Elke keer schrik ik bij een nieuwe reactie in dit topic, gelukkig dit keer geen "nieuwe"quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:35 schreef Domnivoor het volgende:
Amphorapotje (2019) ontbreekt nog in de OP.
Als ik me goed kan herinneren wilden de nabestaanden van Amphorapotje niets over zijn overlijden op FOK! hebben staan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:35 schreef Domnivoor het volgende:
Amphorapotje (2019) ontbreekt nog in de OP.
Oké. Dat wist ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:49 schreef EmptyBox het volgende:
Mylifeisgrey is einde vorig jaar overleden. Zoals te lezen valt op zijn Facebook. Ik weet niets over de oorzaak. Maar ik heb wel vermoedens. Naast psychische problemen had hij ook lichamelijke klachten. Ik heb hem ooit in het echt ontmoet.
Jammer.
Bericht van Individual dat Gaoxing overleden is.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:12 schreef Individual het volgende:
Gao (Manon) is gisteren thuis vredig overleden.
Jeetje. Dat was een oldbie.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Bericht van Individual dat Gaoxing overleden is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeveer 10 jaar geleden postten we samen, ook een paar keer gemeet. Een ontzettend lieve jongen. Ik schrik ervan dat hij zo jong is overleden. Wellicht zijn er nog meer 'oude' bekenden. Hij is al een aantal jaar niet meer op Fok geweest.
Rust zacht, lieve Viesoor.
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:
Ik zag je idd gaan, fijn dat het toch gelukt is. Fijn je te ontmoeten idd!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:57 schreef Individual het volgende:
Goed je te ontmoeten met de uitvaart van Gao. Mooi waardig afscheid. Ben toch nog naar het graf gekomen.
[..]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:10 schreef Phaidra het volgende:
En even een nieuwe post. Bij toeval kwam ik er vandaag achter dat V1z0R is overleden, al in maart 2023.
Maar volgens mij is hij nog niet genoemd in dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeveer 10 jaar geleden postten we samen, ook een paar keer gemeet. Een ontzettend lieve jongen. Ik schrik ervan dat hij zo jong is overleden. Wellicht zijn er nog meer 'oude' bekenden. Hij is al een aantal jaar niet meer op Fok geweest.
Rust zacht, lieve Viesoor.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |