Nee, die zijn er nog.quote:
Ja maar toch knapquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
vanessa 3te
nacht erder ging zij nog over ek
Daar ziet het niet naar uitquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:09 schreef pullup het volgende:
Overigens gaan wij wederom geen vlok sneeuw te zien krijgen als het zo doorgaat deze winter
nee nur op de petzen maar op alle teilequote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:09 schreef pullup het volgende:
Overigens gaan wij wederom geen vlok sneeuw te zien krijgen als het zo doorgaat deze winter
Zoals op de meeste plaatsen in de Alpen ...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee nur op de petzen maar op alle teile
kunnen ze niet rijden
talabfahrt is gesperrt
wandaag volgte ik weer en keer gfquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoals op de meeste plaatsen in de Alpen ...
Ik ben op tijd gestopt met skien
Geef het nog even, in april vast wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:09 schreef pullup het volgende:
en een verkleedpartijtjequote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
wandaag volgte ik weer en keer gf
maar is nix bezonders, nu hebben ze
gewonn gegeten
Het zijn al VIPs ... die hebben al geld genoegquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:38 schreef mario390 het volgende:
bijna ja,deze idioten
dit ital. tv doet ook alles vor
goede quoten ik denke zo billig
werden de bewohner niet
betalt
trotzdem kommt daar niemand umsonst inquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zijn al VIPs ... die hebben al geld genoeg
Ik heb de tv al uitquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:58 schreef mario390 het volgende:
ana ivanovic en schweini![]()
bij kai pflaume
Heeft ze nog geen dikke buik dan , want dan is het wat moeilijkerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:08 schreef mario390 het volgende:
angelique kerber heeft tegen en meisje bij de
bandballmachine verloren
ik snap het ... heel vroeger ook wel eens ballen uit zo'n machine gehad ... toen ik nog tennistequote:
Je ligt er nog in?quote:
Ah lekkerquote:
In de sneeuw?quote:Op zondag 8 januari 2023 08:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah lekker
Ik heb deze winter niet zo'n zin. Ga in maart wel weer buiten fietsen
Haha hoop het niet hoorquote:
Ben benieuwd naar Ajax, was al weer vergeten dat ze ruim achter Feyenoord stondenquote:Op zondag 8 januari 2023 08:56 schreef chufi het volgende:
[..]
En vandaag mogen Feyenoord en Ajax het proberen
3 punten, maar daar staat het heel close..quote:Op zondag 8 januari 2023 08:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar Ajax, was al weer vergeten dat ze ruim achter Feyenoord stonden
Ja 3 punten achter, geen ruimte voor prutsen dusquote:Op zondag 8 januari 2023 08:58 schreef chufi het volgende:
[..]
3 punten, maar daar staat het heel close..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |