Sorry als ik op je tere zieltje getrapt heb. Ik neem mijn post op een discussieforum dat ik het anders zie dan jij meteen terug.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maak je dat zelf uit maar het kan gewoon wat minder dit:
[..]
[..]
Draagt weinig bij aan het punt wat je wil maken.
Het zit gewoon totaal niet goed binnen Ajax. Iedereen voelt het en dat komt logischerwijs tot uiting bij supporters onderling. Normaal heb je nog de discussies tussen de optimisten en de pessimisten... nu niet eens. Het is wachten op het vergooien van het kampioenschap de komende weken/maanden zolang Schreuder er nog zit.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:56 schreef Ramboetan het volgende:
Dit topic is net zo gezellig als bij Ajax zelf.
Waarom moet je nou weer zo moeilijk bijdehand doen, hou je gewoon bij de discussie.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sorry als ik op je tere zieltje getrapt heb. Ik neem mijn post op een discussieforum dat ik het anders zie dan jij meteen terug.
Gelijk spelletje tegen NEC denk. En dan bij Feyenoord eraf, en hopelijk is dan Waterhoofd exit. Jammer dat het een kampioenschap moet kosten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het zit gewoon totaal niet goed binnen Ajax. Iedereen voelt het en dat komt logischerwijs tot uiting bij supporters onderling. Normaal heb je nog de discussies tussen de optimisten en de pessimisten... nu niet eens. Het is wachten op het vergooien van het kampioenschap de komende weken/maanden zolang Schreuder er nog zit.
Als ze Luis Enrique kunnen krijgen misschien de zonde nog wel waard maar je krijgt dan Heitinga denk ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gelijk spelletje tegen NEC denk. En dan bij Feyenoord eraf, en hopelijk is dan Waterhoofd exit. Jammer dat het een kampioenschap moet kosten.
Welke discussie? We zijn het niet met elkaar eens, waarna jij persoonlijke aanvallen ziet die er niet zijn en begint over, kennelijk terugkerende, arrogantie.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom moet je nou weer zo moeilijk bijdehand doen, hou je gewoon bij de discussie.
Dus we zijn het niet alleen over bepaalde voetbalaspecten oneens maar ook over hoe je een normale discussie voert, het zij zo.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welke discussie? We zijn het niet met elkaar eens, waarna jij persoonlijke aanvallen ziet die er niet zijn en begint over, kennelijk terugkerende, arrogantie.
Ik geef netjes aan dat ik het anders zie en ook nog eens redelijk uitgebreid waarom. En dan krijg je zo'n rare reacties én het verwijt dat ík het niet bij de discussie houd
Tja alles beter dan Schreuder, als je ziet hoe de hele club nu in de hens staat doordat hij niet normaal kan people managen kan het zomaar nuclear gaan aankomende zes maanden en ben je verder van huis.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze Luis Enrique kunnen krijgen misschien de zonde nog wel waard maar je krijgt dan Heitinga denk ik.
We weten het snel genoeg of ze nog voor hem willen werken.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja alles beter dan Schreuder, als je ziet hoe de hele club nu in de hens staat doordat hij niet normaal kan people managen kan het zomaar nuclear gaan aankomende zes maanden en ben je verder van huis.
Daar was Blind al mee gestopt, Bergwijn ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
We weten het snel genoeg of ze nog voor hem willen werken.
Blind wel ja, hij was ook niet top 1e seizoenshelft, dat zou hij toch zelf ook moeten toegeven. Bergwijn was ook vorm en dan vallen positiewisselingen slecht, ik zie daar (nog) geen onwil in.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar was Blind al mee gestopt, Bergwijn ook.
In dat interview na de uitwedstrijd tegen Emmen zegt ie letterlijk: ik heb niet het idee dat we wisten wat we moeten doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind wel ja, hij was ook niet top 1e seizoenshelft, dat zou hij toch zelf ook moeten toegeven. Bergwijn was ook vorm en dan vallen positiewisselingen slecht, ik zie daar (nog) geen onwil in.
Nu is Bergwijn moeilijk op intelligente uitspraken te betrappen dus dat neem ik wel met een flinke korrel zout.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In dat interview na de uitwedstrijd tegen Emmen zegt ie letterlijk: ik heb niet het idee dat we wisten wat we moeten doen.
Daar is het toen nog een tijdje over gegaan dat zo’n uitspraak eigenlijk wel alles zegt.
Als jij gewoon weg gaat is het hier reuze gezelligquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:09 schreef Sebbeszweet het volgende:
Iedereen wordt chagrijnig van Schreuder. Weg met die man, kan het hier ook weer gezellig worden
Fraser een optiequote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:09 schreef Sebbeszweet het volgende:
Iedereen wordt chagrijnig van Schreuder. Weg met die man, kan het hier ook weer gezellig worden
Jij bent steeds de instigator van zo’n beetje alle relletjes hier, dus kijk liever in de spiegelquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als jij gewoon weg gaat is het hier reuze gezellig
Alle relletjes nog wel, lul niet zo achterlijk simpele ziel.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:57 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Jij bent steeds de instigator van zo’n beetje alle relletjes hier, dus kijk liever in de spiegel
Mongooltjequote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alle relletjes nog wel, lul niet zo achterlijk simpele ziel.
@LitmanenAFCA die mensen beschuldigt van de sfeer verpesten is wel de pot verwijt de ketel. Of Schreuder die anderen verwijt de boel bij Ajax te verpesten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:57 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Jij bent steeds de instigator van zo’n beetje alle relletjes hier, dus kijk liever in de spiegel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |