Dat komt bij een groot deel van de Amsterdamse supermarkten dagelijks voor, zo blijkt uit onderzoek van AT5. AT5 sprak 30 supermarkten, waarvan een ruime meerderheid van 25 winkels aangeeft dat dit dagelijks voorkomt: "Als ik een kwartier op het zelfscanplein sta, is er altijd wel één iemand die niet alles scant." Zo meldt AT5.
Dan steel je nog niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:39 schreef Aberkullie het volgende:
Je zou haast gaan denken dat een steeds grotere groep mensen hun boodschappen niet kan betalen.
Mensen hebben het recht om zich te verzetten tegen een vroegtijdige dood door honger en/of dorst.quote:
Zo'n vaart loopt het niet hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:48 schreef torentje het volgende:
[..]
Mensen hebben het recht om zich te verzetten voor een vroegtijdige dood door honger en/of dorst.
lolquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:44 schreef Isdatzo het volgende:
Keertje onterecht "betrapt": had iets al gescand, maar toen weer uit m'n tas gehaald om de bende beter te organiseren, daarna weer teruggestopt. Dachten ze dat ze me te pakken hadden, dus snel de beveiliging bij de deur ingeseind die me ineens bij de arm greep.
Of ik het bonnetje wilde laten zien. Nou, dat lag al in de prullenbak en dat was wel héél verdacht (zo verdacht dat die hele prullenbak vol met bonnetjes zit, maar oké). Camerabeelden boden geen uitsluitsel, dus toen "kwam ik er goed mee weg".
Hou op met me hoor: me eerst valselijk van diefstal beschuldigen, die claim niet kunnen bewijzen, en vervolgens zeggen dat ik geluk heb. Heb die beveiliger de prullenbak ondersteboven laten trekken voor het bonnetje, en wat bleek? Precies
.
/Lief dagboek
Ah natuurlijk, het ligt aan de asielzoekers.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:42 schreef Chinless het volgende:
[..]
Niet willen betalen zit ook in het aard van onze zojuist / onlangs ongewenst aangekomen gezelschap.
En het zit gewoon in de uiteindelijke prijs meegerekend.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:02 schreef summer2bird het volgende:
Dat is al zo sinds ze het ingevoerd hebben
Ik vond het destijds ook een debiel idee, zelfscan, maar volgens hoger op woog het verlies van het jatten niet tegen de winst van een cassiere minder op.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:48 schreef torentje het volgende:
[..]
Mensen hebben het recht om zich te verzetten tegen een vroegtijdige dood door honger en/of dorst.
en terecht, want je veroorzaakt zo allerlei fouten in hun database waar automatisch bestellingen uit voortvloeien.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ooit zelf "gepakt". Had twee smaken drop gepakt en één zakje twee maal gescanned. Verder gewoon zelfde merk en prijs..
Niet alleen… in die categorie vallen er meer 🥲quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:59 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ah natuurlijk, het ligt aan de asielzoekers.
Waarom zou men zichzelf verzwakken door het missen/overslaan van een maaltijd en/of een blikje of flesje drinken?quote:
Ze kunnen zich beter verzetten tegen de overheid en haar oa buitenlands beleid.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:48 schreef torentje het volgende:
[..]
Mensen hebben het recht om zich te verzetten tegen een vroegtijdige dood door honger en/of dorst.
Een blikje cola tegen het sterven van de dorst heb je natuurlijk niet nodig in Nederlandquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:07 schreef torentje het volgende:
[..]
Waarom zou men zichzelf verzwakken door het missen/overslaan van een maaltijd en/of een blikje of flesje drinken?
Passen ze er maar een algoritme op toe die rekening met boefjes zoals ;-).quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:06 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
en terecht, want je veroorzaakt zo allerlei fouten in hun database waar automatisch bestellingen uit voortvloeien.
Zeker fantastisch. Heb altijd gratis wasmiddel en koffiebonen. Stukje besparing @de_boswachterquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:12 schreef Dusthor92 het volgende:
Ik vind die zelfscans echt fantastisch
Nooit problemen mee gehad
Maargoed ik woon dan ook in een dorp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |