We kunnen de huidige bewoners er wel uitwerken door net te doen alsof het er spookt. Ik heb wel een wit lakenquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:49 schreef rosita1 het volgende:
https://huispedia.nl/ommeren/4032na/ommerenveldseweg/13
Huis aangrenzend staat helaas niet meer te koop, anders hadden we dat kunnen doen en een bouwput van kunnen maken.
Rosita is niet voor één gat te vangen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als je een beetje fatsoenlijk schatkaart kunt lezen heb je maar één gat nodig.
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:55 schreef hanskraaijjr het volgende:
De grafsteentekening klopt al niet.
Het lijkt er niet eens opquote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:49 schreef Ferdii het volgende:
belangrijkste wegen dezelfde kleur getekend, lijkt toch echt einde/langs achterstraat te liggen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik dacht eerst ook de Achterstraat maar dat kan het niet zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:31 schreef Ferdii het volgende:
ik denk eerder aan hoek achterstraat/ de akker, tegen de camping de betuwe aan, klopt volgens mij het meest met de oude topokaart & schatkaart. Straatje de Akker lijkt kwa breedte te kunnen. alleen die grafsteen is lastig te plaatsen
Je moet vooral die stemvork, linksonder aanhouden, die is ook zichtbaar op de hedendaagse maps als straat. Ook de hoofdweg naar Linden is duidelijk nog gelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:49 schreef Ferdii het volgende:
belangrijkste wegen dezelfde kleur getekend, lijkt toch echt einde/langs achterstraat te liggen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok geloofde het nog zelf niet, maar zelfde bij mij.
Schiet mij maar lek of dit dan wetenschap is. Maar het was aardig overtuigend wel.
[ Bericht 41% gewijzigd door kree op 07-01-2023 02:15:02 ]De intona e van het stemgeluid is normaal. Er zijn geen zichtbare of merkbare soma sche equivalenten van angst. Het bewustzijn is helder, de oriënta e in trias is intact en de concentra e is ongestoord
Ja, die plek dacht ik ook. Naast de paardenwei, bij dat hekje met een bordje met 'hier waakt een hond' rechtdoor lopen. 1,20 is de breedte waarschijnlijk van het pad.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:52 schreef Ferdii het volgende:
Na wat extra studie lijkt de ommerveldseweg logischer, maar wel lager dan @:rosita1 beschrijft.
[ link | afbeelding ]
de rode lijn op het linker kaartje is de provinciale weg, die lijkt gelijk te lopen aan het stippellijntje op de rechter foto van die tijd. Op de schatkaart lijkt het kruisje lager te liggen dan de stippellijn. Ongeveer dus ten hoogte van ommerenveldseweg 13. Aangezien dit een atelier en praktijk is voor kunstzinnig coachen_! verwacht ik dat de eigenaar de schat heeft gevonden om er zoiets stompzinnigs neer te zetten als witwas praktijk
We hebben een hondenbot nodig en een hondenvangstok.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:08 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
We kunnen de huidige bewoners er wel uitwerken door net te doen alsof het er spookt. Ik heb wel een wit laken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |