Zo'n bod als op Cort zal ik nooit meer doen. Ik heb toen elke seconde het bod opgehoogd uit pure wanhoop.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou het gelijk doen, wie komt erachter? En sowieso fuck jullie allemaal met jullie achterlijke biedingen die mij al jaren dwarsbomen, jullie verdienen niet beter.
Hugod is wel een FPCL legendequote:
Sinds wanneer kan Van Gerwen fietsen?quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:37 schreef Fretwork het volgende:
Zou iemand hebben geboden op de groene kogel?
Mijn hoogste bod zit in de dubbele cijfers voor de komma.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh bah, dan heb je jou kennende vast heel hoog geboden.
Zeker, ik had hem afgelopen jaar graag gehadquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hugod is wel een FPCL legende
Ik denk oprecht niet dat hij daartoe in staat isquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan Van Gerwen fietsen?
quote:
Van Gerwen zien fietsen lijkt me echt ontzettend grappig.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik denk oprecht niet dat hij daartoe in staat is
quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik denk oprecht niet dat hij daartoe in staat is
Dat verwacht je toch ook niet.quote:
Is juist makkelijk joh.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die 2 cijfers achter de komma bieden hebben professionele hulp nodig. Vind ik.
Vooral bij bedragen boven de 1.5.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die 2 cijfers achter de komma bieden hebben professionele hulp nodig. Vind ik.
Misschien zit er wel een psycholoog tussen de vele renners die ze daarmee binnen slepen!quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Cosnefroy durfde ik niet op te bieden vanwege jou.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laporte, Cosnefroy, Kung.
Ik heb alle vertrouwen dat mijn gigabod volstaat.quote:
Boven de 1,51 bedoel je?quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vooral bij bedragen boven de 1.5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |