Ben ik de enige die haar sprekend op Liese van 2 jaar terug vind lijken? Ook zelfde leeftijd trouwens.quote:
ja veel veranderd, dit is een foto van voor haar (marijke helwegen) verbouwing)quote:
Hele andere neus ookquote:
Wel een mooie verbouwing.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja veel veranderd, dit is een foto van voor haar (marijke helwegen) verbouwing)
Ik vind haar ook wel leuk maar ze moet er echt NIKS meer aan verbouwen !quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik vind haar leuk
wat erg voor haar, zoveel verlies meegemaakt recentelijk, geloof ik het goed dat je dan aan BB wil meedoen, voor wat leuks/positiviteit weer
ze ziet er een beetje uit als een combi van Liese 2 jaren geleden en Loïsa Hamers.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik vind haar leuk
wat erg voor haar, zoveel verlies meegemaakt recentelijk, geloof ik het goed dat je dan aan BB wil meedoen, voor wat leuks/positiviteit weer
Doe maar Liese en Dua Lupa.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:30 schreef danilel het volgende:
[..]
ze ziet er een beetje uit als een combi van Liese 2 jaren geleden en Loïsa Hamers.
Op mij komt ze niet verkeerd over van wat ik van haar gezien heb
Maar hoezo dan, door klusjes op te knappen voor mensen die het gemaakt hebben?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:25 schreef NoXia het volgende:
Wel beetje "kijk mijn leven eens awesome zijn" typeVoor de rest wel lekker.
Net als dat een sterwardess ook gewoon een serveerster is.quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Maar hoezo dan, door klusjes op te knappen voor mensen die het gemaakt hebben?
Dienstbode van 'high-profile'mensen is nog steeds dienstbode.
Ze is echt heel erg international enzo snap dat dan. Get with the program bozo.quote:Op donderdag 9 februari 2023 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Dat gekraam van die Engelse oneliners komt wel m'n neus uit bij haar
Ze vertelde gisteravond aan Jason dat het deels cosmetisch en deels medisch was omdat haar neusbot scheef stond waardoor ze niet meer goed kon ademen. Wat de reden van de opgeblazen lippen was heeft ze niet verteld.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:59 schreef ben34567 het volgende:
Kleinere neus; dikkere lippen; meer uitgesproken jukbeenderen. Lichaam waarschijnlijk ook verbouwd. Als je het in L.A. wil maken is een bezoek bij de plastische chirurg net zoals een bezoek bij de supermarkt.
Helemaal mee eens ...quote:Op donderdag 9 februari 2023 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Dat gekraam van die Engelse oneliners komt wel m'n neus uit bij haar
Jolien draaide zich helemaal toen haar hond binnenkwam.quote:Op woensdag 1 maart 2023 02:16 schreef missmistreated het volgende:
Pfff, en of Charlotte bewoog voor de spiegel.........(hoofd omhoog).....
Maar dat was de eerste keer dat er zo'n freeze challenge was. Was nieuw, de eerste shock.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:14 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Jolien draaide zich helemaal toen haar hond binnenkwam.
Warm en empathisch? Zolang het gaat zoals mevrouw wil ... ik ben er al een tijdje klaar mee, jammer dat haar nominatie weg is voor deze week ... ik hoop dat Jason haar er weer net zo hard opzet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:41 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Ik vind haar erg leuk. Ze is warm en emphatisch. Ik heb het idee dat als zij iets fouts doet, het veel fouter is dan bij de rest. Ze blijft het mikpunt, jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |