quote:Hoezo, ik praat altijd mee. Dit is een normale titel, maar wellicht wil jij de volgende keer er een openen?
Op zondag 9 februari 2003 13:02 schreef mitt het volgende:
verzin es een normale titel, je opent alleen maar topics om er niet verder in te praten
quote:Nee, die gaat de week erna.
Op zondag 9 februari 2003 13:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
wat een kut-topictitel, Dewi is de volgende! (hoop ik)
quote:zo onbekend ben ik toch niet?
Op zondag 9 februari 2003 13:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
David gaat er idd volgende week uit (volgens de "grote onbekende" SCH) ...
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:05 schreef SCH het volgende:[..]
zo onbekend ben ik toch niet?
quote:Het is geen oplichterij, het is simpel ABC, het is duidelijk wie er de beste stemmen hebben: Jamai en Hind.
Op zondag 9 februari 2003 13:05 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
nee, je naam op zich niet, maar je functie in de hele Idols-oplichterij wel
quote:Nouja, Daniël (= Duitse Idols) zingt wel heel erg slecht. Ik heb gisteravond dubbel gelegen tijdens zijn 'vertolking' van 'Abba - Dancing Queen'. Alles voor de kijkcijfers natuurlijk (net als bij Jim).
Op zondag 9 februari 2003 13:03 schreef roze-meisje het volgende:
Neeee ik vind niet dat David eruit moet
Laat Jim er nou maar eens uitgaan, hij lijkt wel een beetje op Daniel die zit er ook nog steeds in ondanks dat hij absoluut niet kan zingen.
quote:En dit vind jij een normale titel?
Op zondag 9 februari 2003 13:02 schreef mitt het volgende:
verzin es een normale titel,
Blij dat dat arrogante wijf eruit is.
quote:ja, maar qua populariteit van de eerste weken leek Jim Idols heel makkelijk te gaan winnen ...
Op zondag 9 februari 2003 13:06 schreef SunChaser het volgende:[..]
Het is geen oplichterij, het is simpel ABC, het is duidelijk wie er de beste stemmen hebben: Jamai en Hind.
quote:Ik heb toch gezegd dat ik (godzijdank) niet bij het programma zelf werk maar inzicht heb in de stemcomputer en iemand ken die bij de vergaderingen zit. Maar lekker belangrijk. We houwe er over op. Je had het ook zelf kunnen verzinnen, zo verrassend is het allemaal niet.
Op zondag 9 februari 2003 13:05 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
nee, je naam op zich niet, maar je functie in de hele Idols-oplichterij wel
quote:Jim heeft te vroeg gepiekt, zo weten kenners te vertellen. Iedereen ziet nu in dat hij een saaie stem heeft, net als Jim zelf overigens.
Op zondag 9 februari 2003 13:08 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
ja, maar qua populariteit van de eerste weken leek Jim Idols heel makkelijk te gaan winnen ...
of mogen die overwegend 14-jarigen nu niet meer sms-en
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:08 schreef SunChaser het volgende:[..]
En dit vind jij een normale titel?
Idols deel 31, tot ziens lieve en mooie MariekeBlij dat dat arrogante wijf eruit is.
Zo moeilijk om gewoon een normale titel erbij te zetten.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:09 schreef SCH het volgende:[..]
Ik heb toch gezegd dat ik (godzijdank) niet bij het programma zelf werk maar inzicht heb in de stemcomputer en iemand ken die bij de vergaderingen zit. Maar lekker belangrijk. We houwe er over op. Je had het ook zelf kunnen verzinnen, zo verrassend is het allemaal niet.
ach, tis veel te leuk om eens eindelijk met een "redelijke" onderbouwing over dit soort programma's te discussiëren
dat inzicht in die stemcomputer blijft een vaag iets ...
quote:kijk, jij begrijpt het
Op zondag 9 februari 2003 13:09 schreef SunChaser het volgende:[..]
Jim heeft te vroeg gepiekt, zo weten kenners te vertellen. Iedereen ziet nu in dat hij een saaie stem heeft, net als Jim zelf overigens.
quote:Dat lage en eentonige hoeft geen probleem te zijn! Ik weet niet of je hem gisteren meer dan 1 keer hebt horen zingen, maar het is niet zo dat hij echt op 1 toon doorzingt, hij doet er leuke dingen mee (met dat lage), die uithalingen enz, klinkt gewoon goed! Het hoeft niet altijd pas mooi te klinken als je net als bijv. Justin Timerlake die hoge gilletjes kan maken (iets wat Jim misschien naderhand ook wel kan).. En dat iedereen geld niet voor mij, en ik ben ook niet gek hoor
Op zondag 9 februari 2003 13:09 schreef SunChaser het volgende:[..]
Jim heeft te vroeg gepiekt, zo weten kenners te vertellen. Iedereen ziet nu in dat hij een saaie stem heeft, net als Jim zelf overigens.
quote:Nee, een keer was wel genoeg.
Op zondag 9 februari 2003 13:22 schreef Taurus het volgende:
Ik weet niet of je hem gisteren meer dan 1 keer hebt horen zingen
quote:SunChaser begrijpt het duidelijk niet.
Op zondag 9 februari 2003 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
kijk, jij begrijpt het
![]()
quote:Dan kan ik je aanraden nog een keer te luisteren zonder aan Queen te denken en zonder te kijken.. Het klinkt goed. Je kan er niet van houden, het kan je niet aanstaan, maar hij kan zingen, finito.
Op zondag 9 februari 2003 13:24 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nee, een keer was wel genoeg.
quote:Dat heeft ie wel met meer dingen.
Op zondag 9 februari 2003 13:25 schreef schatje het volgende:[..]
SunChaser begrijpt het duidelijk niet.
quote:hehehehe
Op zondag 9 februari 2003 13:26 schreef berney het volgende:[..]
Dat heeft ie wel met meer dingen.
.
quote:jah, en laat die nou net eruit vliegen
Op zondag 9 februari 2003 13:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb ze allemaal nog eens gekeken vanmorgen. Wat me opnieuw opviel is dat het optreden van Dewi echt slecht was... en die van Jim tenenkrommend. Jamai was wel goed, maar je moet hem er niet bij zien.... David was goed, Marieke ook .... evenals Hind. Het beste optreden was van Marieke, die als enige meedanste met de hele groep op het podium.
Marieke
Marieke deed haar best, koos weer een leuk uptempo nummer. Ze liet zien dat ze een aardige performance kan weggeven. Zo nu en dan zag je duidelijk dat ze zich concentreerde op de pasjes, maar ze speelt leuk met de camera. Helaas is haar zang nu eenmaal ontoereikend voor het grote werk. Terecht dat ze eruit ging. Qua performance is ze niet slecht, maar haar stem is simpelweg te gewoontjes
Jim
Jim zong duidelijk beter dan vorige keer. Helaas bewees hij dit keer niet te kunnen dansen. Hij stond een beetje als Bas tijdens de 1e live te hopseflopsen. Dat de jury dat goed vond en hem vond 'spelen' met de dansers was schandalig. Zeg dan niets of hou het bij het feit dat hij beter zong dan vorige week. Geef 'm echter een paar jaartjes en zijn stem zal wat meer bereik krijgen.
Hind
Zelfs als Hind niet in topvorm is, steekt ze qua performance en zang nog boven de rest uit. Ze speelde een beetje met de dansers en zong gewoon op routine uitstekend. Helaas bleef ze een beetje stil staan zo nu en dan.
David
Erg goede liedjeskeuze. Hij zong het dan ook prima. Ging niet meedoen met de dansers maar bleef zijn eigen danspasjes doen en dat vond ik wat minder. Wat meer interactie had leuk geweest. Dit was een van zijn beste optredens.
Dewi
Au! Dewi, je viel een beetje door de mand. Dat nummer paste helemaal niet bij jou en het ging regelmatig een beetje vals. Meestal maak je dat goed door een paar mooie uithalen, maar dit keer bleven ook die onder de maat. De stoel was terecht. Hopen dat het volgende keer weer beter gaat! De jury probeerde de schade beperkt te houden door haar de hemel in te prijzen en zo nog wat stemmen te winnen voor haar.
Jamai
Jamai liet zien dat hij toch ook kan entertainen. Zijn zang was weer goed, alhoewel hij moet uitkijken dat hij niet te veel gaat snauwen als hij uithaalt. Alleen Jamai zijn leeftijd werkt wat tegen hem. Itt de vroegrijpe Jim (die 'cool' probeert over te komen) trekt Jamai vaak nog wat kinderlijke gekke bekken en doet hij zo nu en dan een beetje 'te'. Maar ook hij wordt ouder en dan zal het minder worden.
Mijn lijstje van deze avond:
1. David
2. Hind
3. Jamai
4. Jim
5. Marieke
6. Dewi
quote:[ontopic]
Op zondag 9 februari 2003 13:01 schreef SunChaser het volgende:
Game on!
[offtopic]
hoe is het eigenlijk met je grote chatchoice vriendin?
[/offtopic]
quote:Dat vind ik die van Jim,te gewoontjes te simpel.
Op zondag 9 februari 2003 13:38 schreef Vamos het volgende:
Laat ik eens wat uitgebreider de idols bespreken na deze avond:Marieke
. Qua performance is ze niet slecht, maar haar stem is simpelweg te gewoontjes
quote:Dat kan je ook in Marieke haar geval zeggen,geef die meid een paar jaartjes en haar stem zal meer bereik krijgen dan Jim ooit zal doen.
Jim
Geef 'm echter een paar jaartjes en zijn stem zal wat meer bereik krijgen.
quote:Entertainen kan ie wel, zijn tekst onthouden en Engelse uitspraken zijn minder.
Jamai
Jamai liet zien dat hij toch ook kan entertainen.
Mijn lijstje :
1- Hind
2- David.
3- Jimai
4- Dewi.
5- Marieke.
6- Jim.
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 09-02-2003 14:02]
Ik zat ook echt op het puntje van mn stoel bij wie er moesten blijven zitten. En toen Dewi "genomineerd" bleek te zijn knalde ik zowat van spanning Schitterende uitzending echt!
quote:ik vind het heel eng, maar ik moet berney voor het eerst in de hele fok tijd gelijk geven.
Op zondag 9 februari 2003 13:48 schreef berney het volgende:
Dat kan je ook in Marieke haar geval zeggen,geef die meid een paar jaartjes en haar stem zal meer bereik krijgen dan Jim ooit zal doen.
quote:Het is al een hele verbetering dat jij nu ook eindelijk hoort hoe slecht Dewi kan zingen. Jammer dat je de kans niet krijgt om ook te horen dat Marieke niet goed kan zingen en niet verder komt dan een middelmatig zangeresje. Dansen kan ze wel en ze is zeker goed in har performance. Dat je Jim ooit nog eens een plusje zal geven dat heb ik maar opgegeven ook al zou hij de sterren van de hemel zingen dan nog zal hij het bij jou nooit maken.
Op zondag 9 februari 2003 13:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb ze allemaal nog eens gekeken vanmorgen. Wat me opnieuw opviel is dat het optreden van Dewi echt slecht was... en die van Jim tenenkrommend. Jamai was wel goed, maar je moet hem er niet bij zien.... David was goed, Marieke ook .... evenals Hind. Het beste optreden was van Marieke, die als enige meedanste met de hele groep op het podium.
quote:Als je Jim een paar jaartjes geeft om te groeien is ie dan precies op popidool-leeftijd, als je Marieke die jaartjes geeft zit ze daar al bijna overheen. Vergeet niet dat zij al heel veel heeft gedaan op het gebied van dans- en zanglessen, van Jim weet ik dat niet maar hij heeft ongetwijfeld minder les gehad, want zes jaar minder de tijd. Er zit bij Jim dus wel nog meer groeipotentie in (wat niet wil zeggen dat het ook ooit echt wat gaat worden, natuurlijk
Op zondag 9 februari 2003 14:12 schreef Travolta het volgende:
ik vind het heel eng, maar ik moet berney voor het eerst in de hele fok tijd gelijk geven.
No offense, maar je laat natuurlijk toch liever experts bepalen in plaats van 13 jarige pubers. Lijkt me eigenlijk behoorlijk logisch.
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 09-02-2003 14:18]
quote:zeikerd
Op zondag 9 februari 2003 14:13 schreef marky het volgende:[..]
Het is al een hele verbetering dat jij nu ook eindelijk hoort hoe slecht Dewi kan zingen. Jammer dat je de kans niet krijgt om ook te horen dat Marieke niet goed kan zingen en niet verder komt dan een middelmatig zangeresje. Dansen kan ze wel en ze is zeker goed in har performance. Dat je Jim ooit nog eens een plusje zal geven dat heb ik maar opgegeven ook al zou hij de sterren van de hemel zingen dan nog zal hij het bij jou nooit maken.
quote:Marieke is al volgroeid die is iets van 20 ofzow daarbij komt dat meisjes na de eerste menstruatie niet meer groeien qua inhoudt van stem ze zou alleen nog wat met techniek kunnen doen. Jim is 15 en is een man dus die moet nog flink zwaarder worden.
Op zondag 9 februari 2003 13:48 schreef berney het volgende:
Dat kan je ook in Marieke haar geval zeggen,geef die meid een paar jaartjes en haar stem zal meer bereik krijgen dan Jim ooit zal doen.
quote:ik geef je helemaal gelijk
Op zondag 9 februari 2003 14:17 schreef Disorder het volgende:
Al heeft SCH gelijk of niet, er zit vast wel een kern van waarheid in zijn verhaal. Ik geloof ook niet dat de invloed van het publiek groot is. Het zou me ook niets verbazen als er zelfs helemaal geen invloed in het spel is van het publiek. Het is natuurlijk levensgevaarlijk om Breezermeisjes te laten bepalen wie in het programma blijft, dan had Jim gewonnen. En persoonlijk vind ik Jim niet zo goed.No offense, maar je laat natuurlijk toch liever experts bepalen in plaats van 13 jarige pubers. Lijkt me eigenlijk behoorlijk logisch.
quote:ben ik niet helemaal met je eens. Marieke is nog hartstikke jong en vergeet niet dat er ook oude knakkers als ik zijn (28) we worden soms heel erg moe van hele jonge mensen zien, voelen ons spontaan "afgeschreven"
Op zondag 9 februari 2003 14:15 schreef Fogerty het volgende:[..]
Als je Jim een paar jaartjes geeft om te groeien is ie dan precies op popidool-leeftijd, als je Marieke die jaartjes geeft zit ze daar al bijna overheen. Vergeet niet dat zij al heel veel heeft gedaan op het gebied van dans- en zanglessen, van Jim weet ik dat niet maar hij heeft ongetwijfeld minder les gehad, want zes jaar minder de tijd. Er zit bij Jim dus wel nog meer groeipotentie in (wat niet wil zeggen dat het ook ooit echt wat gaat worden, natuurlijk
)
terwijl als je madonna ziet en zo, die tuffen toch heel keihard mee en schuiven die luitjes als britney en christina nog altijd aan de kant. (met alle respect voor britney en christina)
ik vind het echt tof dat er juist af en toe ook mensen van mijn leeftijd rond lopen.
quote:Dat is het 'm juist: Madonna is van popidool naar popicoon gegaan. Britney en Christina zijn popidolen.
Op zondag 9 februari 2003 14:34 schreef Travolta het volgende:
Terwijl als je madonna ziet en zo, die tuffen toch heel keihard mee en schuiven die luitjes als britney en christina nog altijd aan de kant. (met alle respect voor britney en christina)
Marieke zal haar stem echt niet veel meer verbeteren tov Jim.
quote:Madonna rouleert vet, still going strong.
Op zondag 9 februari 2003 14:47 schreef Vamos het volgende:[..]
Dat is het 'm juist: Madonna is van popidool naar popicoon gegaan. Britney en Christina zijn popidolen.
Marieke zal haar stem echt niet veel meer verbeteren tov Jim.
quote:dat heb je goed begrepen
Op zondag 9 februari 2003 14:49 schreef cptmarco het volgende:
Marieke is er uit?
quote:Eigen schuld.
Op zondag 9 februari 2003 14:49 schreef cptmarco het volgende:
Marieke is er uit?
quote:Ik heb de hoop al opgegeven dat ooit bij jou je oren opengaan en je hoort net zoals zo veel anderen op dit forum dat zijn zang echt niet verder komt dan de gemiddelde bruiloftzanger.
Op zondag 9 februari 2003 14:13 schreef marky het volgende:
Dat je Jim ooit nog eens een plusje zal geven dat heb ik maar opgegeven ook al zou hij de sterren van de hemel zingen dan nog zal hij het bij jou nooit maken.
quote:ja maar speelt leeftijd daarin mee dan? wat te denken van bijvoorbeeld marco borsato? die was ook niet jong meer. of nickelback? die gast is volgens mij ook al wat ouder.
Op zondag 9 februari 2003 14:47 schreef Vamos het volgende:
Dat is het 'm juist: Madonna is van popidool naar popicoon gegaan. Britney en Christina zijn popidolen.Marieke zal haar stem echt niet veel meer verbeteren tov Jim.
zo zijn er nog wel meer voorbeelden te vinden als je goed zoekt. ik vind dat de wat oudere generatie toch ook wel mag genieten van goeie nieuwe muziek. anders zouden gasten die al langer meedraaien nooit meer aan de bak kunnen komen!
quote:Een 'verbetering' ? Gesproken door de grote Marky?
Op zondag 9 februari 2003 14:13 schreef marky het volgende:
Het is al een hele verbetering dat jij nu ook eindelijk hoort hoe slecht Dewi kan zingen.
quote:Laten we het hopen voor Jim, want zoals het nu is is het nog niets.
Op zondag 9 februari 2003 14:18 schreef marky het volgende:
Marieke is al volgroeid die is iets van 20 ofzow daarbij komt dat meisjes na de eerste menstruatie niet meer groeien qua inhoudt van stem ze zou alleen nog wat met techniek kunnen doen. Jim is 15 en is een man dus die moet nog flink zwaarder worden.
quote:Echt wel.
Op zondag 9 februari 2003 14:57 schreef scanman01 het volgende:[..]
Laten we het hopen voor Jim, want zoals het nu is is het nog niets.
Laten we eerlijk zijn: in een programma als Starmaker was hij niet eens door de voorrondes gekomen.
quote:dat vind ik dus een beetje bruut, dat je daarop afgeslacht kan worden. zoals die ene gast (jim?) die de ene week verkouden was. hij kon dus bijna daardoor optakken die week!
Op zondag 9 februari 2003 14:55 schreef scanman01 het volgende:[..]
Een 'verbetering' ? Gesproken door de grote Marky?
Dewi zong gisteren slecht ja... maar de voorgaande weken was ze best goed en daarom hoort ze wel in de top 3.
hard, maar zo werkt het dat wel hoor. maar lijkt me kut als je je stem kwijt bent of zo die week!
quote:Dank dat je het voor me bijhoudt! In ga voor de top 10!
Op zondag 9 februari 2003 15:00 schreef schatje het volgende:
En jij staat op nummer 57
quote:Gekkie.
Op zondag 9 februari 2003 15:01 schreef scanman01 het volgende:[..]
Enuh... nee, die voorrondes bij Starmaker was hij echt niet doorgekomen!
quote:gek genoeg denk ik niet nee. terwijl starmaker wat mij betreft toch zwaar inferieur was aan idols.
Op zondag 9 februari 2003 14:57 schreef scanman01 het volgende:
Laten we eerlijk zijn: in een programma als Starmaker was hij niet eens door de voorrondes gekomen.
nee!!! nee!!! ik ga niet die hoge lat term van die jury gebruiken! ik vertik het!!! nee! (ik deed het bijna
)
quote:Waarom praat jij alsof het zijn schuld is? Zie je, ik vind jouw geklets meer over hem persoonlijk gaan dan gewoon objectief z'n zingen bekijken.. "dan had hij niet mee moeten doen aan idols"??? Wat is dat nou voor bull-shit, dan hadden ze hem niet door moeten laten gaan! En dat hebben ze wel gedaan dus dat zegt ook wat over zijn zangkunst! (die wel gewoon goed is, niet de beste van de 5 nu, maar wel goed)
Op zondag 9 februari 2003 15:00 schreef scanman01 het volgende:
Wat een gelul dat Jim's stem nog zal groeien enzo... Dan geef je dus toe dat het nu nog niet best is en dan had hij niet mee moeten doen met Idols. Als hij nog moet groeien had hij dus over 5 jaar pas mee moeten doen en niet nu al!
quote:Scanman is idd niet objectief, misschien krijgt ie niet genoeg aandacht van zijn vrouw.
Op zondag 9 februari 2003 15:06 schreef Taurus het volgende:[..]
Waarom praat jij alsof het zijn schuld is? Zie je, ik vind jouw geklets meer over hem persoonlijk gaan dan gewoon objectief z'n zingen bekijken.. "dan had hij niet mee moeten doen aan idols"??? Wat is dat nou voor bull-shit, dan hadden ze hem niet door moeten laten gaan! En dat hebben ze wel gedaan dus dat zegt ook wat over zijn zangkunst! (die wel gewoon goed is, niet de beste van de 5 nu, maar wel goed)
quote:Daar zit ook weer wat in ja... Maar ik denk dat ze zijn uiterlijk (en populariteit dankzij dat uiterlijk) veel meer hebben laten meetellen dan zijn kwaliteiten als zanger.
Waarom praat jij alsof het zijn schuld is? Zie je, ik vind jouw geklets meer over hem persoonlijk gaan dan gewoon objectief z'n zingen bekijken.. "dan had hij niet mee moeten doen aan idols"??? Wat is dat nou voor bull-shit, dan hadden ze hem niet door moeten laten gaan! En dat hebben ze wel gedaan dus dat zegt ook wat over zijn zangkunst! (die wel gewoon goed is, niet de beste van de 5 nu, maar wel goed)
quote:Gelul Schatje.... Lees het topic maar door en je zult tot de conclusie moeten komen dat ongeveer 75% hier het wel over eens is dat Jim eigenlijk niet best kan zingen.
Op zondag 9 februari 2003 15:08 schreef schatje het volgende:
Scanman is idd niet objectief, misschien krijgt ie niet genoeg aandacht van zijn vrouw.
quote:Als je objectief bent dan kan je zelf wel horen dat zijn stem geen bereik heeft. Bas liet dat zelfs in een programma weten. Qua zang is hij gewoon de minste.
quote:Misschien hebben ze zijn uiterlijk laten meetellen, maar ik vind dat het een feit is dat Jim terecht bij de laatste 5 nu zit.. Ik vind het zo kinderachtig om nu nog over 1 van die 5 te zeggen 'hij of zij kan niet zingen', ze hebben allemaal zangkwaliteit, absoluut.. De een valt wat meer in de smaak bij mensen dan de ander, dat is logisch, dat heb je altijd. Maar of Jim wel of niet kan zingen is geen discussiepunt meer.
Op zondag 9 februari 2003 15:10 schreef scanman01 het volgende:[..]
Daar zit ook weer wat in ja... Maar ik denk dat ze zijn uiterlijk (en populariteit dankzij dat uiterlijk) veel meer hebben laten meetellen dan zijn kwaliteiten als zanger.
En ik heb het juist NOOIT over Jim persoonlijk maar altijd over zijn zangkwaliteiten... Dit waarschijnlijk in tegenstelling tot vele anderen die hem geweldig vinden.
quote:Exact! En daar gaat het dus even om. Misschien dat de jonge meiden er wel intrappen en kan hij nog een hit scoren ook. Maar zoals je al zegt zal iedereen die objectief is moeten bekennen dat hij qua zang zonder twijfel de minste is.
Op zondag 9 februari 2003 15:12 schreef Duiveltja het volgende:
Als je objectief bent dan kan je zelf wel horen dat zijn stem geen bereik heeft. Bas liet dat zelfs in een programma weten. Qua zang is hij gewoon de minste.
quote:Die 75% zijn vast mannen van boven de 30, gefrustreerde mannen.
Op zondag 9 februari 2003 15:11 schreef scanman01 het volgende:[..]
Gelul Schatje.... Lees het topic maar door en je zult tot de conclusie moeten komen dat ongeveer 75% hier het wel over eens is dat Jim eigenlijk niet best kan zingen.
Ik denk dat jij niet objectief bent eigenlijk. Beurt nodig?
Jonh Ewbank
quote:Vind jij! Voor velen op dit forum en ook voor mij is het wel degelijk een discussiepunt.
Op zondag 9 februari 2003 15:15 schreef Taurus het volgende:
Maar of Jim wel of niet kan zingen is geen discussiepunt meer.
quote:Tuurlijk... gooi het daar maar weer op. We zijn hartstikke jaloers op Jim.
Op zondag 9 februari 2003 15:16 schreef schatje het volgende:
Die 75% zijn vast mannen van boven de 30, gefrustreerde mannen.
quote:Hij kan wel zingen, punt uit.
Op zondag 9 februari 2003 15:16 schreef scanman01 het volgende:[..]
Vind jij! Voor velen op dit forum en ook voor mij is het wel degelijk een discussiepunt.
quote:Fijn dat je dat dan even toegeeft, vind ik wel eerlijk van je.
Op zondag 9 februari 2003 15:17 schreef scanman01 het volgende:[..]
We zijn hartstikke jaloers op Jim.
quote:Dat schreef je vast stampvoetend!
Op zondag 9 februari 2003 15:18 schreef schatje het volgende:
Hij kan wel zingen, punt uit.
quote:Ik denk dat de mensen die hem goed vinden zingen niet te overtuigen zijn dat hij niet goed kan zingen, net als dat jij niet te overtuigen bent dat hij wel goed kan zingen. Het zijn geen discussie's meer, het is alleen 'hij kan wel zingen' en 'hij heeft geen stembereik, monotoon enz'
Op zondag 9 februari 2003 15:16 schreef scanman01 het volgende:[..]
Vind jij! Voor velen op dit forum en ook voor mij is het wel degelijk een discussiepunt.
Het is nu gewoon 'n kwestie van smaak, sommigen houden wel van de manier waarop hij zingt, anderen houden niet van de manier waarop hij zingt.
quote:Hier, weer zo'n voorbeeld van het woord jaloezie wat alleen word gebruikt door tegenstanders van Jim
Op zondag 9 februari 2003 15:17 schreef scanman01 het volgende:[..]
Tuurlijk... gooi het daar maar weer op. We zijn hartstikke jaloers op Jim.
quote:Je hebt de reactie denk ik even verkeerd begrepen
Op zondag 9 februari 2003 15:20 schreef Taurus het volgende:
Hier, weer zo'n voorbeeld van het woord jaloezie wat alleen word gebruikt door tegenstanders van JimHet is geen hype VOOR Jim meer, het is een hype TEGEN Jim..
quote:
Op zondag 9 februari 2003 15:19 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat schreef je vast stampvoetend!
Vind je eigenlijk gewoon onterecht al die aandacht die hij krijgt??
Heeft ie ook niet om gevraagd, daar ben je het toch wel mee eens??
quote:
Op zondag 9 februari 2003 15:16 schreef schatje het volgende:[..]
Die 75% zijn vast mannen van boven de 30, gefrustreerde mannen.
![]()
Jonh Ewbank
Hoezo?
Ik ben de eerste die zal toegeven dat hij niet lelijk is
quote:
Op zondag 9 februari 2003 15:18 schreef schatje het volgende:[..]
Hij kan wel zingen, punt uit.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 15:25 schreef Duiveltja het volgende:breezer maakt meer kapot dan je lief is
quote:Daar kan jij over mee praten he??
Op zondag 9 februari 2003 15:27 schreef scanman01 het volgende:[..]
...
quote:Ik post in ieder geval geen
Op zondag 9 februari 2003 15:28 schreef schatje het volgende:
Daar kan jij over mee praten he??
Na je avonturen in de clib.
quote:Jaloers dus.
Op zondag 9 februari 2003 15:30 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik post in ieder geval geen
icoontjes over een jochie van 15.
quote:Op iemand die op minderjarige jochie's valt?
Op zondag 9 februari 2003 15:32 schreef schatje het volgende:
Jaloers dus.![]()
![]()
quote:
Op zondag 9 februari 2003 15:32 schreef scanman01 het volgende:[..]
Op iemand die op minderjarige jochie's valt?
quote:Jaaa laten we nou weer gaan discussieren over het publiek van Jim.. So what dat het jonge meiden zijn, so what dat ze verliefd/verblind/verdoofd zijn door zijn uiterlijk, laat die jongen lekker winnen, ik gun het hem het meeste.. Ik vind de mensen die zeuren over 'breezermeisjes' en de leeftijd van het jochie, zieliger & triester dan de daadwerkelijke jonge meiden die op hem stemmen
Maar geeft verder niet.. zo hebben we allemaal onze voorkeuren.
En owww scanman wat hou jij het objectief en bij zijn zangkunsten zeg
quote:Nu is het helemaal duidelijk.
Op zondag 9 februari 2003 15:32 schreef scanman01 het volgende:[..]
Op iemand die op minderjarige jochie's valt?
quote:Volgens mij begin ik te herkennen van wie jij een kloon bent.
Op zondag 9 februari 2003 15:04 schreef Travolta het volgende:[..]
gek genoeg denk ik niet nee. terwijl starmaker wat mij betreft toch zwaar inferieur was aan idols.
nee!!! nee!!! ik ga niet die hoge lat term van die
jury gebruiken! ik vertik het!!! nee! (ik deed het bijna
)
Gezallich
.
quote:Nou jouw voorkeur is indrukwekkend.
Maar geeft verder niet.. zo hebben we allemaal onze voorkeuren.
Iemand die vier maanden continu jankt en een volwassen leeftijd heeft bewonderen. .(ik doel dus Jeanette van big-brother).
En zulke smilies plaatsen .
.
.
. lig dubbel hiero.
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 09-02-2003 16:09]
quote:Ik vind die Scanman een hele enge man.....
Op zondag 9 februari 2003 15:28 schreef schatje het volgende:[..]
Daar kan jij over mee praten he??
Na je avonturen in de clib.
[Dit bericht is gewijzigd door Lady_J op 09-02-2003 16:12]
quote:Waar heb je het over?
Op zondag 9 februari 2003 15:37 schreef berney het volgende:[..]
Volgens mij begin ik te herkennen van wie jij een kloon bent.
![]()
![]()
Gezallich
![]()
![]()
.
quote:Ik meende iemand te herkennen in jouw kloon.
Op zondag 9 februari 2003 16:08 schreef Travolta het volgende:[..]
Waar heb je het over?
Kan me vergissen natuurlijk.
quote:nogmaals waar heb je het over?
Op zondag 9 februari 2003 16:11 schreef berney het volgende:[..]
Ik meende iemand te herkennen in jouw kloon.
.
Kan me vergissen natuurlijk.
quote:En Diane het jaar ervoor.
Op zondag 9 februari 2003 15:43 schreef berney het volgende:[..]
Nou jouw voorkeur is indrukwekkend.
.
Iemand die vier maanden continu jankt en een volwassen leeftijd heeft bewonderen.
.(ik doel dus Jeanette van big-brother).
En zulke smilies plaatsen.
.
.
. lig dubbel hiero.
quote:Mits... duur woord he?
Op zondag 9 februari 2003 15:12 schreef Duiveltja het volgende:
Maar als je naar het hele plaatje "Jim" kijkt dan zal het wel verkopen. Mits de breezersletjes die hem "LekKaH" vinden hem zat worden.
[taalpuristenmode]
Mits betekent "op voorwaarde dat".
Wat je zegt is dus "Het plaatje 'Jim' zal wel verkopen, op voorwaarde dat de breezersletjes hem zat worden".
[/taalpuristenmode]
quote:Blijf dan maar lekker dubbel liggen! Dat jij niet begrijpt wat er zo bijzonder was aan Jeanette ligt aan jou gebrek aan inzicht in mensen. Maar dat geeft verder niet. Kun jij ook niets aan doen natuurlijk.
Op zondag 9 februari 2003 15:43 schreef berney het volgende:[..]
Nou jouw voorkeur is indrukwekkend.
.
Iemand die vier maanden continu jankt en een volwassen leeftijd heeft bewonderen.
.(ik doel dus Jeanette van big-brother).
En zulke smilies plaatsen.
.
.
. lig dubbel hiero.
quote:Dank je! Jij hebt hem begrepen!
Op zondag 9 februari 2003 15:33 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
quote:Dat is dan wederzijds, want na al jouw reacties op dit forum te hebben gelezen moet ik wel tot de conclusie komen dat je een walgelijk mens bent! Maar daar kun je eigenlijk ook niets aan doen.
Op zondag 9 februari 2003 15:54 schreef Lady_J het volgende:[..]
Ik vind die Scanman een hele enge man.....
Toch raar dat een volwassen vent zo over de zeik kan gaan door bepaalde tv programma's.
quote:ah, echt een lekker warm gevoel krijg je hiervan ... zo op de vroege zondagavond
Op zondag 9 februari 2003 18:20 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat is dan wederzijds, want na al jouw reacties op dit forum te hebben gelezen moet ik wel tot de conclusie komen dat je een walgelijk mens bent! Maar daar kun je eigenlijk ook niets aan doen.
quote:En zodra je het niet met schatje eens bent verandert ze opeens weer in een naar type. Zeer opvallend. Oh ja... die opmerkingen waren natuurlijk weer alleen om mij op de kast te krijgen, dat was ik even vergeten
Op zondag 9 februari 2003 17:04 schreef schatje het volgende:
En Diane het jaar ervoor.![]()
quote:Dat is ook weer niet netjes scannie.
Dat is dan wederzijds, want na al jouw reacties op dit forum te hebben gelezen moet ik wel tot de conclusie komen dat je een walgelijk mens bent! Maar daar kun je eigenlijk ook niets aan doen.
quote:Heerlijk he... Sommige mensen voelen nou eenmaal de drang om meteen persoonlijk te worden als iemand het niet met hen eens is. Dan kan een reactie niet uitblijven natuurlijk. Jammer is het wel!
Op zondag 9 februari 2003 18:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
ah, echt een lekker warm gevoel krijg je hiervan ... zo op de vroege zondagavond
quote:Dat is ook zo, daarom ook
Op zondag 9 februari 2003 18:22 schreef scanman01 het volgende:[..]
Oh ja... die opmerkingen waren natuurlijk weer alleen om mij op de kast te krijgen, dat was ik even vergeten
quote:Was de bedoeling, want als mensen de drang voelen om persoonlijk te worden kun je een reactie verwachten natuurlijk.
Op zondag 9 februari 2003 18:22 schreef schatje het volgende:
Dat is ook weer niet netjes scannie.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 18:24 schreef scanman01 het volgende:[..]
Was de bedoeling, want als mensen de drang voelen om persoonlijk te worden kun je een reactie verwachten natuurlijk.
quote:Alsof die starmakers zo goed konden zingen.
Op zondag 9 februari 2003 14:57 schreef scanman01 het volgende:[..]
Laten we het hopen voor Jim, want zoals het nu is is het nog niets.
quote:Ook niet geweldig, kun je nagaan!
Op zondag 9 februari 2003 18:59 schreef Minnie_ het volgende:
Alsof die starmakers zo goed konden zingen.
quote:Nou zijn reactie zegt mij alweer genoeg.
Op zondag 9 februari 2003 18:21 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
ah, echt een lekker warm gevoel krijg je hiervan ... zo op de vroege zondagavond
quote:En deze zegt mij weer genoeg.
Op zondag 9 februari 2003 19:47 schreef berney het volgende:
Nou zijn reactie zegt mij alweer genoeg..
quote:Beter lezen schat.
Op zondag 9 februari 2003 18:17 schreef scanman01 het volgende:[..]
Blijf dan maar lekker dubbel liggen! Dat jij niet begrijpt wat er zo bijzonder was aan Jeanette ligt aan jou gebrek aan inzicht in mensen. Maar dat geeft verder niet. Kun jij ook niets aan doen natuurlijk.
En Jeanette was niet minderjarig, dat scheelt ook een klein beetje! Door zo'n reactie van jou is duidelijk dat Jeanette 100x meer mens is dan jij ooit zult zijn. Maar ook dat zul je niet begrijpen.
Zwaai zwaai....
En Jeanette meer mens dan mij. .
Grow up. .
.
Maar laten we weer ontopic gaan he. .
Lijkt me "verstandiger'.
quote:Geweldig, je bent zo voorspelbaar als de pest.
Op zondag 9 februari 2003 19:56 schreef scanman01 het volgende:[..]
En deze zegt mij weer genoeg.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 19:47 schreef berney het volgende:[..]
Nou zijn reactie zegt mij alweer genoeg.
.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 19:56 schreef scanman01 het volgende:[..]
En deze zegt mij weer genoeg.
quote:Dank je.... Ik heb voor jou niets positiefs helaas.
Op zondag 9 februari 2003 19:57 schreef berney het volgende:
Geweldig, je bent zo voorspelbaar als de pest..
quote:Je hebt het duidelijk weer eens verkeerd begrepen, maar what else is new.
Op zondag 9 februari 2003 19:56 schreef berney het volgende:
Beter lezen schat..
Ik schreef ook dat Jeanette volwassen was.
quote:
En Jeanette meer mens dan mij..
Maar idd, laten we weer on topic gaan.
quote:I know the feeling
Op zondag 9 februari 2003 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Deze opmerking zegt helaas meer over jou dan over mij....
quote:Tja.. was een reactie op die aardige opmerking van jou he. Geweldig dat dan juist deze bovenstaande opmerking van jou komt
Op zondag 9 februari 2003 20:15 schreef Lady_J het volgende:[..]
Deze opmerking zegt helaas meer over jou dan over mij....
quote:Die lult maar wat hoor.
Op zondag 9 februari 2003 20:22 schreef Missy_A het volgende:
gaat lekker hier maar voor wat het waard is ik ben het wel met je eens scanman
quote:Dank je. Is ook wel eens goed om te horen
Op zondag 9 februari 2003 20:22 schreef Missy_A het volgende:
gaat lekker hier maar voor wat het waard is ik ben het wel met je eens scanman
quote:Nou je het zegt... Dat is wel echt iets om je druk over te maken. Maar daar is weer een ander forum voor.
Op zondag 9 februari 2003 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
het conflict tussen Amerika en Irak is niets vergeleken bij dit topic
quote:Kom ook eens naar OOG dan.
Op zondag 9 februari 2003 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
het conflict tussen Amerika en Irak is niets vergeleken bij dit topic
Maak dan een eigen topic "ruzie tussen scanman en schatje" of wissel adressen uit en ga elkaar even IRL in elkaar meppen. Kunnen wij ook weer veilig lezen
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:34 schreef Christine het volgende:
Sorry Scanman en schatje, maar ik word een beetje flauw van jullie geruzie hiero...... In bijna elk topic van Idols zitten jullie te bekvechten, en ik denk dat ik niet de enige ben die dit zeer irritant vind worden.Maak dan een eigen topic "ruzie tussen scanman en schatje" of wissel adressen uit en ga elkaar even IRL in elkaar meppen. Kunnen wij ook weer veilig lezen
zonder dat geruzie valt er weinig meer te lezen
quote:In Big Brother forum was het ook altijd raak.
Sorry Scanman en schatje, maar ik word een beetje flauw van jullie geruzie hiero...... In bijna elk topic van Idols zitten jullie te bekvechten, en ik denk dat ik niet de enige ben die dit zeer irritant vind worden.
quote:Hmmmmmmmmmm dat viel me nooit zo op omdat ik het meestal met scanman eens was
Op zondag 9 februari 2003 20:38 schreef berney het volgende:[..]
In Big Brother forum was het ook altijd raak.
.
quote:Nee, beginnen we niet aan.
Sorry Scanman en schatje, maar ik word een beetje flauw van jullie geruzie hiero...... In bijna elk topic van Idols zitten jullie te bekvechten, en ik denk dat ik niet de enige ben die dit zeer irritant vind worden.Maak dan een eigen topic "ruzie tussen scanman en schatje" of wissel adressen uit en ga elkaar even IRL in elkaar meppen. Kunnen wij ook weer veilig lezen
quote:Je snapt m.
Op zondag 9 februari 2003 20:39 schreef Christine het volgende:[..]
Hmmmmmmmmmm dat viel me nooit zo op omdat ik het meestal met scanman eens was
.
.
Ach ja. .
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:43 schreef berney het volgende:[..]
Je snapt m.
.
Als je met m eens bent altijd is er niks aan de hand.
Ben je het altijd oneens met m(zoals schatje,en ik en misschien meerdere) dan is het bonje.
.
.
Ach ja.
.
Precies.
quote:Ik weet al wat mijn volgende subtitel wordt!
Op zondag 9 februari 2003 20:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
De sfeer is terug dus. Da's mooi.
quote:Heb je hem ook weer.
Op zondag 9 februari 2003 20:51 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik weet al wat mijn volgende subtitel wordt!
quote:Nee, dan is de verrassing eraf.
Op zondag 9 februari 2003 20:52 schreef schatje het volgende:
En wat wordt de subtitel, zeg op, nu meteen??
quote:Wie zegt dat jij hem mag openen.
Op zondag 9 februari 2003 20:51 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik weet al wat mijn volgende subtitel wordt!
quote:Daar zit ook weer wat in, maar beter dat we toch maar weer on topic gaan want mensen als Christine willen graag over Idols lezen.
Op zondag 9 februari 2003 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
zonder dat geruzie valt er weinig meer te lezen
quote:Precies... de vraag is even aan wie dat ligt en wie er dan persoonlijk begint te worden... Maaruh.... dit was weer offtopic, dus laten we het nu over de 'idolen' hebben!
Op zondag 9 februari 2003 20:43 schreef berney het volgende:[..]
Je snapt m.
.
Als je met m eens bent altijd is er niks aan de hand.
Ben je het altijd oneens met m(zoals schatje,en ik en misschien meerdere) dan is het bonje.
.
.
Ach ja.
.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:59 schreef scanman01 het volgende:[..]
Daar zit ook weer wat in, maar beter dat we toch maar weer on topic gaan want mensen als Christine willen graag over Idols lezen.
On-topic dus maar weer!
quote:ik zeg: krezip = ok
Op zondag 9 februari 2003 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie heeft het nieuwe Idols-magazine al? Ik zag op de cover staan dat Hind voorKrezip
kiest, dus Hind moet nu zeker winnen.
nouja, toen ze nog minder bekend waren, waren ze heeel leuk ... ook bij concerten enzow
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:01 schreef scanman01 het volgende:
Precies... de vraag is even aan wie dat ligt en wie er dan persoonlijk begint te worden...
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:01 schreef scanman01 het volgende:[..]
Precies... de vraag is even aan wie dat ligt en wie er dan persoonlijk begint te worden...!
.
Ennieway, die dvd is dat wat??
quote:jij hebt het hele weekend de Wie is Online-lijst zitten refreshen
Op zondag 9 februari 2003 21:06 schreef mijn23 het volgende:
wat een oude zeur die scanman zeg! en maar doorgaan ! lach me kapot hier en dan heel het weekend lang op internet! leuk leven!
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:05 schreef berney het volgende:[..]
.
.
.
Ennieway, die dvd is dat wat??
dvd schijnt wel leuk te zijn.
quote:
wat een oude zeur die scanman zeg! en maar doorgaan ! lach me kapot hier en dan heel het weekend lang op internet! leuk leven!
quote:Dit bericht is van jou:
quote:Vandaar die reactie natuurlijk. Ik ben 18 en ben het volkomen met scanman eens. En niet alleen wat betreft Jim.
sommige fokkers denken dat alleen 15 jarigen gek van jim zijn en bellen! Ben benieuwd of ze gelijk hebben! dus alle 18 plussers die Jim super vinden laat hier ff iets achter!
ik ben 22 en vind hem een schatje en een goede warme stem hebben!
quote:Ik koop m niet hoor,gewoon belangstellende vraag.
Op zondag 9 februari 2003 21:08 schreef schatje het volgende:[..]
![]()
dvd schijnt wel leuk te zijn.
quote:Ik zit vanaf nu al te F5-en in RLS!
Op zondag 9 februari 2003 20:56 schreef berney het volgende:[..]
Wie zegt dat jij hem mag openen.
.
quote:Woeiiiiiiiiij Scanman je hebt een fan.
Op zondag 9 februari 2003 21:09 schreef Missy_A het volgende:[..]
Dit bericht is van jou:
[..]Vandaar die reactie natuurlijk. Ik ben 18 en ben het volkomen met scanman eens. En niet alleen wat betreft Jim.
quote:Tja, misschien kunnen we het daarom toch beter alleen over Jim en Idols gaan hebben hier. Lijkt me een stuk beter voor de sfeer in dit topic en de gemoedrust van sommige personen. Toch was de discussie van vandaag was wel weer genieten (like the good old days).
Op zondag 9 februari 2003 21:09 schreef Missy_A het volgende:
Ik ben 18 en ben het volkomen met scanman eens. En niet alleen wat betreft Jim.
Dus vanaf nu maar weer alleen over Idols. Voor mij zit er eigenlijk nog maar één echt talent tussen en dat is Hind. Dus hopelijk gaat ze winnen. De rest komt niet echt in de buurt.
quote:Zet m maar vast stand by.
Op zondag 9 februari 2003 21:11 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik zit vanaf nu al te F5-en in RLS!
quote:Schattig.....
Op zondag 9 februari 2003 21:13 schreef berney het volgende:[..]
Woeiiiiiiiiij Scanman je hebt een fan.
.
.
.
quote:aan scanman.
Op zondag 9 februari 2003 21:10 schreef berney het volgende:[..]
Ik koop m niet hoor,gewoon belangstellende vraag.
Maar ik ben het met Scanman eens(voor deze ene keer). .
Hind is ook mijn favoriet. .
quote:- edit - .... Kon me nog net inhouden
Op zondag 9 februari 2003 21:10 schreef mijn23 het volgende:
nee zit dit topic nu een beetje door te lezen en zie hoe vaak hij er is! wat een leven!
En wat die dvd betreft: nee, die heb ik toch echt niet.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:17 schreef scanman01 het volgende:
Jullie begrijpen dat ik nu even oprot? Ik ontdek hier Schatje, LadyJ en Berney... Dat wordt me toch net even teveel.En wat die dvd betreft: nee, die heb ik toch echt niet.
laterz
quote:Dramathiek is juist goed, dat zie je maar bij de katholieke kerk, al die beeldenpracht.Ik heb het niet over de smet daarop, is weer een ander verhaal.
Op zondag 9 februari 2003 21:17 schreef mijn23 het volgende:
mooi! laat je niet te erg meeslepen !
quote:Korte reacties schrijf jij trouwens! Heb je niets om een discussie aan te wakkeren?
Op zondag 9 februari 2003 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
laterz
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 09-02-2003 21:24]
quote:Wij zijn de mafia dames van Fok en het is ons zojuist gelukt om Scanman weg te jagen.
Jullie begrijpen dat ik nu even oprot? Ik ontdek hier Schatje, LadyJ en Berney... Dat wordt me toch net even teveel.
Next please.
quote:Leuke discussie! Ga je mee naar dat forum?
Op zondag 9 februari 2003 21:19 schreef schatje het volgende:
Dramathiek is juist goed, dat zie je maar bij de katholieke kerk, al die beeldenpracht.Ik heb het niet over de smet daarop, is weer een ander verhaal.
Klote Zooi!!!!!!!!
BTW: JIM of DEWI gaan de volgende keer eruit. Kijk maar naar de laatste keren en kijk hoe David heeft gezongen de afgelopen keren. Hij is echt heeel goed. Ennuh, denk dat de meeste mensen nu Jim wel zat zijn met zijn irri stem. En hij voegt niks nieuws qua stem aan de nummer die hij steeds zingt. Ze klinken allemaal de zelfde, alleen andere lyrics...
[Dit bericht is gewijzigd door Dizer op 09-02-2003 21:22]
quote:Over spelfouten gesproken.
Jullie begrijpen dat ik nu even oprot? Ik ontdek hier Schatje, LadyJ en Berney... Dat wordt me toch net even teveel.
Jammer dat je gaat Scanman. .
quote:ik heb ff weinig zinvolle gedachtes aan deze discussie toe te voegen
Op zondag 9 februari 2003 21:20 schreef scanman01 het volgende:[..]
Korte reacties schrijf jij trouwens! Heb je niets op een discussie aan te wakkeren?
Maaruh.. heb jij de dvd niet? Er zijn mensen hier die er belang bij schijnen te hebben.
ik heb natuurlijk al heel wat discussie veroorzaakt vandaag
quote:spelfouten
Op zondag 9 februari 2003 21:22 schreef berney het volgende:[..]
Over spelfouten gesproken.
.
.
Jammer dat je gaat Scanman.
.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:21 schreef Dizer het volgende:Ennuh, denk dat de meeste mensen nu Jim wel zat zijn met zijn irri stem. En hij voegt niks nieuws qua stem aan de nummer die hij steeds zingt. Ze klinken allemaal de zelfde, alleen andere lyrics...
quote:over discussiepunten gesproken
Op zondag 9 februari 2003 21:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vergeleken met David is Jim echt geweldig.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vergeleken met David is Jim echt geweldig.
quote:Hoe kom je daar nou bij? Jim's stem is vabelagtig goed!
Op zondag 9 februari 2003 21:21 schreef Dizer het volgende:
Ennuh, denk dat de meeste mensen nu Jim wel zat zijn met zijn irri stem. En hij voegt niks nieuws qua stem aan de nummer die hij steeds zingt. Ze klinken allemaal de zelfde, alleen andere lyrics...
quote:t ligt eraan welke betekenis je aan het begrip "vabelagtig" geeft, natuurlijk
Op zondag 9 februari 2003 21:28 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hoe kom je daar nou bij? Jim's stem is vabelagtig goed!
quote:Fabelachtig schat.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:24 schreef schatje het volgende:[..]
quote:Scanman is een beetje bang van zoveel sterke vrouwen, is wel lief eigenlijk, zijn vrouw heeft dan ook vast de broek aan thuis.Zo, weer een weetje hier op Fok.
Op zondag 9 februari 2003 21:31 schreef mijn23 het volgende:
gezellig!! je bent er nog steeds scanman!!
quote:Ja voor een boyband misschien...
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:36 schreef mijn23 het volgende:
Jim deed het iig beter als Freddy Mercury! Die vent kan echt niet zingen!
quote:Shit, weer een vout. Je pikt ze er wel uit vandaag!
Op zondag 9 februari 2003 21:32 schreef berney het volgende:[..]
Fabelachtig schat.
.
quote:t.v??? T is hiero veel gezelliger.
Op zondag 9 februari 2003 21:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als je echt niet meer bijkomt moet je nu naar Nederland 1 kijken: Ook dat Nog.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:36 schreef mijn23 het volgende:
Jim deed het iig beter als Freddy Mercury! Die vent kan echt niet zingen!
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:36 schreef berney het volgende:
t.v??? T is hiero veel gezelliger..
quote:neuh, ik heb het wel es erger meegemaakt
Op zondag 9 februari 2003 21:37 schreef mijn23 het volgende:
Wordt je beetje gek nu roel?
quote:On topic graag dames!
Op zondag 9 februari 2003 21:33 schreef schatje het volgende:
Scanman is een beetje bang van zoveel sterke vrouwen, is wel lief eigenlijk, zijn vrouw heeft dan ook vast de broek aan thuis.Zo, weer een weetje hier op Fok.
quote:Goed he van me.
Op zondag 9 februari 2003 21:36 schreef scanman01 het volgende:[..]
Shit, weer een vout. Je pikt ze er wel uit vandaag!
Maar je bent er nog gelukkig. .
quote:Nou schat je hem toch echt veel te hoog in hoor!
Op zondag 9 februari 2003 21:34 schreef Dizer het volgende:
Ja voor een boyband misschien...
quote:Noppen en naaldhakken op RTL4.
Op zondag 9 februari 2003 21:37 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
. Tja..... Het is trouwens al afgelopen. He, wat jammer
.
quote:Sorry, ik heb een hekel aan voetbal. Uit principeoverwegingen ga ik dat niet kijken.
Op zondag 9 februari 2003 21:39 schreef schatje het volgende:
Noppen en naaldhakken op RTL4.
quote:Ja meneer.
Op zondag 9 februari 2003 21:38 schreef scanman01 het volgende:[..]
On topic graag dames!
quote:Nee.
(btw, wel eens van gelijkwaardige relaties gehoord?)
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:38 schreef scanman01 het volgende:[..]
On topic graag dames!
(btw, wel eens van gelijkwaardige relaties gehoord?)
Nu ga ik er vandoor..
.
pijn in mn buik van het lachen.
He foei.
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 09-02-2003 21:44]
quote:Nou, als mensen zeggen dat Freddie (voor de niet-kenners onder ons: Freddie is met 'IE') niet kan zingen, dat kun je dat toch al wel als heel erg betitelen.
Op zondag 9 februari 2003 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
neuh, ik heb het wel es erger meegemaakt
(even 5 keer nagelezen om te checken of er geen schrijfvout inzit)
quote:Blijf nog even... ah toe dan. Het is zo lachwekkend met jou hier. Daar kan echt niemand tegen op! Please????
Op zondag 9 februari 2003 21:41 schreef berney het volgende:[..]
.:D.:D
Nu ga ik er vandoor.
.:D.
pijn in mn buik van het lachen.He foei.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:41 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nou, als mensen zeggen dat Freddie (voor de niet-kenners onder ons: Freddie is met 'IE') niet kan zingen, dat kun je dat toch al wel als heel erg betitelen.
nou, ik heb ook dubbel gelegen om wat reacties op idols-fora waar gebabbeld werd over dat stuk dat ik m'n site had gezet ... ik heb ze aardig in verwarring gebracht, geloof ik ...
maaaar ... zo'n opmerking over dé Freddy kan haast niet worden overtroffen natuurlijk
quote:tsja ... SCH heeft het gezegd he ....
Op zondag 9 februari 2003 21:44 schreef scanman01 het volgende:
Maaruh, Idols verslaafden.... denken jullie echt dat David eruit gaat de volgende keer?
quote:Goed zo... zo mag ik het horen. Lekker onderdanig. Dat lukt me thuis natuurlijk nooit. Hier krijg ik altijd klappen enzo. Dus zo'n 'ja meneer' van jou klinkt wel erg prettig voor de verandering.
Op zondag 9 februari 2003 21:40 schreef schatje het volgende:
Ja meneer.
quote:Ja FreddY bakte er toch echt niks van,vind ik dan he! zo'n saai geluid kwam er uit zijn mond! ja en van hem kan ik ook niet zeggen dat ie model kon worden,want lelijk was ie ook nog!
Op zondag 9 februari 2003 21:41 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nou, als mensen zeggen dat Freddie (voor de niet-kenners onder ons: Freddie is met 'IE') niet kan zingen, dat kun je dat toch al wel als heel erg betitelen.
quote:Sunny zit te wachten dat ie topic kan openen.
Op zondag 9 februari 2003 21:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waar is SunChaser nu? Is hij nog steeds aan het F5'en?
Ben zo benieuwd naar de titel. .
quote:freddIE !!!!!!!!
Op zondag 9 februari 2003 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
maaaar ... zo'n opmerking over dé Freddy kan haast niet worden overtroffen natuurlijk
quote:ik zou speciaal voor hem dit topic open houden
Op zondag 9 februari 2003 21:47 schreef berney het volgende:[..]
Sunny zit te wachten dat ie topic kan openen.
Ben zo benieuwd naar de titel.
.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:46 schreef scanman01 het volgende:[..]
Goed zo... zo mag ik het horen. Lekker onderdanig. Dat lukt me thuis natuurlijk nooit. Hier krijg ik altijd klappen enzo. Dus zo'n 'ja meneer' van jou klinkt wel erg prettig voor de verandering.
Ja meester nog beter.
quote:*grijns*
Op zondag 9 februari 2003 21:47 schreef scanman01 het volgende:[..]
freddIE !!!!!!!!
je bent nog wakker
quote:mag ik je ook meneer noemen alsjeblieft???
Op zondag 9 februari 2003 21:46 schreef scanman01 het volgende:[..]
Goed zo... zo mag ik het horen. Lekker onderdanig. Dat lukt me thuis natuurlijk nooit. Hier krijg ik altijd klappen enzo. Dus zo'n 'ja meneer' van jou klinkt wel erg prettig voor de verandering.
quote:Mooi was ie niet idd. Vandaar dat jij zijn stem niets vindt natuurlijk
Op zondag 9 februari 2003 21:46 schreef mijn23 het volgende:
Ja FreddY bakte er toch echt niks van,vind ik dan he! zo'n saai geluid kwam er uit zijn mond! ja en van hem kan ik ook niet zeggen dat ie model kon worden,want lelijk was ie ook nog!
quote:Maak me gek!
Op zondag 9 februari 2003 21:47 schreef schatje het volgende:
Ja meester nog beter.
quote:Nog wel een uurtje of 6 ja...
Op zondag 9 februari 2003 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
*grijns*
je bent nog wakker
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 09-02-2003 21:54]
quote:LOL
Op zondag 9 februari 2003 21:52 schreef berney het volgende:
Kan de vredespijp inmiddels opgestoken worden..
die was toch al aan?
quote:Lol... is ie ooit uitgeweest dan? We komen hier toch om lekker vel fel te discussieren?
Op zondag 9 februari 2003 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
LOLdie was toch al aan?
quote:dat blijkt
Op zondag 9 februari 2003 21:54 schreef scanman01 het volgende:[..]
Lol... is ie ooit uitgeweest dan? We komen hier toch om lekker vel fel te discussieren?
quote:O ja, was ik net effe weg zeker.
Op zondag 9 februari 2003 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
LOL
die was toch al aan?
quote:dat zou best wel es kunnen
Op zondag 9 februari 2003 21:56 schreef berney het volgende:[..]
O ja, was ik net effe weg zeker.
.
quote:hmm ben even uitgepraat
Op zondag 9 februari 2003 21:48 schreef scanman01 het volgende:[..]
Mooi was ie niet idd. Vandaar dat jij zijn stem niets vindt natuurlijk
quote:1-0 voor scanman01
Op zondag 9 februari 2003 21:58 schreef mijn23 het volgende:[..]
hmm ben even uitgepraat
quote:Ja leuk.
Op zondag 9 februari 2003 22:01 schreef mijn23 het volgende:
euh.... ander onderwerpzullen we het eens even over hind gaan hebben!
quote:Schiet eens op dan
Op zondag 9 februari 2003 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
ik zou speciaal voor hem dit topic open houden
quote:Nou, Schatje is echt niet de enige die NIET vind dat Jim niet kan zingen. Gisteren was hij echt goed, maar ik geef toe dat hij niet alle keren even goed is geweest.
Op zondag 9 februari 2003 21:08 schreef lindaatje het volgende:
Ik ben het ook met Scanman eens, Jim die kan gewoon niet zingen, punt uit. Schatje kan er niet tegen en is superfan, dus die wilt Scanman overtuigen dat jim wel leuk is. Maar Schatje, zou je de volgende keer gewoon het geluid harder willen zetten? Dan hoor je ook hoe slecht Jim is. Ik moet toegeven dat ik ook wel heel erg onder de indruk was van Jim, maar dat was helemaal aan het begin. Toen wist ik niet dat hij niks anders kon zingen.
quote:Oh jee, ik ook. Hind is nl. ook mijn favoriet. En die van zo ongeveer m'n hele familie.
Op zondag 9 februari 2003 21:16 schreef berney het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen meer..
Maar ik ben het met Scanman eens(voor deze ene keer).
.
Hind is ook mijn favoriet.
.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 23:58 schreef ranja het volgende:
Hm ik wilde wat posten over zaterdagavond, die heb ik vanavond gezien, maar ik wacht wel op een niet door sunchaser bedachte topic titel
niemand durft meer te posten
quote:Wat is er mis met mijn topictitels?
Op zondag 9 februari 2003 23:58 schreef ranja het volgende:
Hm ik wilde wat posten over zaterdagavond, die heb ik vanavond gezien, maar ik wacht wel op een niet door sunchaser bedachte topic titel
Anyway, er zijn er genoeg die het wel eens zijn met de subtitels. En ik ga nu slapne, dus ik ben benieuwd wat voor geniale subtitel wordt bedacht.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 10-02-2003 00:20]
Blij dat Marieke is opgerot! Wat een verschrikkelijk mens en bovendien geen goeie zangeres. Heb er lang op moeten wachten (ongeveer vanaf de eerste afl. waar ze in zat), maar het is er nu dan toch van gekomen.
Volgende keer mag w.m.b. Dewi er uit. Vind ik ook helemaal niks. Jim zingt dan wel monotoon, maar daar erger ik me toch veel minder aan dan Dewi met haar verschrikkelijke Mariah Carry vibraties. Jim's fans zijn dan wel irritant, maar hijzelf niet zo, vind ik.
quote:
Op maandag 10 februari 2003 01:11 schreef Jane het volgende:
Jim's fans zijn dan wel irritant, maar hijzelf niet zo, vind ik.
Ik vond ze allemaal nogal tegenvallen maar het dieptepunt vond ik Jim... hoe komt ie erbij om de Freddie Mercury uit te hangen? Die man kon 3,5 octafen halen en Jim amper 1 en zo saai dat ie het zong... Die had ook nog eens uitstraling waar Jim nooit aan tippen zal. Maar goed, dat is mijn mening tenminste... Had meer respect voor hem gehad als hij "Cool Cat" van Queen had gedaan.
Ik blijf er trouwens ook bij dat Jim beter iets van Rick Astley kon zingen... dat past echt bij hem!!
quote:Jim gaf het nummer een hele eigen wending volgens de paar Jim fans die er nog over zijn. Ze vinden dat hij het enorm goed heeft gedaan.
Op maandag 10 februari 2003 01:35 schreef Knaller het volgende:
Jaja.. ik wilde ook nog iets kwijt!!Ik vond ze allemaal nogal tegenvallen maar het dieptepunt vond ik Jim... hoe komt ie erbij om de Freddie Mercury uit te hangen? Die man kon 3,5 octafen halen en Jim amper 1
en zo saai dat ie het zong... Die had ook nog eens uitstraling waar Jim nooit aan tippen zal. Maar goed, dat is mijn mening tenminste... Had meer respect voor hem gehad als hij "Cool Cat" van Queen had gedaan.
Ik blijf er trouwens ook bij dat Jim beter iets van Rick Astley kon zingen... dat past echt bij hem!!
quote:Mja, "Crazy Little Thing Called Love" is niet voor niks bedoeld als een tribuut aan Elvis Presley... dan moet je het niet op een quasi-pop manier gaan zingen vind ik!! Hoe hij trouwens sommige woorden in het Engels zong vond ik ook al een beetje lachwekkend...
Op maandag 10 februari 2003 01:57 schreef scanman01 het volgende:[..]
Jim gaf het nummer een hele eigen wending volgens de paar Jim fans die er nog over zijn. Ze vinden dat hij het enorm goed heeft gedaan.
quote:Daar twijfel ik geen moment aan!
Op maandag 10 februari 2003 02:19 schreef Knaller het volgende:
Kortom, ik had het beter gedaan!!
quote:LOL
Op maandag 10 februari 2003 03:03 schreef scanman01 het volgende:[..]
Daar twijfel ik geen moment aan!
quote:Nou maak gauw open dan.
Op maandag 10 februari 2003 09:05 schreef SunChaser het volgende:
ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |