quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:46 schreef lily het volgende:
Wat mij ook opvalt; als je een topic van een van de overledenen opent, dat dan users reageren die ondertussen ook een in memoriam melding hebben.
Heftig wel.
Die 'kende' ik beide vanuit Uto. De ene nog berichtjes van in mijn pm/dm en Disana via FB.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
Denk nu aan BQ en Disana. Die mis ik zo vaak. Denk dan weleens; hoe zouden ze deze roddel of dit gedoe vinden? Wat zouden ze smullen. Manu en De Kardinaal. Er komen nu zoveel namen voorbij waar ik van volschiet. Echt top Moira, dit eerbewijs.
Ja, heftig is wel de juiste benaming denk ik. Ontroerend is het ook. Zoveel herinneringen die dan voorbij komen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:46 schreef lily het volgende:
Wat mij ook opvalt; als je een topic van een van de overledenen opent, dat dan users reageren die ondertussen ook een in memoriam melding hebben.
Heftig wel.
Ja, dat raakt je he?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die 'kende' ik beide vanuit Uto. De ene nog berichtjes van in mijn pm/dm en Disana via FB.
Ja, best wel. 😔quote:
Dat heb ik ook Lavenderr, had met beide een heel goed contact. En steeds als ik een RLS kijk dan denk ik, wie zou de favoriet van BQ zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
Denk nu aan BQ en Disana. Die mis ik zo vaak. Denk dan weleens; hoe zouden ze deze roddel of dit gedoe vinden? Wat zouden ze smullen. Manu en De Kardinaal. Er komen nu zoveel namen voorbij waar ik van volschiet. Echt top Moira, dit eerbewijs.
Ja, sommigen zijn al zo lang weg, en ergens hoop ik dat ze hier iets van meekrijgen. En ja, ik weet dat dat waarschijnlijk niet zo is, maar het is zo'n fijne gedachte.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook Lavenderr, had met beide een heel goed contact. En steeds als ik een RLS kijk dan denk ik, wie zou de favoriet van BQ zijn.Toevallig vorige week nog dat ik dacht wat zou ze volgen BB of EJVJL
Ja zo jong ook sommige.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, sommigen zijn al zo lang weg, en ergens hoop ik dat ze hier iets van meekrijgen. En ja, ik weet dat dat waarschijnlijk niet zo is, maar het is zo'n fijne gedachte.
Wat lijkt me dat aangrijpend, Dot. Dat je haar nog even gesproken hebt. Dat vergeet je nooit meer. Mooi, achteraf gezien.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo jong ook sommige.
Ik heb geen idee of men iets meekrijgen.
Ik heb haar nog gesproken een paar uur voor ze overleed, afscheid kunnen nemen.![]()
Meestal kan dat niet als je op een forum zit, dan is iemand waar je goed mee kan zo ineens plotsklap weg.
Nee vergeet ik ook nooit meer. ❤️quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat aangrijpend, Dot. Dat je haar nog even gesproken hebt. Dat vergeet je nooit meer. Mooi, achteraf gezien.
Ja dat kopje 2023 vind ik ook zo onheilspellendquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:15 schreef DoubleDip het volgende:
Dat zijn al veel mensen, ik vraag me van een aantal af waarom dat nu al zo lang geleden is, tijd gaat snel…
En tegelijkertijd zie ik nu onderaan de OP het jaar 2023 staan en denk ik: o mijn god, wie moeten we daar straks aan gaan toevoegen?
Komt doordat het overlijden van NorthernStar hier bekend werd in 2023, hij stond aanvankelijk onder dat kopje. Later is dat gecorrigeerd naar 2022.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:16 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ja dat kopje 2023 vind ik ook zo onheilspellend
Mariequote:
Sterker nog, Facebook begon überhaupt pas een dik jaar later en het was zelfs nog een dikke drie jaar voor de eerste tweetquote:Op maandag 27 februari 2023 15:21 schreef svann het volgende:
Vandaag twintig jaar geleden dat @:Calypso (figment of your imagination) overleed.
Wat een schok was dat toen ik niet haar op ICQ kreeg maar haar man.
Zoveel plezier met haar gehad, zoveel gedeeld.
Zo weinig mensen zaten toen nog 'op internet'. Startend Twitter, geen Fakebook.
Zo snel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |