heeft puur met opmaak te maken, maar als je vanuit excel gewoon de naam vanuit beschikbare renners in je lijst kopieert en die lijst dan weer in je pm dan komt het goed!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:35 schreef Fretwork het volgende:
@:knijn1985
Thanks, als @:Dale__Cooper, @:DecoAoreste en ikzelf wat verkeerd hebben gedaan (gezien de fonts anders zijn bij ons, met soms dubbele renners) laat maar weten.
Had je met je handen maar van Hugo Page af moeten blijvenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:25 schreef Mani89 het volgende:
Zonder mijn Godenduo Gaudu/Madouas ben ik officieel onthoofd en gooi ik prematuur de handdoek.
ah ik had hem ff op naam gefilterd en dat vond hij niet leukquote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:40 schreef Felagund het volgende:
@:Knijn1985, volgens mij gaat er iets fout in het beschikbare budgetten tabblad, daar staat dat ik nog 48,08 miljoen te besteden heb en maar 1 renner heb gekocht. Volgens mij heeft hij mijn naam verwisseld met die van Frozen_Assassin, ik gok dat dit bij meerdere anderen ook zo is.
Misschien klein foutje in formule?
Wil je bij een update dan steeds het linkje even posten? Ik moet nu steeds terugzoeken waar je hem bijgewerkt hebt.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:43 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
ah ik had hem ff op naam gefilterd en dat vond hij niet leuk
Weer update.
Ook met tabblad teams
Ik denk dat alleen nog de CT renners missen?
Dat is wel een sterk team buiten de grote wedstrijden. Volgend jaar toch gewoon ook alleen maar op dat soort gasten bieden ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:39 schreef hhh38 het volgende:
Hofstetter
Groves
Consonni
Fiorelli
Welten
Manzin
Teugels
Asgreen
Welkom
Ja, terugkijkend is Higuita misschien niet de beste renner om 28 miljoen op te bieden. Maar een renner die 9 a 10 rondes voor je gaat winnen is ook niet slecht om te hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:50 schreef Fretwork het volgende:
Geschrokken van de biedingen op Sergio en Ethan
Vooral blij met mijn inschatting dat iedereen Asgreen zou vergeten, 0.16 was echt een koopje.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel een sterk team buiten de grote wedstrijden. Volgend jaar toch gewoon ook alleen maar op dat soort gasten bieden ofzo
Trentin?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zit nog 1 echte topper tussen denk ik, dus dat wordt een leuke bidding war
Dat was een jaar eerder en ging om ronde 2. Laten we het over die eindstand maar niet hebben...quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@:baggerbaas eindigde er top 10 mee afgelopen jaar. Of was ie een ander jaar de 1e ronde vergeten?
Dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:07 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dat was een jaar eerder en ging om ronde 2. Laten we het over die eindstand maar niet hebben...
Als je er niet uitkomt mag je Hayter best aan mij gevenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:09 schreef Momo het volgende:
Ik had al een leuke teamnaam bedacht bij 2 renners (Matje en Hayter), nu moet ik kiezen
Je kan het niet combineren?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:09 schreef Momo het volgende:
Ik had al een leuke teamnaam bedacht bij 2 renners (Matje en Hayter), nu moet ik kiezen
Net weggehaald voor de finale biedingquote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral blij met mijn inschatting dat iedereen Asgreen zou vergeten, 0.16 was echt een koopje.
Omdat ik m'n 1e en 3e bod ben misgelopen heb ik ook nog wel een aardig budget over. Eens kijken of ik nog iemand voor de grote rondes of kleinere WT rondjes kan binnenhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |