klinkt als Tell Sell ?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:21 schreef Ama het volgende:
Mooie is dat de meeste dachten wat een troep. Uiteindelijk verkoopt hij er nu vet veel. 🤣 Samen met Lori van Shark Tank.
Jazeker.quote:
Lori van Shark Tank is de koningin van het Amerikaanse Tell Sell ja.quote:
Sharktank keek ik altijd om Trump, wat een mafkees joh.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:21 schreef Ama het volgende:
Mooie is dat de meeste dachten wat een troep. Uiteindelijk verkoopt hij er nu vet veel. 🤣 Samen met Lori van Shark Tank.
Nou ja niet vanzelf, maar omdat je die met spoed door de Gamma en een stel Polen voor 15.000 Euro in elkaar hebt laten regelen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
2 weken later heb je een gloednieuwe badkamer
Oh lol… dit heb ik dus nooit gewetenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:21 schreef Ama het volgende:
dan heb je best een goedkope badkamerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet vanzelf, maar omdat je die met spoed door de Gamma en een stel Polen voor 15.000 Euro in elkaar hebt laten regelen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mike Amazing is pas toch overleden?
Welk vijfletterwoord was te moeilijk voor je dan? Gamma of Polen?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan heb je best een goedkope badkamer
Quick n bright zou ik ook wel eens willen testenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mike Amazing is pas toch overleden?
Hey Fransjequote:
de 15k deed 't 'm welquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk vijfletterwoord was te moeilijk voor je dan? Gamma of Polen?
Tegenwoordig al >¤20.000 flesjequote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet vanzelf, maar omdat je die met spoed door de Gamma en een stel Polen voor 15.000 Euro in elkaar hebt laten regelen.
Maar wacht met uw geld! Er komt nog veel meer! Zie na de pauze wat John doet met een Rolls-Royce van vijfhonderdduizend dollar!!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Quick n bright zou ik ook wel eens willen testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |