?quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:30 schreef Pino112 het volgende:
In de tussentijd allemaal de QR-code van @:heywoodu scannen allen.
Ik niet!quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:33 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb Kooij en De Lie gemeden als de pest
Ik ga ooit nog een bod doen van 98,7 om voor altijd in het recordboete te staan.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat niet iemand 60 miljoen heeft geboden
Wilderon vast wel.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vraag me af of iemand op de moddervette Kristoff heeft durven bieden.
Overwogen maar niet gedaanquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die vreet teveel Unoxquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stokpaardje ja. Net als Stijn met De Lutsquote:
Op MAL of Quintana wellicht!quote:
Gilbert kun je nu ook voor een koopje halen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Zouden Valverde en De Haai een plekje gevonden hebben dit jaar?
En jij met Hugoquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stokpaardje ja. Net als Stijn met De Luts
Kom er nu niet aan maar tag me over een week nog eens dan doneer ik zeker!quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:34 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.gofundme.com/(...)r&utm_term=undefined
Ik zou het gelijk doen, wie komt erachter? En sowieso fuck jullie allemaal met jullie achterlijke biedingen die mij al jaren dwarsbomen, jullie verdienen niet beter.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen maar het lijkt me wel verleidelijk, voor de duidelijkheid!!
Thanks.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:34 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.gofundme.com/(...)r&utm_term=undefined
Zo'n bod als op Cort zal ik nooit meer doen. Ik heb toen elke seconde het bod opgehoogd uit pure wanhoop.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou het gelijk doen, wie komt erachter? En sowieso fuck jullie allemaal met jullie achterlijke biedingen die mij al jaren dwarsbomen, jullie verdienen niet beter.
Hugod is wel een FPCL legendequote:
Sinds wanneer kan Van Gerwen fietsen?quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:37 schreef Fretwork het volgende:
Zou iemand hebben geboden op de groene kogel?
Mijn hoogste bod zit in de dubbele cijfers voor de komma.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh bah, dan heb je jou kennende vast heel hoog geboden.
Zeker, ik had hem afgelopen jaar graag gehadquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hugod is wel een FPCL legende
Ik denk oprecht niet dat hij daartoe in staat isquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan Van Gerwen fietsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |