Misschien moet ik slapen als ik Anne Frank kraan lees.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat grappig is, ik heb een franke kraan, met co2 cilinders.
Heb er toen 10 besteld bij franke, maar ze reageerden niet op de mail.
Dus heb ik 6x gemaild waar de bestelling/bevestiging bleef.
Kreeg ik een maand later dus 60 CO2 cilinders.
Deze: https://www.multi-waterkraan.nl/
Uhm oeps ? Maar desondanks ... kan je het wel aanbevelen ?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dit dus een tijd geleden gekocht samen met een boel van die scrub daddy zooi.
Vervolgens daarmee van alles schoongemaakt in een bepaalde situatie waar in nu dus dit niet meer kan ruiken zonder aan die situatie te denken.![]()
No worries ik werk ook niet bij de frisse kater
Beertenders…. Zijn er nog mensen die die dingen nog steeds hebben en gebruiken?quote:
Zo'n zelfde slappe fles als van de natuurazijn?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb allesreiniger van de Lidl. Maar die fles is zo dun dat je het niet normaal uit de fles kunt gieten
Misschien moet je hulp zoeken?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moet ik slapen als ik Anne Frank kraan lees.
Daar gebruikten ze geen CO2quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moet ik slapen als ik Anne Frank kraan lees.
Perfect draftquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beertenders…. Zijn er nog mensen die die dingen nog steeds hebben en gebruiken?
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat grappig is, ik heb een franke kraan, met co2 cilinders.
Heb er toen 10 besteld bij franke, maar ze reageerden niet op de mail.
Dus heb ik 6x gemaild waar de bestelling/bevestiging bleef.
Kreeg ik een maand later dus 60 CO2 cilinders.
Deze: https://www.multi-waterkraan.nl/
leven als een god in Zeelandquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een boot koop en bootfiguur wordt.
Vooral die pasta. Die werkt als een tietquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat is er zo geweldig aan dat roze sopje dan?
Iets anders, maar het gutst alle kanten opquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n zelfde slappe fles als van de natuurazijn?
Dat krijg je als je om 11 uur 's avonds nog gaat schoonmaken.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets anders, maar het gutst alle kanten op
Ja wat voorn rare miepen zitten daar achter de mailbox? Had voor ¤1200,- aan co2quote:
Ja, maakt schoon als een malle.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm oeps ? Maar desondanks ... kan je het wel aanbevelen ?
Ok, ik ga het ook bestellenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vooral die pasta. Die werkt als een tiet
Ik lig al een poos in bed hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat krijg je als je om 11 uur 's avonds nog gaat schoonmaken.
Waar werkt dat goed voor, ook bij kalkaanslag in de douche ofzo?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vooral die pasta. Die werkt als een tiet
0 controle en misschien elke keer iemand anders ?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wat voorn rare miepen zitten daar achter de mailbox? Had voor ¤1200,- aan co2
Dat moet je ook op zaterdag doen, niet op vrijdag.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat krijg je als je om 11 uur 's avonds nog gaat schoonmaken.
Beste Shark Tank item ooit.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ok, ik ga het ook bestellen
Ik wil ook zo’n scrub daddy
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Samequote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lig al een poos in bed hoor
Die demo was best grappigquote:
Ik heb hier niks mee te maken he, dit heb je allemaal zelf gedaanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |