quote:
quote:
Hij zit ook gewoon bij de selectie, dus in ieder geval fit genoeg om te spelen.. maar misschien niet fit genoeg voor een hele wedstrijd. Of hij is voorbij gestreefd door de rechtsback..quote:Ahmetcan Kaplan, Steven Berghuis, Steven Bergwijn, Mohammed Kudus, Youri Baas, Youri Regeer en Florian Grillitsch zijn niet fit genoeg voor het duel met NEC.
Voor Christian Rasmussen, Olivier Aertssen, Jaydon Banel, Silvano Vos en Jorrel Hato is het de eerste keer dat ze bij de A-selectie zitten voor een officiële wedstrijd.
Bassie staat toch nu juist in het centrum?quote:Op zondag 8 januari 2023 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Dan is Bassey in het centrum dus ook wel definitief klaar, anders zet je daar nu Rensch niet neer als Wijndal ook fit is. Da's niet per definitie een slechte ontwikkeling, al heb ik ook mijn twijfels over Rensch.
Zijn verschillende berichten, we zullen moeten afwachtenquote:Op zondag 8 januari 2023 13:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Bassie staat toch nu juist in het centrum?
Volgens Jan Jood niet, maar we gaan het zien...quote:Op zondag 8 januari 2023 13:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Bassie staat toch nu juist in het centrum?
Hoe oud ben jij, 13?quote:Op zondag 8 januari 2023 13:04 schreef Sebbeszweet het volgende:
Staat boerderijhoofd wel in de basis mag ik
Hopen ?
quote:Op zondag 8 januari 2023 13:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens Jan Jood niet, maar we gaan het zien...
Boerderijhoofd muahahahahahahah vet grappig man!quote:Op zondag 8 januari 2023 13:04 schreef Sebbeszweet het volgende:
Staat boerderijhoofd wel in de basis mag ik
Hopen ?
Bijna.quote:
Wijndal is toch ook gewoon een hele matige speler.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:19 schreef BobW het volgende:
Alfred dus niet tevreden over Wijndal.
Had dan niet ruzie gemaakt met Blind
Dat klopt.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wijndal is toch ook gewoon een hele matige speler.
Op zich snap ik dat wel, het ziet er bij Wijndal altijd vaak een beetje te nonchalant en lacherig uitquote:Op zondag 8 januari 2023 14:19 schreef BobW het volgende:
Was Rensch geen centrale verdediger in de jeugd?quote:Op zondag 8 januari 2023 14:23 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat klopt.
Wel pijnlijk dat Rensch dan nu centraal moet staan en Bassey linksback.
Hoe verzint hij het iedere keer weer. Wijndal, Bassey, Timber, Rensch als achterhoede kan iedere drol wel invullen lijkt me.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:23 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat klopt.
Wel pijnlijk dat Rensch dan nu centraal moet staan en Bassey linksback.
Geen people manager hequote:Op zondag 8 januari 2023 14:19 schreef BobW het volgende:
Centraal heb je nog wel een verdediger erbij nodig. Los van de blessures.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:30 schreef TheVulture het volgende:
"Ajax in de breedte niet zo sterk als gedacht" Je mist ook maar een speler of 8 door ziekte of blessures
Oh dat wel, maar deze golf aan niet-fitheid is wel redelijk uitzonderlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Centraal heb je nog wel een verdediger erbij nodig. Los van de blessures.
Half Nederland is ziekquote:Op zondag 8 januari 2023 14:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dat wel, maar deze golf aan niet-fitheid is wel redelijk uitzonderlijk
ja kansje welquote:
Op het middenveld ook.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Centraal heb je nog wel een verdediger erbij nodig. Los van de blessures.
Beter dan veel wedstrijden in de eerste seizoenshelft.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:13 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie een erg goed Ajax momenteel. Mooie kansen die er wel in moeten, maar ik ben wel tevreden eigenlijk
Ach hebben vaak genoeg kutter gespeeld dit seizoen tegen tegenstanders die minimaal net zo zwak zijnquote:Op zondag 8 januari 2023 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Het spel vind ik eigenlijk zo slecht nog niet, al weet ik niet of het met de zwakte van NEC te maken heeft.
Bergwijn moet weer spelen natuurlijk en dan wordt Tadic weer op rechts gezet ofzo.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:14 schreef TheVulture het volgende:
Conceicao moet je daar dus gewoon laten staan, maar die zal dus de volgende keer wel weer banken
Eens. Bergwijn lekker banken.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:14 schreef TheVulture het volgende:
Conceicao moet je daar dus gewoon laten staan, maar die zal dus de volgende keer wel weer banken
Goede speler pffffquote:Op zondag 8 januari 2023 15:20 schreef Heeinz het volgende:
Valt me mee moet ik zeggen. Conceicao maar gewoon vaste basisspeler vanaf nu lijkt me
Wie gaat er dan banken?quote:Op zondag 8 januari 2023 15:20 schreef Heeinz het volgende:
Valt me mee moet ik zeggen. Conceicao maar gewoon vaste basisspeler vanaf nu lijkt me
Leg uit.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vandaag is wel een goed bewijs dat Hamstra en Huntelaar ook wat minder op vibes moeten inkopen, maar met verstand.
Dan moet Huntelaar zichzelf in laten vallenquote:Op zondag 8 januari 2023 15:50 schreef Scorpie het volgende:
Ook gewoon niks op de bank hebben zitten om een beetje iets te forceren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |