Oh daar heb ik hem nog niet voor gebruikt.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar werkt dat goed voor, ook bij kalkaanslag in de douche ofzo?
Schoonmaakspulquote:
Wat scrub je met die daddy dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schoonmaakspul
Is misschien ook handig voor jouw badkamer
Ja oké is goedquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hier niks mee te maken he, dit heb je allemaal zelf gedaan
Is gewoon een pro schuurspons.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat scrub je met die daddy dan?
Ik ben heel tevreden met mijn badkamerreiniger nochtansquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit heb jij als buddaddy de badkamerman ook nodig
Als je daddy’s niet zo lekker vind kun je ook een scrub mommy nemenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee nu zet je er zeker neer 'die rare jongen die elke dag voorbij komt gelopen'quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oké is goed
Zal je username niet meer vermelden in het opmerkingenveld bij de bestelling
Ja, wat nietquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ze dan wel direct weten wie ik bedoelquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee nu zet je er zeker neer 'die rare jongen die elke dag voorbij komt gelopen'
Vrees van welquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat ze dan wel direct weten wie ik bedoel
heb je die green egg van je al weer schoon voor het seizoen?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een gouden tip voor een mooie badkamer.
Sproei alles ruim in met onverdunde zoutzuur, wacht 8 uur
Werkt dit ook met mensen ?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een gouden tip voor een mooie badkamer.
Sproei alles ruim in met onverdunde zoutzuur, wacht 8 uur
klinkt als Tell Sell ?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:21 schreef Ama het volgende:
Mooie is dat de meeste dachten wat een troep. Uiteindelijk verkoopt hij er nu vet veel. 🤣 Samen met Lori van Shark Tank.
Jazeker.quote:
Lori van Shark Tank is de koningin van het Amerikaanse Tell Sell ja.quote:
Sharktank keek ik altijd om Trump, wat een mafkees joh.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:21 schreef Ama het volgende:
Mooie is dat de meeste dachten wat een troep. Uiteindelijk verkoopt hij er nu vet veel. 🤣 Samen met Lori van Shark Tank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |