quote:
Van Gerwen zien fietsen lijkt me echt ontzettend grappig.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik denk oprecht niet dat hij daartoe in staat is
quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik denk oprecht niet dat hij daartoe in staat is
Dat verwacht je toch ook niet.quote:
Is juist makkelijk joh.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die 2 cijfers achter de komma bieden hebben professionele hulp nodig. Vind ik.
Vooral bij bedragen boven de 1.5.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die 2 cijfers achter de komma bieden hebben professionele hulp nodig. Vind ik.
Misschien zit er wel een psycholoog tussen de vele renners die ze daarmee binnen slepen!quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Cosnefroy durfde ik niet op te bieden vanwege jou.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laporte, Cosnefroy, Kung.
Ik heb alle vertrouwen dat mijn gigabod volstaat.quote:
Boven de 1,51 bedoel je?quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vooral bij bedragen boven de 1.5.
3/3 deze keer?quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laporte, Cosnefroy, Kung.
Ik niet vanwege Mani.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Cosnefroy durfde ik niet op te bieden vanwege jou.
Ik vertrouw het alleen als ie geen enkele renner binnen heeft!quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knijn is zelf overal nu 0,2 aan het overbieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |