Ga anders even naar het Feyenoord topic schat.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:litmanenafca die mensen beschuldigt van de sfeer verpesten is wel de pot verwijt de ketel. Of Schreuder die anderen verwijt de boel bij Ajax te verpesten.
#teamzweetquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:17 schreef Sebbeszweet het volgende:
Zoek maar na, die gozer is bij meer dan 75% van al het gedoe hier betrokken. Dus trek je conclusie zou ik zeggen.
Toch knap aangezien ik hier zelden post. Zal het als een compliment opvatten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:17 schreef Sebbeszweet het volgende:
Zoek maar na, die gozer is bij meer dan 75% van al het gedoe hier betrokken. Dus trek je conclusie zou ik zeggen.
Valt wel mee tochquote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:56 schreef Ramboetan het volgende:
Dit topic is net zo gezellig als bij Ajax zelf.
Komt wel overeen met de beeldvorming dat Schreuder tactisch een totale onbenul lijkt te zijn tot nu toe.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/nederla(...)&auth_rd=1&auth_rd=1
#SchreuderOUT
Nooit reageren op Gurney, die komt alleen maar om te stoken.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga anders even naar het Feyenoord topic schat.
het lijkt eerder een manier om 'de groep te managen'quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Komt wel overeen met de beeldvorming dat Schreuder tactisch een totale onbenul lijkt te zijn tot nu toe.
Jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:46 schreef aTypisch het volgende:
als ajax nou gewoon alles wint deze maand, slaat dan het sentiment om of is het gewoon #schreuderout nu?
Het moet dan ook nog wel waar zijn hè, ik heb ook gehoord van iemand die het kan weten dat hij op het trainingskamp in Spanje niet echt een duidelijke lijn koos maar toen waren er 11 potentiele basis spelers niet bij dus misschien zat er wat anders achter en wilde hij gewoon bepaalde dingen zien.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het lijkt eerder een manier om 'de groep te managen'
maar als het dan vervolgens compleet verkeerd uitpakt sta je wel voor paal, als je met/door die input alsnog slecht staat
niks mis met vragen om zelfreflectie als manager. Dat werkt prima op een kantoor met HBO + geschoold personeel, maar niet bij poepdomme voetballers die wanneer zij niet tegen een bal aan konden trappen pallets zouden sorterenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/nederla(...)&auth_rd=1&auth_rd=1
#SchreuderOUT
Bron?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Schreuder weet niet wat de kwaliteiten van Rulli zijn
Ronkende puinhoopgenot
Gelukkig niet al te belangrijke eigenschappen voor een trainerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 09:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat het aan beide partijen ligt. Ja, Schreuder is tactisch en communicatief niet best, maar ik geloof ook meteen dat Blind de boel heeft lopen opfokken en bewust heeft verzaakt tegen Emmen, wellicht met nog wat andere spelers.
We gaan het zien morgen, als de groep van Schreuder af wil laten ze het morgen ook lopen...
Op zich ook bij voetbal wel prima, van Gaal wil dat ook altijd. Maar natuurlijk niet in de rust als je een paar minuten tijd hebt voor een planquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:26 schreef Ferdii het volgende:
[..]
niks mis met vragen om zelfreflectie als manager. Dat werkt prima op een kantoor met HBO + geschoold personeel, maar niet bij poepdomme voetballers die wanneer zij niet tegen een bal aan konden trappen pallets zouden sorteren
Ajax heeft natuurlijk al wel een tijdje de accenten verlegd van opleiden naar kopen (zal nooit puur opleidingsclub of puur koopclub zijn). Dus ja, hét probleem is het wegvallen van Overmars, en het feit dat de hele organisatie eigenlijk op Overmars leunde. Dat is niet een probleem dat je 1,2,3 gaat oplossen, if at all.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:50 schreef Pedroso het volgende:
We doen net of het grootste probleem Schreuder is momenteel. Zeker de 2e seizoenshelft 2021-2022 gemist?
Probleem is dat de sterkhouders minder thuisgeven en er gewoon matig tot slecht ingekocht is.
Eerst maar eens een sterke TD halen en niet het beleid op technisch gebied over laten aan rookies.
We zijn momenteel gewoon een ordinaire koopclub geworden die inmiddels vergeten is waar Ajax groot mee is geworden.
Alle hoogtijdagen die Ajax beleefd heeft is vnl. met doorgebroken zelf opgeleide spelers geweest, aangevuld met goed bijpassende aankopen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ajax heeft natuurlijk al wel een tijdje de accenten verlegd van opleiden naar kopen (zal nooit puur opleidingsclub of puur koopclub zijn). Dus ja, hét probleem is het wegvallen van Overmars, en het feit dat de hele organisatie eigenlijk op Overmars leunde. Dat is niet een probleem dat je 1,2,3 gaat oplossen, if at all.
Dat vind ik wel moeilijk meetbaar, het gaat erom hoeveel talent er per seizoen doorstroomt en bijdraagt, volgens mij ligt dat nog steeds hoger dan bij de andere topclubs.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:59 schreef Pedroso het volgende:
We worden momenteel ook in de jeugd voorbijgestreefd door de concurrenten.
Ja, voor mijn gevoel is de jeugdopleiding achteruit gegaan sinds exit Jonk, al verschillen de meningen daar sterk over.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Alle hoogtijdagen die Ajax beleefd heeft is vnl. met doorgebroken zelf opgeleide spelers geweest, aangevuld met goed bijpassende aankopen.
Je zult uiteraard niet altijd de toptalenten (tegelijkertijd) voorhanden hebben maar het moet wel altijd de basis blijven om de eigen jeugd de hoogste prioriteit te geven.
We worden momenteel ook in de jeugd voorbijgestreefd door de concurrenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |