Ach @Calypso, wat fijn dat je aan haar denkt, wat een bijzondere vrouw was dat.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:21 schreef svann het volgende:
Vandaag twintig jaar geleden dat @:Calypso (figment of your imagination) overleed.
Wat een schok was dat toen ik niet haar op ICQ kreeg maar haar man.
Zoveel plezier met haar gehad, zoveel gedeeld.
Zo weinig mensen zaten toen nog 'op internet'. Startend Twitter, geen Fakebook.
Ja static is ook al overleden, heel plots. Hem mis ik dagelijks.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 05:31 schreef slacker_nl het volgende:
Lees ik nu dat static overleden is... ik kende hem van Fok en leerde hem daarna als collega kennen. Ik schrik hier wel van om eerlijk te zijn.
Rust zacht static.
Yep. Vorig jaar juni. Hij was al een tijdje ziek. Was inderdaad een hele fijne forummer. Toen ik van de week de gids maakte voor in de sc en zag dat Chateau Planckaert weer begon moest ik even een traantje wegpinken. Daar keek hij zo graag naar.quote:Op zondag 2 april 2023 14:56 schreef Revanches het volgende:
Is Snowsquall overleden?? Dat wist ik niet.Mocht hem altijd graag zien posten bij de Ik vertrek topics.
quote:
Ja, daar wilde ‘ie niet dood mee gevonden wordenquote:Op zaterdag 22 april 2023 08:21 schreef SQ het volgende:
Ik zag dat static geen "in memoriam" tag heeft, is dat met een reden?
quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja, daar wilde ‘ie niet dood mee gevonden worden
quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:10 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Daar mag wel om gelachen worden toch
Echt staticquote:Op zaterdag 22 april 2023 08:42 schreef Moira het volgende:
Ja, daar wilde ‘ie niet dood mee gevonden worden
Sterkte voor iedereen,en rust zacht Aggie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |