Zo zie je maar hoe moeilijk het is, Overmars heeft ook genoeg missers gehad, gelukkig maken de voltreffers veel goed.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:21 schreef PicoMMP het volgende:
Magallan kostte een miljoen per wedstrijd
Dat is ook wel wat vroeg maar woensdag voor de beker is wel een leuke wedstrijd om mee te beginnen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:27 schreef freaky40 het volgende:
Rulli gaan ze denk ik 'voorzichtig brengen', dus denk maar niet dat hij zondag gelijk al onder de lat staat....
Voor een keeper natuurlijk wel handig wanneer hij eerst effe met de rest van het elftal leert te communiceren.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:32 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat Ajax alleen spelers haalde die er gelijk zouden staan? Daar versta ik Rulli dan ook onder. NEC uit is ook wel een mooie kans om te beginnen natuurlijk.
Dan ben je weken zo niet maanden verder...quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor een keeper natuurlijk wel handig wanneer hij eerst effe met de rest van het elftal leert te communiceren.
Nee joh maar een paar keer samen trainen is toch wel handig en hij komt vanavond pas in Amsterdam aan.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan ben je weken zo niet maanden verder...
Ja, moet hij eerst wennen aan het Ajax-systeem?quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:27 schreef freaky40 het volgende:
Rulli gaan ze denk ik 'voorzichtig brengen', dus denk maar niet dat hij zondag gelijk al onder de lat staat....
Denk het ook en dat is niet makkelijk, maar het is een Argentijn dus die werkvergunning is er echt niet morgen lijkt me en waarschijnlijk ook niet voor woensdag as.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, moet hij eerst wennen aan het Ajax-systeem?
Ik vind dat altijd zo'n lulkoek en zit echt in de hoofden dat het zo moeilijk is dat 'Ajax-systeem'. Je moet er gewoon gelijk kunnen staan en on the fly jezelf eigen maken.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, moet hij eerst wennen aan het Ajax-systeem?
quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n lulkoek en zit echt in de hoofden dat het zo moeilijk is dat 'Ajax-systeem'. Je moet er gewoon gelijk kunnen staan en on the fly jezelf eigen maken.
Dit is toch wel een van de meest lachwekkende posts in tijden en we hebben users hier die Mallejan posten.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n lulkoek en zit echt in de hoofden dat het zo moeilijk is dat 'Ajax-systeem'. Je moet er gewoon gelijk kunnen staan en on the fly jezelf eigen maken.
Held!quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is toch wel een van de meest lachwekkende posts in tijden en we hebben users hier die Mallejan posten.
Fijn dat jij dat vind. Verder nog wat zinnigs te melden?quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is toch wel een van de meest lachwekkende posts in tijden en we hebben users hier die Mallejan posten.
Let maar niet op hem, hij heeft soms last van zijn ongesteldheid.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat vind. Verder nog wat zinnigs te melden?
Blijkbaar.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:17 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Let maar niet op hem, hij heeft soms last van zijn ongesteldheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |