MAL lijkt me ook niet populairquote:Op donderdag 5 januari 2023 23:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er weinig op Tom Dumoulin is geboden.
Gefeliciteerd met je Colombiaantje(s)!quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aangezien het zo lang duurt durf ik tussendoor wel te melden dat ik heb geboden op een renner zonder ploeg.
Gaudu bij Mani lijkt me ook zeker.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:14 schreef wimderon het volgende:
Ik neem aan dat er één zekerheidje is en dat is dat @:Aguero Oli Naesen binnengehengeld heeft.
Gaat San Juan rijden namens Medellin, dat zijn gratis punten.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MAL lijkt me ook niet populair
Die heeft wel net een ploeg, dus dat is niet de renner die @Rellende_Rotscholier bedoelde dan.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MAL lijkt me ook niet populair
Ik heb mijn jaarlijkse bod wel verlaagd.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:14 schreef wimderon het volgende:
Ik neem aan dat er één zekerheidje is en dat is dat @:Aguero Oli Naesen binnengehengeld heeft.
Die begint wel wat oud te worden voor diens smaak.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaudu bij Mani lijkt me ook zeker.
Ja soms is het wel een loterijquote:Op donderdag 5 januari 2023 23:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan dat soort analyses ben ik dit jaar niet toegekomen. Maar soms mijden users juist renners die het jaar ervoor heel populair waren waardoor je ze relatief goedkoop op kan pikken.
Daar heb ik wel een beetje op gegokt bij 1 renner
Rudy is van de WT naar de Continental Tour gegaan (lol)quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:15 schreef skysherrif het volgende:
heeft barbier al een team gevonden eigenlijk
Ja de ene toprenner gaan 6 mensen 20+ miljoen bieden en iemand van hetzelfde kaliber gaat dan weg voor 5 miljoen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja soms is het wel een loterij
Natuurlijk heb ik niet geboden op Cees, kom nou. Die mag leadoutje gaan spelen, bij Astana, voor Cavendish. Dan nog liever niemand.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit kan best slim zijn.
Als ie tenminste uitslagen gaat rijden dit jaar hahahaha
Weet ik veel. Maar de renner zonder ploeg is nog niet genoemd dus?quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik niet geboden op Cees, kom nou. Die mag leadoutje gaan spelen, bij Astana, voor Cavendish. Dan nog liever niemand.
Ik bedoelde pierrequote:Op donderdag 5 januari 2023 23:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rudy is van de WT naar de Continental Tour gegaan (lol)
Die gaat dus schroeien in het Franse circuit
En daarom is dit de leukste week in dit spel, vanaf 20 januari klagen we enkel nog over de lotingquote:Op donderdag 5 januari 2023 23:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja de ene toprenner gaan 6 mensen 20+ miljoen bieden en iemand van hetzelfde kaliber gaat dan weg voor 5 miljoen.
Hopelijk keert de Croky Cup terugquote:Op donderdag 5 januari 2023 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daarom is dit de leukste week in dit spel, vanaf 20 januari klagen we enkel nog over de loting
Die vond ik eigenlijk gewoon niet goed genoeg, ik heb 2 andere puncheurs gekozen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Q Hermans geen 10 biedingen heeft ben ik woedend.
Ik had niet verwacht dat iemand de naam zou noemen, maar het is inmiddels wel gebeurd.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Maar de renner zonder ploeg is nog niet genoemd dus?
Bas Tietema?quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heb wel op een continentale renner geboden, maar ben vast niet de enige.
Ik wil hem voor het derde jaar op rij. Als de echte ontdekker van Natnaelquote:Op donderdag 5 januari 2023 23:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
RR op Tesfatsion mag ik hopen?
En op Girmay denk ik met 30 miljoen+?quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
RR op Tesfatsion mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |