Dit jaquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:35 schreef Cee het volgende:
Of ja qua beeld wel, moet er niet aan denken dat de Italianen Tout L’univers of Shum in beeld hadden moeten brengen.
Ook echt geen zin in nee.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:38 schreef molloot200 het volgende:
Beetje kriebels van het woord “magisch”. Ben bang dat het weer een klein liedje wordt en dat vind ik nu wel mooi geweest op zichBen bang dat we te veel in hetzelfde recept gaan vallen ergens
Daar zat ik laatst ook over na te denken. Ik denk niet dat hij gaat presenteren maar hij woont wel in het VKquote:
Stel je het optreden van Barbara Pravi voor met het Italiaanse camerawerk. Steeds allemaal van die cameramannen om beeldquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ook steeds het gevoel dat “we” ook verantwoordelijk zijn voor al die bazen-nummers, zo van, ja dat heeft Rotterdam wel mooi voor elkaar gekregen hè, allemaal dankzij ons. Is niet zo maar zo voelt het wel.
Of ja qua beeld wel, moet er niet aan denken dat de Italianen Tout L’univers of Shum in beeld hadden moeten brengen.
Die 100% televote in de halve finale kan zo maar eens een probleem zijn als het inderdaad te ontoegankelijk wordtquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:38 schreef molloot200 het volgende:
Beetje kriebels van het woord “magisch”. Ben bang dat het weer een klein liedje wordt en dat vind ik nu wel mooi geweest op zichBen bang dat we te veel in hetzelfde recept gaan vallen ergens
OEF, dat ook nog eens ja. Struikelen, overbelichten, te laat belichten, alles.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:39 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Stel je het optreden van Barbara Pravi voor met het Italiaanse camerawerk. Steeds allemaal van die cameramannen om beeld
Nee joh, er doen er een stuk of 15 mee in de semi.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die 100% televote in de halve finale kan zo maar eens een probleem zijn als het inderdaad te ontoegankelijk wordt
Ik heb altijd een Blackbirdje in mijn hoofd zitten, al kwam dat met name door de jury'squote:Op woensdag 4 januari 2023 22:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee joh, er doen er een stuk of 15 mee in de semi.
Laat ze in godsnaam nu een keer dat ‘betekenisvol’ en ‘dicht bij jezelf’ loslaten en dat veel te ver doorgedachte concept bewaren voor een theatertour of zo.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die 100% televote in de halve finale kan zo maar eens een probleem zijn als het inderdaad te ontoegankelijk wordt
We worden ook wel door het buitenland gezien als powerhouse en dat scheelt ookquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee joh, er doen er een stuk of 15 mee in de semi.
Hmja, maar afgezien van Within Temptation en Nightwish (tel ik voor het gemak even mee) heeft Nederland ook niet echt stadionvullers he? Op de dj's na dan, en dat lijkt me niet echt werken. Ik ben al blij dat Kensington nu definitief van de kaart isquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:38 schreef molloot200 het volgende:
Nee, maar alleen televote is ook dodelijk voor San Marino, Malta, Cyprus, Ierland, dat soort landen. Als die maar even beneden het niveau insturen zijn ze gezien.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb altijd een Blackbirdje in mijn hoofd zitten, al kwam dat met name door de jury's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |