NAIROMANquote:
Otters, duidelijkquote:Op donderdag 5 januari 2023 23:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Graag live beelden van de cavia's van Mani. Of van een paar otters.
Altijd gezellig in Colombiaanse junglequote:Op donderdag 5 januari 2023 23:34 schreef wimderon het volgende:
Misschien zit @:knijn1985 op een politiebureau in Colombia omdat hij Sosa mis was gelopen.
[..]
Er is nog darten bezig!quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:33 schreef Faraday01 het volgende:
Heeft Knijn wel de cursus gevolgd bij wimderon?
Klappen met het handvat van een revolver. Die Columbiaantjes snappen niet helemaal hoe het werkt he?quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:34 schreef wimderon het volgende:
Misschien zit @:knijn1985 op een politiebureau in Colombia omdat hij Sosa mis was gelopen.
[..]
Keer wat anders dan een vrachtwagen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Altijd gezellig in Colombiaanse jungle
Bejaarden dartsen?quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er is nog darten bezig!
Trina Gulliver tegen Adam Mould, hierna nog Ian Moss tegen Robert Thornton.
Dat deel van de cursus had ie over mogen slaanquote:Op donderdag 5 januari 2023 23:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er is nog darten bezig!
Trina Gulliver tegen Adam Mould, hierna nog Ian Moss tegen Robert Thornton.
Ik heb een gapende Suus voor je.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Graag live beelden van de cavia's van Mani. Of van een paar otters.
wat is dit voor monsterquote:Op donderdag 5 januari 2023 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb een gapende Suus voor je.
[ afbeelding ]
Heerlijk hoe zn naam ook net in beeld komt.quote:
Volgens mij is het een kussen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wat is dit voor monster
Wat is boven?quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WATTS bestaat niet meer toch helaas?quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Heerlijk hoe zn naam ook net in beeld komt.
Voelt als WATTS
Zo praat je toch niet over de vriendin van Mani.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wat is dit voor monster
De rechterkant van de foto.quote:
Lig hier als een malloot mn telefoon te draaienquote:
Ik dacht dat Nokia 3310 geen camera hadquote:Op donderdag 5 januari 2023 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |