Had ik dat nog niet gezegd? Oh Allora dan maar. Proost! Nu moet het vast goed komen. Kan niet misgaan dit!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ach, zo kennen we je toch ook een beetje?Komt er zo nog een allora?
Daar is ie!quote:
Ik heb even een TT aangepast. Als je het er niet mee eens bent staat het je vrij die weer terug te veranderenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke UI voor volgend jaar
Ik zag een reclame voor cider met weinig calorieėnquote:
Beetje gratis pindakaas erop nom nomquote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:16 schreef NailQueen het volgende:
Ah de visburgers zijn in de aanbieding
Dat is de Ierse juryquote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:21 schreef molloot200 het volgende:
Oh wacht stemt dat jurypanel in de studio niet?
Bij gelijkspel komt Johnny Logan het verlossende antwoord geven.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:21 schreef molloot200 het volgende:
Oh wacht stemt dat jurypanel in de studio niet?
Als ik het goed hoorde, is er toch nog juist achter de schermen nog een ander groepje mensen wat de Ierse jury is?quote:
Misschien dat danquote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als ik het goed hoorde, is er toch nog juist achter de schermen nog een ander groepje mensen wat de Ierse jury is?
Waarom deden ze dan alsof ze twijfelden over hun favoriet wanneer ze al een ranking in hebben moeten leveren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |